Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann. fikk en mail i dag:

Dear Webmaster,

 

We have a couple of travel related websites and

I believe exchanging links will benefit both of us and our

visitors as well.

 

Exchanging links is still one of the most effective ways to

increase ranking with the major search engines.

 

If you are interested, please contact me by clicking on

the following link:

 

Confirmation of interest in link exchange

 

Please forward this message to your webmaster if you do not

deal with links.

 

I look forward to hearing from you.

 

Kind regards,

 

***

er dette bare spam?

mailen ble sendt fra ***@mysmb.com -den siden ser jo ikke akkurat seriøs ut.

 

den ble også send til webmaster@***.com og ikke til min mail som er cemo@***.com. webmaster-mailen står ikke noe sted på siden men det er kansje noe folk gjetter seg til. min mail står som "catch-all-account". det er nok derfor den havnet til meg.

 

bør jeg svare?

Endret av N*
Lenke til kommentar
Det er lite med aktivitet på unrealized.org nå ?? :hmm:

For de som ikke vet det kan jeg røpe at jeg jobber aktivt med en ny, langt forbedret versjon av unrealized.org.

 

Beklager manglende oppdateringer de siste månedene, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe mer med denne websiden. Men det er i ferd med å forandre seg! Jeg har begynt på en ny, forbedret versjon av unrealized.org. Denne versjonen vil forhåpentligvis være oppe innen to måneder fra den 16.03.05, men jeg kan ikke love noe (mtp. russetid, tentamener osv.)

Mer informasjon og en eventuell betaversjon vil komme med tiden. Det vil muligens også bli lagt ut en sniktitt på det nye designet også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Det er lite med aktivitet på unrealized.org nå ?? :hmm:

For de som ikke vet det kan jeg røpe at jeg jobber aktivt med en ny, langt forbedret versjon av unrealized.org.

 

Beklager manglende oppdateringer de siste månedene, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe mer med denne websiden. Men det er i ferd med å forandre seg! Jeg har begynt på en ny, forbedret versjon av unrealized.org. Denne versjonen vil forhåpentligvis være oppe innen to måneder fra den 16.03.05, men jeg kan ikke love noe (mtp. russetid, tentamener osv.)

Mer informasjon og en eventuell betaversjon vil komme med tiden. Det vil muligens også bli lagt ut en sniktitt på det nye designet også.

Ok.. dette høres bra ut :) Tell me when your done ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...