$k$ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 er det noen som bruker ventrilo her? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja, hvor går/gikk folket her på skole?? jeg går på Nordstrand VGS, og det er en veldig bra skole! bortsett fra at systemansvarlig ikke kan en dritt data! Han trengte hjelp med noe så simpelt som å innstallere nye skjermkortdrivere! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Går på Oslo Katedralskole ("Katta")... mye freaks n' g33ks der :|, men mye bra folk også øk/it-læreren kaller PC'ene for... harddisken.. Endret 20. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Gåt på Oslo Katedralskole ("Katta")... mye freaks n' g33ks der :|, men mye bra folk også øk/it-læreren kaller PC'ene for... harddisken.. !!!! da skulle de ikke vært lærere i IT!!! i øk er det greit, for de trenger ikke å skulle vite sånt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja, hvor går/gikk folket her på skole?? jeg går på Nordstrand VGS, og det er en veldig bra skole! bortsett fra at systemansvarlig ikke kan en dritt data! Han trengte hjelp med noe så simpelt som å innstallere nye skjermkortdrivere! Sogndal VGS. Råttneste skolen i landet tipper jeg. Eneste er at rektor er digg og at data blir prioritert. Men 90% av lærerne er 60 år, noe som gjør at gamle ting er "in". Læringspyramiden (den som sier at tavleundervisning og prøver er det minst lærerike, som er dokumentert at stemmer!) har dem ikke (tvangsfortrengt) hørt om f.x. Jeg heter ifølge klasseforstender gjennom 3 år, Vegard. Så når jeg kommer for sent får Vegard forsentkomming, og jeg får prøvene til Vegard. Nå heter jeg Anders, men men. Så hun er værre enn besta når det gjelder å holde styr på navn, og besta er 90.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer. Hva er det for et fag..? Grunnkurs kanskje..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 rektor er digg Han kjører najs klesstil, kjører Alfa Romeo og han henger med elevene i gangene i pausene, tar et slag pool f.x. Slik bør det faktisk være. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 rektor er digg Han kjører sexy klesstil, kjører alt og han "henger" med elevene i gangene i pausene, tar "et slag pool" f.x. Slik bør det faktisk være. Fixed Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer. aha, missforsto deg litt... tenkte på at øk/it var to forskjellige fag... sier bare økonomi her vi... men heter det ikke økonomi og informasjonsbehandling? mener det jeg... jaja, bare en liten misforståelse i hvertfall! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer. aha, missforsto deg litt... tenkte på at øk/it var to forskjellige fag... sier bare økonomi her vi... men heter det ikke økonomi og informasjonsbehandling? mener det jeg... jaja, bare en liten misforståelse i hvertfall! Ja f*aen, det stemmer... whatevaaah... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer. aha, missforsto deg litt... tenkte på at øk/it var to forskjellige fag... sier bare økonomi her vi... men heter det ikke økonomi og informasjonsbehandling? mener det jeg... jaja, bare en liten misforståelse i hvertfall! Ja f*aen, det stemmer... whatevaaah... Ah, da er jeg med. Da er det Grunnkursfag ja. Husker lite, det er så lenge siden.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hehe... er ikke lett nå man blir gammal og grå nei! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jaha? /me har faktisk ingen meining om akkurat det der, når dei går rundt med kun den og T-skjorte Fordi da ligner de på en m... nei, jeg skal ikke si det. nei, ikkje på den måten men som sagt, har egentlig ingen meining om det... stiller meg relativt nøytral til den slags Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hahahahahahaha. Her sitter jeg og ser på Sone2, så kommer han Lars Joachim med sinn serie i Sone2. Og med i den filmen var visst søskenbarnet.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) http://www.absentvoid.com/hwno/index.gif <== Er detta noke å fortsette på? Den blir seff dynamisk... Menyvalg 3 er forøvrig tiltenkt mouseover.... Veit ikkje heilt sjøl ka eg synest.. likte det på en måte, men..... Endret 20. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/index.gif <== Er detta noke å fortsette på? Den blir seff dynamisk...Menyvalg 3 er forøvrig tiltenkt mouseover.... Veit ikkje heilt sjøl ka eg synest.. likte det på en måte, men..... Nei. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 tjaokei, som eg egentlig trudde.. /me likte konseptet though - men resultatet blei ikkje så bra... /me har ny mus, MX500 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Synes ikke du bør fortsette på den... vanskelig å lese når skrivten på meny er vertikal... synes jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå