mikk- Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Grattis med nytt hus PC! Her er nettet så jævli ustabilt i dag at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Detter ned ca hvert 20. minutt.. Det ser ut til å gjelde alle på Røros med ADSL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Apropos lønn; damen fikk 2.3 k rett inn på kontoen uten forvarsel. Hun jobber ikke. Spanderte et nytt Case Cover til Shuttle'n min. Edit: Geez så fort folk poster. Endret 20. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Apropos lønn; damen fikk 2.3 k rett inn på kontoen uten forvarsel. Hun jobber ikke. Spanderte et nytt Case Cover til Shuttle'n min. Kan være greit å finne ut hvor pengene kom fra da... Oslo, så midt i sentrum du kommer uten å bo på Karl Jòhan Endret 20. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Apropos lønn; damen fikk 2.3 k rett inn på kontoen uten forvarsel. Hun jobber ikke. Spanderte et nytt Case Cover til Shuttle'n min. Kan være greit å finne ut hvor pengene kom fra da... Hun har jobbet over alt. Sikkert en vinterbonus. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 går det tog så langt ut i intet forresten? Du kan ta tog til Sandnes/Stavanger, så bli du hentet av privatsjåfør (meg) i limo (Golfen min) på togstasjonen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 *humf* Her går det ikkje tog engang Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 går det tog så langt ut i intet forresten? Du kan ta tog til Sandnes/Stavanger, så bli du hentet av privatsjåfør (meg) i limo (Golfen min) på togstasjonen. Heh, forhåndsreservert rom med egen limmo. Dette blir en dyr affære Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre Hay du vet da hvor jeg bor..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Yeah! Servern min kommer online i løpet av dagen/natten.. *finne ut om FBI har driti seg ut* Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kongsberg her.... sølvbyen Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre Du vet da vel at jeg kommer fra Bergen, ikke sant? Til de som ikke tror meg; Dokkar vet vel at eg kommar fra Bergen, ikkje sant?! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre Hay du vet da hvor jeg bor..? hehe seff gjør eg det.. Kom berre ikkje på deg når eg skreiv forige post ustabile linjer @ jobb! plagsomt! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Bor i drammen. de som vil date send pm, helst gutter under 9. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Bor i drammen. de som vil date send pm, helst gutter under 9. Funker det med meg? Er snart 17 da, men sinnsvakt herlig ...ikkje at eg bur i drammen dah, men... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 du er ikke ung nok for meg ! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre Hvaler/Fredrikstad --> Muligens befinner jeg meg en god del lengre vest snart... Forresten, er det bare meg, eller har aktiviteten på andre tråder enn kaféen og pixelstreeten gått merkbart ned etter at disse to kom for å bli? Syns det går lengre og lengre tid mellom hver gang det blir postet nye prosjekter her Endret 20. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Go vestlandet! Spesielt go sogn og fjordane! Hmmfsss, er no en time og 40 minutter igjen å jobbe... bah så sakte tida går. NULL kunder her akkurat nuh *slappe godt av*. I tillegg er eg heilt aleine atm, me'boss skulle ut og levere litt varer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå