pgdx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Side 79? omfg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=209970 jeg vil at vi skal slå sammen webdesign og javascript og kalle det for klientsideformattering/scripting... Alle stiller jo javascriptspørsmål her anyway... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 @ PT: Det står nok ikke ferdig før til nov/des, men seff skal det avholdes wds-lan! @ HalTan: Takker. @ Marvil: Vet. @ Arve: Samme som vist ja. Har tatt opp lån ja, men ikke mer enn at det er å leve med. @ Sigmongis: Jeg skal faktisk kjøpe meg et slikt, for skal man flytte ut skal man også kjøpe ilder (seriøst) @ cfenzo: Dette. Party er en selvfølge! @ wh1t3inc.: Øyh! Tror du ikke jeg kan finansiere det selv? Hva vet du om my income? (btw, du bruker -smileyen litt for aktivt. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 @ wh1t3inc.: Øyh! Tror du ikke jeg kan finansiere det selv? Hva vet du om my income? (btw, du bruker -smileyen litt for aktivt. ) Det sa jeg vel aldri. Du tjener sikkert fett, det virker i alle fall sånn. er min erstatning for å si /me, som jeg kom over i begynnelsen av 9ene. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ser ut som et bra lan hus det der PC Jeg skal ha sånn satans talentiade på skolen Kle deg ut etc.. Skal være sivil-politi Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 er min erstatning for å si /me, som jeg kom over i begynnelsen av 9ene. Akkurat. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 vell det er ikk så jævelig mye for et hus i dag.. Hus og eiendom koster. Det har det altid gjort.. Grattis polecat.. men jeg hadde aldri klat å bo så nærme naboen.. men men mennesker er forskjellinge.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 @PoleCat: kommer det oppdatering av nerdebula di eller? nerdebule er det kuleste ordet som finnes.... BTW har du det altid så ryddig eller er det noe vi ikke ser der? hos meg er det til en hvertid docs som flyter rundt og div hardware deler til min kranglete server HAr ikke turt å vise frem enda, men kanskje vi skulle viste frem våre nerdebuler alle sammen? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hmja, tenkte jeg skulle ta et knips i dag. Det er faktisk alltid så ryddig (seriøst), jeg makter ikke å ha det rotete rundt meg, da blir jeg bare stressa. Dette betyr ikke at det ellers i leiligheten er så veldig ryddig. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Må også ha det ryddig, eller system i rotet da men respekt for så clean... har masse cd mapper stående og annen dritt.... kjører du trippel skjerm eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 kjører du trippel skjerm eller? Nei. Kjører klonet eller dual. Kommer an på. Klonet er veldig greit for å sjekke hvordan noe i f.eks PS utarter seg på en CRT kontra LCD. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 kjører du trippel skjerm eller? Nei. Kjører klonet eller dual. Kommer an på. Klonet er veldig greit for å sjekke hvordan noe i f.eks PS utarter seg på en CRT kontra LCD. Tenkte jeg skulle teste dette til uka for da har jeg vinterferie Men har ikke du greie skjermer nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ååå så døll på jobb no.... Etterpå skal /me på lan! wheehooow! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå snakker vi om skolevalg til neste år. Ikke F om jeg skal blir "ForusRuss". Jeg gruer meg til alle eksamener og 10 timer norsk i uken neste år. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men har ikke du greie skjermer nå? Jo, nå tror jeg det er greit for en stund. @ wh1t3inc.: Why not? Fordi det er den tammeste russen i hele Rogaland? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Happy house dat polert! Håper du har sengeplass til meg på det LANet (hvis jeg har bil på det tidspunktet) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Happy house dat polert! Håper du har sengeplass til meg på det LANet (hvis jeg har bil på det tidspunktet) Har allerede resvert rom til deg, så det er ok! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men har ikke du greie skjermer nå? Jo, nå tror jeg det er greit for en stund. @ wh1t3inc.: Why not? Fordi det er den tammeste russen i hele Rogaland? Tam russ, jeg? Hva var adressen din nå igjen? Seriøst, jeg går på en formgivningsskole. Det ligger i ordet. Var vel kun ett egg som falt her i fjor. Tragisk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men har ikke du greie skjermer nå? Jo, nå tror jeg det er greit for en stund. Du kan godt sende meg den 43" plasmaen 3,5 timer til /me skal heim, og på lan! whoho!' I går fikk /me lønning også, 19xx kr - Evig Herlig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Happy house dat polert! Håper du har sengeplass til meg på det LANet (hvis jeg har bil på det tidspunktet) Har allerede resvert rom til deg, så det er ok! Da må jeg jo bare komme da jo Godt jeg kjøpte kabinett med bærehåndtak, og at det forhåpentligvis blir 20" flatskjerm på meg, for da kan jeg tilogmed ta toget - fyre opp maskinen på toget går det tog så langt ut i intet forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå