ace_ventuora Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hvordan få en bildelink til å fungere ordentlig? Eksempel. Det vises riktig(slik jeg vil ha det) i IE, mens Firefox gjør det feil(slik jeg ikke vil ha det). Må jeg bruke Javascript, eller går det ann å gjøre dette med html/css også? Endret 20. februar 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 At den skal fade in? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det virker som FF fader den inn før du tar musen over den. At den begynner å fade inn med en gang knappen er lastet ferdig. Vet ikke hvordan du kan få fikset dette. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Mye bedre nå! Noen andre som vet hva som kan gjøres med siden min? Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Noen andre som vet hva som kan gjøres med siden min? hvis jeg ser bort i fra buggen menyen? tja.. times new roman passet ikke særlig bra sammen med de andre fontene. ellers var det jo veldig kjedlig. en liten trøst er noen mener det er mer lettlest slik. likte ikke hoveren i menyen. den bør kansje fades andre veien? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) www.maraak.com/restriction Gå inn der og trykk på matches. Noen som skjønner hva som skjer der? Filen ligger ute og alt.. EDIT: Nå funket det plutselig Endret 20. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 www.maraak.com/restriction Gå inn der og trykk på matches. Noen som skjønner hva som skjer der? Filen ligger ute og alt.. Bruker du ems som enhet? Har du valgt en liten font på klassen til den tabellen? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det var bare det at sida ikke kom opp. Men plutselig så kom den. Den kom ikke opp her og ikke opp hos kompisen min. Vet ikke hvorfor. Jaja, det ble i hvertfall bra igjen.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Haha, ok! Trodde det var den mikroskopiske fonten i tabellen det var snakk om jeg. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hehe, er den så liten da ? Virker grei for meg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hehe, er den så liten da ? Virker grei for meg Vel, eh, den er knapt lesbar her. (Opera) Ser ut som 7px. Am I right? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ajj, liten feil der ja. Men nå skal det være fikset Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Noen andre som vet hva som kan gjøres med siden min? hvis jeg ser bort i fra buggen menyen? tja.. times new roman passet ikke særlig bra sammen med de andre fontene. ellers var det jo veldig kjedlig. en liten trøst er noen mener det er mer lettlest slik. likte ikke hoveren i menyen. den bør kansje fades andre veien? Er bare noe testing, har ikke lagt inn arbeid for å få det fint Men takk, får se om jeg jobber vidre på den Skal se hvordan det blir med fading andre vegen, bare jeg finner ut hvordan man gjør det. Endret 21. februar 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva skal byttes ut med none når jeg vil ha understrek? text-decoration:none; Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Noen som vet noe om hva slags servere webdeal.no har? Dette har vel noe å si for hva slags "nyhets program" man kan bruke, har veldig lyst til å bruke AJ-Fork, fordi det virker enkelt. Endret 22. februar 2005 av andesam Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet noe om hva slags servere webdeal.no har? Dette har vel noe å si for hva slags "nyhets program" man kan bruke, har veldig lyst til å bruke AJ-Fork, fordi det virker enkelt. Det skal nok gå greit, så lenge du bestiller et domene med php støtte (det er vel standard på webdeal? ) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 tror php støtte er standard (det er ikke jeg som har bestilt domene og web plass der, skal lage ei side for noen andre). Men på hjemmesiden til AJ-Fork står det at det krever Apache server, er et noe i det, eller holder det med php støtte? Det ligger ei middlertidlig side der nå, som er dynamisk. php tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå