halvardm Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dyster.. Hadde likt den bedre om du hadde puttet litt mer gult på den. Men pen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Prøvde å putte inn gult i teksten, men det passa egentlig ikke så grådig godt. abbr har fra før en gul-oransj farge, gå på «Om siden» og se. Mulig jeg kan få det med i en eventuell footer om jeg gidder å lage det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 den var digg! likte ikke hover i menyen og det svarte i bakgrunnen var irriterende fordi det nesten ikke syntes. likte ikke helt beige fargen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Neida, neida. Btw: http://vikingboard.com/ er oppe og kjører igjen. Ser ut som en dass i alt annet enn FF. EDIT: Innhold kommer nok i løpet av morgendagen elns. Non-preload CSS-rollovers er en fin bil *hinte* Hehe, vet. Greien er at jeg ikke har brukt noe særlig tid på kodingen, og at alt i headeren ble kodet for omtrent 6 måneder siden. Akkurat nå gruer jeg til de utallige timene som vil gå med på å få den til å funke i IE. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er nok ganske svak for grunge designs, og denne falt i smak ja! Veldig fin neon-rosa + gul pil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) N*: Beige farge..? Ser ikke helt hva du mener der... Har du noen konkrete forslag til headeren da? Strupstad: Høres bra ut. Endret 14. februar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 har sittet å tukla litt med AJ-Fork nå. utrolig fasinerende greier Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hehe, vet. Greien er at jeg ikke har brukt noe særlig tid på kodingen, og at alt i headeren ble kodet for omtrent 6 måneder siden. Akkurat nå gruer jeg til de utallige timene som vil gå med på å få den til å funke i IE. I det forrige designet jeg kodet, var jeg bare nødt til å rette på én pikselbug i opera, så cross-browser kompatabilitet er ikke så vanskelig som det høres ut som Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Så er ikke denne siden akkurat den letteste å kode, da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Så er ikke denne siden akkurat den letteste å kode, da... Header, vertikal meny og to kolonner? edit: ja eg sa eg skulle kode den en gang i tida.... Endret 15. februar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Mens vi er inne på grunge, lurte jeg på om noen har noen meninger om mitt første grunge-design: Link Blogg i samme stil Bloggen har jeg ikke gjort ferdig, men nesten. Menyen har jeg tenkt til å skifte, selv om den duger akkurat nå, må bare finne på noe fiffig. Endret 15. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Typografien var utrolig kjedelig... Linkene var stygge. Headeren og alt er fint, men jeg syns det var veldig fargeløst, og kanskje litt deprimerende. Greier ikke helt å sette fingeren på det... Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 N*: Beige farge..? Ser ikke helt hva du mener der... Har du noen konkrete forslag til headeren da? jeg mente bak innholdsfeltet. syntes forresten det er noe galt med overgangen fra header til innholdsfelt. tror det har noe med det som er bak "weblog". tror det hadde vært kult om kantene på innholdsfeltet (beige) hadde vært like grungy som kantene på det hvite. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fargen bak innholdsfeltet er vitterlig rosa Hva var feil i overgangen? Og det siste du sa tror jeg ikke at jeg er enig i, fint med litt kontraster. Blir alt grunge, blir det i alle fall ikke noe fint. Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) det er nok bakgrunnen til weblog det er noe galt med, ikke overgangen (litt feilformulert der). Fargen bak innholdsfeltet er vitterlig rosa likte den uansett ikke, det ser ut som brunkrem edit: interessekurve var en kul ide forresten. sånn vil jeg og ha! -------------------------------------- edit: hva mener dere er maksimum størrelse på et headerbilde? Endret 15. februar 2005 av N* Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) IE7 for XP SP2 brukere snart? (Snart bør tas med 23 klyper salt) Edit: Mer her Endret 15. februar 2005 av Eksos Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) IE7 for XP SP2 brukere snart? (Snart bør tas med 23 klyper salt) Hmm, det kunne vært greit med IE7, ihvertfall om de oppgraderte den kraftig. Endret 15. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 IE7 mens vi venter på teh real thing Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det største poenget med bevissthet rundt standarder, også ifra microsoft sin side er et lite håp om at webdesignere skal bli beviste også. Når til og med IE krever valid kode, MÅ de gjøre noe! Kan ikke se for meg hvordan det skal gå da, tenk om IE sluttet å vise alle feilkodede sider , da ville vi ikke hatt noe alternativ å gå til når siden ikke funker i IE, men litt css støtte, og tolke et pixel som et pixel, kunne vise png, støtte xhtml osv bør de da klare uten å lage kaos Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Problemet er at IE har kjørt seg selv i grøften ved å bli en såpass stor del av WinXP/Win2k/WinWhatev' som det er. Dermed kan de ikke lett fikse på sånne ting når de har hele tiden ting som må fikses på i helt andre deler enn browseren i seg selv. Mistenker at en del av rotet med f.eks. HTML/CSS-tolkingen i IE er på grunn av proprietære koder som f.eks. windows utforsker o.l. bruker til å rendre spesielle ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå