Loomy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hallo godtfolk! Naa staar jeg utenfor Samsung sin stand her paa CeBIT, saa jeg ville bare legge igjen en liten hilsen Bilder kommer senere - Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeje... Vant pris for beste webside i Buskerud i går jeg. Er på Ungdomsbedriftsseminar, og vant for beste side i Buskerud Kanskje ikke veldig hard konkurranse, men moro lell. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ...men bare for en sån ubrukelig hjemmeside som jentene viser til hverandre. Hm. Kanskje jeg skal lage den litt annerledes da, siden det skal være en slags porteføljeside. Hehe, den linja ja. Hvordan får man til å lage fine linjer? Må man bare være flink liksom? Jeg er så dårlig på å tegne på frihånd i photoshop. Skjønner at den kan virke rotete, men jeg blir bare så lei av alle disse prikk like sidene når det gjelder layout og fargebruk... Vel, vel. Får se på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeje... Vant pris for beste webside i Buskerud i går jeg. Er på Ungdomsbedriftsseminar, og vant for beste side i Buskerud Kanskje ikke veldig hard konkurranse, men moro lell. Hvilken webside vant du med da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er det mulig å laste ned websider fra internett? Altså, alt av bilder, koder etc, og sette det sammen igjen på maskinen? (Nei, skal ikke rippe, trenger bare en side som ligger på en ekstern server som jeg ikke har tilgang til) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja, det finnes verktøy som gjør dette automagisk for deg, men husk på at du ikke får tak i serverside-saker, men kun statiske sider. Google er som alltid din venn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har ikke peiling på hva jeg skal google etter. A little help here? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Raskt google-søk: http://www.surfoffline.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Raskt google-søk:http://www.surfoffline.com/ Betalingsprogram. Googlet jeg også, men har ikke funnet noe som ikke koster noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vil ikke et wget-program for Windows kunne hjelpe her..? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jo, jeg har gitt han det på msn nå, no worries Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jo, jeg har gitt han det på msn nå, no worries Ah, jaok. @PoleCat: Åssen gikk det med ZenGarden og Safari osv..? Endret 10. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvilken webside vant du med da? Denne. Langt fra den beste jeg har laget (brukte ikke lang tid), men den var visstnok de andre sidene overlegen. Ganske artig i grunn. 750,- raske til ungdomsbedriften. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var en link her en gang der man kunne se hvordan en nettside så ut i forskjellige nettlesere... anyone? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvilken webside vant du med da? Denne. Langt fra den beste jeg har laget (brukte ikke lang tid), men den var visstnok de andre sidene overlegen. Ganske artig i grunn. 750,- raske til ungdomsbedriften. Pent Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvilken webside vant du med da? Denne. Langt fra den beste jeg har laget (brukte ikke lang tid), men den var visstnok de andre sidene overlegen. Ganske artig i grunn. 750,- raske til ungdomsbedriften. Oi... da så jeg standen deres på Brunstad. Gode boller dere delte ut Fin side også forresten! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 så ut til at det var noe rart med footer'n da :s Ellers var det en nokså pen side. Ikke noe ekstravagant selvfølgelig... Bedre enn hva jeg(med mangle på fantasi hadde klart... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var en link her en gang der man kunne se hvordan en nettside så ut i forskjellige nettlesere... anyone? Bla noen sider tilbake, til en post rundt der PoleCat snakket om ZenGarden-bidrag og Safari.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det var iCapture, men det var bare for å teste i mac-browsere. Man bruker ieCapture for å se hvordan siden ser ut i PC-browsere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå