Haraldson Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Oi... da så jeg standen deres på Brunstad. Artig! Hvilken UB tilhører/te du? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Oi... da så jeg standen deres på Brunstad. Artig! Hvilken UB tilhører/te du? Tilhører ingen ennå... Går på GK Salg & Service, vi var der bare for å kikke... men skal dit neste år og da med UB Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 men skal dit neste år og da med UB Gled deg med rette! Det er to travle, men kjempeartige og sosiale dager, som du vel fikk med deg Dette startet on-topic, men har vel sklidd ut litt. Setter strek jeg (alle vet at det ikke er lov å krysse to sammenhengende linjer ): ============================================================ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 PT sin berømte strek er trendsetteren, og er den eneste som må brukes i slike sammenhenger. Erlik-tegn er forbudt, så det så: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Streken pleier å være rød. :| Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Streken pleier å være rød. :| Nei, dette er faktisk PTs orginale strek Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Streken pleier å være rød. :| Nei, dette er faktisk PTs orginale strek Hvem er PT? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Streken pleier å være rød. :| Nei, dette er faktisk PTs orginale strek Hvem er PT? En fyr som hang masse på forumet her før. Uansett; Skulle vi ikkje flytte oss VEKK fra off-topic snakk? Ja, eg er klar over at denne posten også er meiningslaus, derfor prøver eg å dra litt saklig støff inn i den Interessant. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Stilig. Den bloggen er lagt til i favoritter, virker som man kan lære en del der! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Finner ikke siden.. Laster fint her, men slutter å laste siden på midten. Edit: lade -> laste Endret 12. mars 2005 av Gimper Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 prøver en gang til: bruker aj-fork som "publiserings script" og syntes det funker bra, men jeg lurer på om det er mulig å legge ut noe informasjon som bare kan sees av de som er registrert til å komme inn på "config siden" i aj-fork? Det er bare snakk om en eller kanskje to enkle html sider. Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 kan du ikke bare legge ut en link til de sidene på configsiden da? eller har jeg misforstått nå? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Den var faktisk MEGET interesant, takker Arve Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 kan du ikke bare legge ut en link til de sidene på configsiden da? eller har jeg misforstått nå? poenget er at innholdet skal skjules (bak brukernavn og passord) slik at ikke hvem som helst kan komme inn på sidene. Eller vil det du fåreslo gjøre det? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hei og hå... Så var jeg her igjen... Men er det bare meg eller har livet stoppet litt opp siden gode gamledager på Web-design delen av forumet? Tenkte jo nesten at jeg skulle vende tilbake jeg, men så ser jeg at det ikke er all verdens til posting her inne... Jaja... Hei til alle gamle og nye - KimS EDIT: Og har jeg fått mindre post Endret 12. mars 2005 av KimS Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Av hva jeg har lagt merke til, har aktiviteten her inne sunket betraktelig. Dette har jeg for øvrig bidratt godt til selv... Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 kan du ikke bare legge ut en link til de sidene på configsiden da? eller har jeg misforstått nå? poenget er at innholdet skal skjules (bak brukernavn og passord) slik at ikke hvem som helst kan komme inn på sidene. Eller vil det du fåreslo gjøre det? ok. trodde man måtte ha brukernavn og passord for å komme inn på configsidene. har ikke peiling på ajfork jeg. men du kan jo bare gi linken til de som skal se den? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Leste den eyetracking blog'en litt. Interessant. Men ikke klart å finne noe (ok, nå har jeg ikke lest så nøye) ut hvordan denne case study ble foretatt. Har dem hatt masse random folk sittende foran en pc med en "webcam" som tracker øyenes posisjon når personen blir presentert en webside? Kanskje "elektroder" koblet på diverse muskler i ansiktet for å registrere "pulser" og hvordan et menneske "jobber" når han oppfatter siden? Uansett, interessant. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er Dunestar, PoleCat, PT og resten av gjenngen hær fortsatt eller? Ser jo at noen av de gamle fortsatt er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå