Ueland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 *få ut frustrasjon* lukter det god optimalisert kode når man ser dette? : [ Queries Used: 139 ] [ Execution Time: 0.76081 ] [ Affected Rows: 1 ] [ GZip: Disabled ] Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 *få ut frustrasjon* lukter det god optimalisert kode når man ser dette? : [ Queries Used: 139 ] [ Execution Time: 0.76081 ] [ Affected Rows: 1 ] [ GZip: Disabled ] Æhh.. Hva har dette med Web-design, HTML og CSS å gjøre? Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) heisann. fikk en mail i dag: Dear Webmaster, We have a couple of travel related websites and I believe exchanging links will benefit both of us and our visitors as well. Exchanging links is still one of the most effective ways to increase ranking with the major search engines. If you are interested, please contact me by clicking on the following link: Confirmation of interest in link exchange Please forward this message to your webmaster if you do not deal with links. I look forward to hearing from you. Kind regards, *** er dette bare spam? mailen ble sendt fra ***@mysmb.com -den siden ser jo ikke akkurat seriøs ut. den ble også send til webmaster@***.com og ikke til min mail som er cemo@***.com. webmaster-mailen står ikke noe sted på siden men det er kansje noe folk gjetter seg til. min mail står som "catch-all-account". det er nok derfor den havnet til meg. bør jeg svare? Endret 21. mars 2005 av N* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Havner titt og ofte slikt i innboksen min, men går like fort ut som dem kom inn. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er forresten alltid lurt å ikke ha noen catch-all kontoer på webhotellet sitt, siden det er mye spam som kommer til [email protected], [email protected] osv. Som regel er det ingen som sender vettuge mailer dertil, så det er bare å fjerne catch-all. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er lite med aktivitet på unrealized.org nå ?? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har vært det en god stund nå, men vi kan ikke klage. Det er vår egen "feil". Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nå kan google kan søke i flashfiler. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nå kan google kan søke i flashfiler. Ooh, et steg i riktig retning, men er et langt stykke før det kan måle seg med HTML. Den skiller f.eks ikke mellom overskrifter og vanlig tekst. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 *gni litt forsiktig på spåkulen* jeg ser... flash kommer til å ta over snart... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 gni litt til, jeg ser du kommer til å måtte spise de ordene Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er lite med aktivitet på unrealized.org nå ?? For de som ikke vet det kan jeg røpe at jeg jobber aktivt med en ny, langt forbedret versjon av unrealized.org. Beklager manglende oppdateringer de siste månedene, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe mer med denne websiden. Men det er i ferd med å forandre seg! Jeg har begynt på en ny, forbedret versjon av unrealized.org. Denne versjonen vil forhåpentligvis være oppe innen to måneder fra den 16.03.05, men jeg kan ikke love noe (mtp. russetid, tentamener osv.)Mer informasjon og en eventuell betaversjon vil komme med tiden. Det vil muligens også bli lagt ut en sniktitt på det nye designet også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er lite med aktivitet på unrealized.org nå ?? For de som ikke vet det kan jeg røpe at jeg jobber aktivt med en ny, langt forbedret versjon av unrealized.org. Beklager manglende oppdateringer de siste månedene, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe mer med denne websiden. Men det er i ferd med å forandre seg! Jeg har begynt på en ny, forbedret versjon av unrealized.org. Denne versjonen vil forhåpentligvis være oppe innen to måneder fra den 16.03.05, men jeg kan ikke love noe (mtp. russetid, tentamener osv.)Mer informasjon og en eventuell betaversjon vil komme med tiden. Det vil muligens også bli lagt ut en sniktitt på det nye designet også. Ok.. dette høres bra ut Tell me when your done Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ok.. dette høres bra ut Tell me when your done Regn med en ny unrealized.org-kritikk-og-innspill-tråd når betaen nærmer seg final. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den er i hvert fall veldig fin Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den er i hvert fall veldig fin betaen? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den er i hvert fall veldig fin betaen? Japp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den er i hvert fall veldig fin betaen? Japp... Jeg vil også se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå