cfenzo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 noen som har sett http://macromedia.com/mobile/?promoid=AXJT enda? flashlite for Mobile & Devices... Ganske nifty.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fikk mail fra Shea i natt, han likte hagen min veldig godt, men det var en bug i Safari jeg måtte få ordnet før han ville legge den ut. Sjekka kjapt gjennom oppslagsverk-tråden, men fant ikke lenken til siden hvor man kan sjekke siden sin i Safari, noen som husker lenken? Takk. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.danvine.com/icapture/ << den der du tenkte på? PC @ zengarden? wow! *glede seg* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du skulle vel tilfeldigvis ikke ha en fisk å vise oss? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Kjeder meg Edit: Kunne gjort det mye bedre, ja, men jeg GADD ikke. Endret 8. mars 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjeder meg Edit: Kunne gjort det mye bedre, ja, men jeg GADD ikke. hehe kuuult Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Mener jeg leste et sted om en måte man kan definere utsenede (fargene hvertfall) på scrollen på en side, ved hjelp av css. Noen som vet noe mer om hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Mener jeg leste et sted om en måte man kan definere utsenede (fargene hvertfall) på scrollen på en side, ved hjelp av css. Noen som vet noe mer om hva jeg snakker om? Hvorfor det er en dum idè Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjeder meg Edit: Kunne gjort det mye bedre, ja, men jeg GADD ikke. Stilig! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) vet at det er litt "farlig" å skrifte fargen på scrollen, men regler er til for å brytes (bare man kan begrunne det...). er ikke sikkert jeg skal bruke det, men må se hvordan det vil se ut. Endret 8. mars 2005 av andesam Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 andesam: Hentet fra forum.hw.nos kode: body { scrollbar-face-color: #DEE3E7; scrollbar-highlight-color: #FFFFFF; scrollbar-shadow-color: #DEE3E7; scrollbar-3dlight-color: #D1D7DC; scrollbar-arrow-color: #ffffff; scrollbar-track-color: #EFEFEF; scrollbar-darkshadow-color: #98AAB1; } Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det skjer ikke noe galt med scrollen verken i ff eller opera her da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 N*: Hvorfor skulle noe slikt skje? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 IE har også helt vanlig scroll her. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 N*: Hvorfor skulle noe slikt skje? trodde jeg leste en gang at hele scrollen ble svart i noe nettlesere. men jeg leste kansje feil. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Prøv å tips nybegynnere om denne siden: A simple introduction to 3 column layouts Endret 8. mars 2005 av satyrium Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tacky.no arrangerer logo-konkurranse. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 N*: Hvorfor skulle noe slikt skje? Fordi Opera, FF, Safari ++ mange andre browsere faktisk har en standard scroll som ikke vil endre seg og ignorerer CSS scrollbar koden eller noe slikt ps: correct me if im wrong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå