Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer ;)

Stemmer nok det...

 

Hvordan kan jeg få WP til å kun printe en tekst på forsiden (mao hovedsiden, ikke på main-templaten)?

Endret av harald_
Lenke til kommentar
Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer ;)

Bruker du spesielle film-screenshot-programmer får du det fint til. :)

 

Men nå er det kanskje på tide å sette en strek for den diskusjonen?

Da er det ikkje lenger teh oldschool printscreen ;)

 

Uansett:

 

Kult domene!

 

Og en ting til:

Gathering.org -> Seminarer o.l.

Litt nedi der ser du MICROSOFT - HOW TO MAKE GREAT WEBSITES. Blir det morro trur dere? Eg skal ivertfall gå og sjå den greia, altså :D

Lenke til kommentar
Samma gjelder vel .avi.

Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer ;)

Tror det, ja. Dette fordi det mikses av skjermkortet etter dataene har blitt sent fra OS. Men en "old-school" print-screen vil måtte kjøres etter skjermkortet har gjort sitt, og attpåtill printe til printer. DET hadde vært tøft, det. ;)

Lenke til kommentar
Og en ting til:

Gathering.org -> Seminarer o.l.

Litt nedi der ser du MICROSOFT - HOW TO MAKE GREAT WEBSITES. Blir det morro trur dere? Eg skal ivertfall gå og sjå den greia, altså :D

Hahaha, gjett om jeg skal se det da! Sitter i Spania naa, utvekslingstur.. Morsomme greier ass! :p Han jeg bor hos er den eneste i familien som snakker spansk :S

 

Ble frastjaalet lommebok i gaar paa metroen i Barcelona, kjipe greier ass.. Var verdier for 500€ i den, saa det sugde serisost hesteballe ;)

Lenke til kommentar

Hvis du tar screenshots fra Windows Media Player (som bruker noe jeg tror kalles video overlay), så vil printscreen kun fange opp overlay-fargen (som jeg tror er RGB(10,10,10)), og ikke filmen som ligger oppå. Mulig dette er forskjellig i andre avspillere som VLC da. ;)

 

Edit: Øhh, og dette kan selvfølgelig brukes i sammenheng med CSS-layout der man *host* *host-host*, og det er ikke noe tvil om at det er bedre enn tables. :wee:

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Jaok da, men trudde det var slik, og trur det fortsatt. Ka med dei to svarte vindua då? Dei ser veldig ut som mediaspiller-vindu :p

Cinergy Live == TV Tuner-software. Det blir svart ja. Hvorfor aner jeg ikke.

 

Edit: Sikkert pga det Lokaltog sier ja.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...