Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hvor går/gikk folket her på skole?? jeg går på Nordstrand VGS, og det er en veldig bra skole! bortsett fra at systemansvarlig ikke kan en dritt data! Han trengte hjelp med noe så simpelt som å innstallere nye skjermkortdrivere!

Sogndal VGS. Råttneste skolen i landet tipper jeg. Eneste er at rektor er digg og at data blir prioritert. Men 90% av lærerne er 60 år, noe som gjør at gamle ting er "in". Læringspyramiden (den som sier at tavleundervisning og prøver er det minst lærerike, som er dokumentert at stemmer!) har dem ikke (tvangsfortrengt) hørt om f.x. Jeg heter ifølge klasseforstender gjennom 3 år, Vegard. Så når jeg kommer for sent får Vegard forsentkomming, og jeg får prøvene til Vegard. Nå heter jeg Anders, men men. Så hun er værre enn besta når det gjelder å holde styr på navn, og besta er 90.. :angry::thumbdown:

Lenke til kommentar
Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer.

aha, missforsto deg litt... tenkte på at øk/it var to forskjellige fag... sier bare økonomi her vi... men heter det ikke økonomi og informasjonsbehandling? mener det jeg... jaja, bare en liten misforståelse i hvertfall! :grin:

Ja f*aen, det stemmer...

 

whatevaaah...

Lenke til kommentar
Faget heter Økonomi og informasjonsteknologi, altså øk/it... hun er ikke IT-lærer.

aha, missforsto deg litt... tenkte på at øk/it var to forskjellige fag... sier bare økonomi her vi... men heter det ikke økonomi og informasjonsbehandling? mener det jeg... jaja, bare en liten misforståelse i hvertfall! :grin:

Ja f*aen, det stemmer...

 

whatevaaah...

Ah, da er jeg med. Da er det Grunnkursfag ja. Husker lite, det er så lenge siden.. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...