Loomy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har i tung designerrus, anskaffet meg The Zen of CSS Design. Heia meg! Hvor bestilte du fra, og hva betalte du? Var innom en bokhandler i dag og forhørte meg ang. prisen... Og det var ikke mindre nen 445 kr. for å kjøpe den der... Norge sux Billigste stedet jeg har funnet er amazon.com (IKKE .co.uk). Der får du den til ca $33 = 210 kroner inkl. frakt. Bøker betaler man heller ikke toll for, så du sparer masse på å kjøpe hos amazon. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hva står egentlig i bøkene som ikke står alle andre steder? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Synes det er bedre å ha en bok å lese enn å lese på en skjerm... Men det er sikkert bare umoderne meg. Må sikkert anskaffe meg en laptop for lesning på the men's room snart. Endret 29. mars 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Og for å være ærlig så har jeg aldri sett det gamle designet til overklokking.no, ihvertfall ikke som jeg kan huske, Gammelt OK.no-design Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Husker OK.no hadde en designkonkurranse. Jeg sendte inn og fikk mye positive svar fra ledelsen på OK, men det ble aldri noe av. =/ Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det nye designet ser veldig mye bedre ut, synes jeg. Men som nevnt tidligere: Altfor trangt flere steder. Tror den holdt på å ødelegge validatoren, 546 feil er mye Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Norge sux Billigste stedet jeg har funnet er amazon.com (IKKE .co.uk). Der får du den til ca $33 = 210 kroner inkl. frakt. Bøker betaler man heller ikke toll for, så du sparer masse på å kjøpe hos amazon. Kult Tror jeg skal vurdere det alternativet jeg også ja, en god del billigere enn i Norge! Takker for infoen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hva står egentlig i bøkene som ikke står alle andre steder? Har ikkje lest veldig mange slike bøker, men etter det eg har oppfatta er dette den første boka som gir blaffen i å lære deg syntaks og kode generelt. Den går meir på litt djup forståelse av det du driver med. Den tar opp litt korleis forskjellige typer layouts uttrykker seg, selfølgelig litt teknikk, en del om typografi og bildebruk osv. Veldig god bok så langt eg har komt, lest ca 1/3 av den Dessuten MÅ den jo berre bli interessant når det er Dave Shea og Molly Holzschlag som har skrive den Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Mikka: Få se? Neijegharikkelyst Skal se om jeg finner det når jeg kommer hjem. EDIT: Heh, den var styggere enn jeg husket. Ifølge Windows er de laget 2. april 2003. «<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">» Endret 29. mars 2005 av Mikka Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet om det er mulig å skjule en(noen) artikkler i nyhetsarkivet i AJ-Fork? Slik at den ikke ligger i arkivet men man kan komme inn på den hvis man har en direkte linke til den... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det ikke bare å legge de linkene inn i en kategori, også vise alle kategorier utenom den? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hva pleier dere gjøre med kunder som insisterer på å bruke dårlige løsninger? Logo / layout elementer / farger som hører til i 1996... Jeg har ikke noe lyst til å gi dem en side som ser ut som den er laget ved hjelp av frontpage og paint... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 SKjønner ikke hvorfor de legger ut sida når den ikke er ferdig, er alltid en skuff da. I tillegg er det rotete og ikke veldig pent. For mye luft her og der, og for lite enkelte plasser. Og, kommer artikkelen lengre ned på sida fordi jeg bruker adblock og det skal være reklame der, egentlig, eller er det bare sånn uansett? Eneste jeg likte var deler av logoen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hva pleier dere gjøre med kunder som insisterer på å bruke dårlige løsninger? Logo / layout elementer / farger som hører til i 1996... Jeg har ikke noe lyst til å gi dem en side som ser ut som den er laget ved hjelp av frontpage og paint... Tja, jeg liker PoleCat sin holdning, at han ikke leverer fra seg produkter han ikke selv er 100% fornøyd med, samt at han ikke påtar seg oppdrag han ikke har sansen for. Ja, man kan miste noen kunder, men holder høyere kvalitet på det man leverer. Endret 29. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skal ha bakgrunnen midtstilt i css, hva er galt? html { background-image: url("back.jpg"); position: center; } Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tja, jeg liker PoleCat sin holdning, at han ikke leverer fra seg produkter han ikke selv er 100% fornøyd med, samt at han ikke påtar seg oppdrag han ikke har sansen for. Ja, man kan miste noen kunder, men holder høyere kvalitet på det man leverer. Forsåvidt ganske enig, men jeg/vi trenger penger Lenke til kommentar
resol Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 så ta penga, ikke skriv navnet ditt på den og lev i skammen, men med penga i lomma og si til deg selv hele tiden at "kunden har alltid rett"... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Resol: skal vurderes. Dumme kunder trenger dumme løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå