dan1el Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det der var ganske teit. Det blir som om jeg vil printe ut en avi-fil og etterpå skrike at jeg ikke forstår noen ting og krever tilgjengelighet. Greit Men jeg syntes at noen prøvde å sammenligne Flash og HTML sjø'... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Var det noen som fortalte meg hvordan man printet flash? Man bruker FlashPaper, og trykker på print-knappen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Var det noen som fortalte meg hvordan man printet flash? Man bruker FlashPaper, og trykker på print-knappen. Og da legger dan1el seg flat. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Trykke PrintScreen med lik hastighet som FPS er satt i filmen, så printe bildene. Samma gjelder vel .avi. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Samma gjelder vel .avi. Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer Stemmer nok det... Hvordan kan jeg få WP til å kun printe en tekst på forsiden (mao hovedsiden, ikke på main-templaten)? Endret 6. mars 2005 av harald_ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer Bruker du spesielle film-screenshot-programmer får du det fint til. Men nå er det kanskje på tide å sette en strek for den diskusjonen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer Bruker du spesielle film-screenshot-programmer får du det fint til. Men nå er det kanskje på tide å sette en strek for den diskusjonen? Da er det ikkje lenger teh oldschool printscreen Uansett: Kult domene! Og en ting til: Gathering.org -> Seminarer o.l. Litt nedi der ser du MICROSOFT - HOW TO MAKE GREAT WEBSITES. Blir det morro trur dere? Eg skal ivertfall gå og sjå den greia, altså Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jupp, får se om de kan lære meg "the magic of tables". Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Samma gjelder vel .avi. Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer Tror det, ja. Dette fordi det mikses av skjermkortet etter dataene har blitt sent fra OS. Men en "old-school" print-screen vil måtte kjøres etter skjermkortet har gjort sitt, og attpåtill printe til printer. DET hadde vært tøft, det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Og en ting til:Gathering.org -> Seminarer o.l. Litt nedi der ser du MICROSOFT - HOW TO MAKE GREAT WEBSITES. Blir det morro trur dere? Eg skal ivertfall gå og sjå den greia, altså Hahaha, gjett om jeg skal se det da! Sitter i Spania naa, utvekslingstur.. Morsomme greier ass! Han jeg bor hos er den eneste i familien som snakker spansk :S Ble frastjaalet lommebok i gaar paa metroen i Barcelona, kjipe greier ass.. Var verdier for 500€ i den, saa det sugde serisost hesteballe Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://developers.slashdot.org/developers/...l?tid=154&tid=8 :O Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Samma gjelder vel .avi. Om eg ikkje tar heilt feil så blir filmfeltet berre svart om du bruker printscreen til å ta bilde av .avi filer Enten har jeg misoppfatning av farger, eller så er ikke filmfeltet svart. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jaok da, men trudde det var slik, og trur det fortsatt. Ka med dei to svarte vindua då? Dei ser veldig ut som mediaspiller-vindu Sikker på at du ikkje har en teit plugin elns som fikser screens til deg? Svart videoområde her ivertfall, med vanlig printscreen. Endret 7. mars 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hvis du tar screenshots fra Windows Media Player (som bruker noe jeg tror kalles video overlay), så vil printscreen kun fange opp overlay-fargen (som jeg tror er RGB(10,10,10)), og ikke filmen som ligger oppå. Mulig dette er forskjellig i andre avspillere som VLC da. Edit: Øhh, og dette kan selvfølgelig brukes i sammenheng med CSS-layout der man *host* *host-host*, og det er ikke noe tvil om at det er bedre enn tables. Endret 7. mars 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jaok da, men trudde det var slik, og trur det fortsatt. Ka med dei to svarte vindua då? Dei ser veldig ut som mediaspiller-vindu Cinergy Live == TV Tuner-software. Det blir svart ja. Hvorfor aner jeg ikke. Edit: Sikkert pga det Lokaltog sier ja. Endret 7. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skru av hardware-akselerasjonen, da går det. Mulig å trikse det til med noen DirectX-instillinger også. Husker ikke helt presist denne metoden. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Dagens ifra stylegala: Program som simulerer dårlig sikt/fargeblindhet Edit: Programmet fikk en dll-feil hos meg :/ Endret 7. mars 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dagens ifra stylegala: Program som simulerer dårlig sikt/fargeblindhetEdit: Programmet fikk en dll-feil hos meg :/ Fikk DLL-error på den nyaste, men v3 funker: http://slappy.cs.uiuc.edu/cs492/Group2/vis...?status=archive Var litt stilig, igrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå