Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller tolker IE margin-right på et element som har float: right dobbelt? Altså at marginen blir dobbelt så stor?

 

Har vært borti det før. Akkurat nå sitter jeg med denne sida, der teksten "Navnesen" øverst til høyre blir forskjøvet i IE.

Sett display: inline; på elementet du floater som får dobbel margin.

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg koden til en blog?

Altså, trenger bare oppbyggingen av de forskjellige div'sene. Css og resten fikser jeg selv.

 

Edit: Vet at dere ikke liker at folk spør om sånt, så dere trenger ikke gå i taket.

Edit2: Og kanskje det hadde vært bra å vite hva jeg burde ha med i css'n, for å få det til å se fint ut.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg koden til en blog?

Altså, trenger bare oppbyggingen av de forskjellige div'sene. Css og resten fikser jeg selv.

 

Edit: Vet at dere ikke liker at folk spør om sånt, så dere trenger ikke gå i taket.

Edit2: Og kanskje det hadde vært bra å vite hva jeg burde ha med i css'n, for å få det til å se fint ut.

Kan du gi meg delane til en bil?

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg koden til en blog?

Altså, trenger bare oppbyggingen av de forskjellige div'sene. Css og resten fikser jeg selv.

 

Edit: Vet at dere ikke liker at folk spør om sånt, så dere trenger ikke gå i taket.

Edit2: Og kanskje det hadde vært bra å vite hva jeg burde ha med i css'n, for å få det til å se fint ut.

Er ikke helt sikker på hva du mener med koden til en blogg. Er det et bloggsystem du er ute etter?

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg koden til en blog?

Altså, trenger bare oppbyggingen av de forskjellige div'sene. Css og resten fikser jeg selv.

 

Edit: Vet at dere ikke liker at folk spør om sånt, så dere trenger ikke gå i taket.

Edit2: Og kanskje det hadde vært bra å vite hva jeg burde ha med i css'n, for å få det til å se fint ut.

Er ikke helt sikker på hva du mener med koden til en blogg. Er det et bloggsystem du er ute etter?

Altså hvordan man bygger opp med <div id="content"> etc.

 

Edit: Med andre ors, altså designet som de fleste bloggene har. Og jeg ber dere ikke om å komme med grafikk, og kjempebra design, men bare koden til et simpelt et, som jeg kan gjøre til noe bra. Php laster jeg ned.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg koden til en blog?

Altså, trenger bare oppbyggingen av de forskjellige div'sene. Css og resten fikser jeg selv.

 

Edit: Vet at dere ikke liker at folk spør om sånt, så dere trenger ikke gå i taket.

Edit2: Og kanskje det hadde vært bra å vite hva jeg burde ha med i css'n, for å få det til å se fint ut.

Er ikke helt sikker på hva du mener med koden til en blogg. Er det et bloggsystem du er ute etter?

Altså hvordan man bygger opp med <div id="content"> etc.

 

Edit: Med andre ors, altså designet som de fleste bloggene har. Og jeg ber dere ikke om å komme med grafikk, og kjempebra design, men bare koden til et simpelt et, som jeg kan gjøre til noe bra. Php laster jeg ned.

Du må bygge markeringa på sida di ut ifra korleis layouten din er, så det finnast ikkje noke fasitsvar på det du spør om.

 

Lær deg HTML og CSS, studer andre sine sider for tips/idèer - og prøv å knote sammen noke sjøl. På den måten lærer du vesentlig fortare enn om andre skal sette sammen noke ferdig til deg. Dessuten er sjangsen for at du får unødvendig masse kode, eller kode som ikkje gjør det mulig for deg å sette sammen en grafisk layout ganske stor ;)

Lenke til kommentar
Lær deg HTML og CSS, studer andre sine sider for tips/idèer - og prøv å knote sammen noke sjøl. På den måten lærer du vesentlig fortare enn om andre skal sette sammen noke ferdig til deg. Dessuten er sjangsen for at du får unødvendig masse kode, eller kode som ikkje gjør det mulig for deg å sette sammen en grafisk layout ganske stor ;)

Kan Css ganske godt, og html sånn halveis, php null.

 

Edit: Fjernet masse unødvendig quote.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
TomFu: Er ikke helt med nå. Skal du skrive ting i bloggen manuelt, og så laste det opp manuelt, eller har du et bloggsystem du bare vil forandre utseende på?

Har ingenting, men vil få en bit kode, så jeg kan designe den, og sette inn wordpress eller noe sånt.

Lenke til kommentar
dan1el: Hva mener du med å printe Flash? Om du åpner et .fla-dokument i notepad finner du ikke annet enn kryptiske koder...

 

Eneste jeg kan tenke meg er at du laster ned flash-filene og ser på dem.

Tenkte på å printe det ut for å se på det.

 

Blir vanskelig ikke sant? Tilgjengelighet kor? Point made.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...