Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ PT: Det står nok ikke ferdig før til nov/des, men seff skal det avholdes wds-lan!

@ HalTan: Takker. ;)

@ Marvil: Vet.

@ Arve: Samme som vist ja. Har tatt opp lån ja, men ikke mer enn at det er å leve med. :thumbup:

@ Sigmongis: Jeg skal faktisk kjøpe meg et slikt, for skal man flytte ut skal man også kjøpe ilder (seriøst)

@ cfenzo: Dette. Party er en selvfølge!

@ wh1t3inc.: Øyh! :angry: Tror du ikke jeg kan finansiere det selv? Hva vet du om my income? :ermm: (btw, du bruker :roll:-smileyen litt for aktivt. :roll:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
@ wh1t3inc.: Øyh! :angry: Tror du ikke jeg kan finansiere det selv? Hva vet du om my income? :ermm: (btw, du bruker :roll:-smileyen litt for aktivt. :roll:)

Det sa jeg vel aldri. Du tjener sikkert fett, det virker i alle fall sånn.

 

:roll: er min erstatning for å si /me, som jeg kom over i begynnelsen av 9ene. :yucky:

Lenke til kommentar

@PoleCat: kommer det oppdatering av nerdebula di eller? nerdebule er det kuleste ordet som finnes....

 

BTW har du det altid så ryddig eller er det noe vi ikke ser der?

 

 

hos meg er det til en hvertid docs som flyter rundt og div hardware deler til min kranglete server :D

 

HAr ikke turt å vise frem enda, men kanskje vi skulle viste frem våre nerdebuler alle sammen? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men har ikke du greie skjermer nå?

Jo, nå tror jeg det er greit for en stund. ;)

 

@ wh1t3inc.: Why not? Fordi det er den tammeste russen i hele Rogaland? :p

Tam russ, jeg? Hva var adressen din nå igjen?

 

Seriøst, jeg går på en formgivningsskole. Det ligger i ordet. Var vel kun ett egg som falt her i fjor. Tragisk.

Lenke til kommentar
Happy house dat polert! Håper du har sengeplass til meg på det LANet (hvis jeg har bil på det tidspunktet)

Har allerede resvert rom til deg, så det er ok! :)

Da må jeg jo bare komme da jo :)

Godt jeg kjøpte kabinett med bærehåndtak, og at det forhåpentligvis blir 20" flatskjerm på meg, for da kan jeg tilogmed ta toget - fyre opp maskinen på toget :p

 

går det tog så langt ut i intet forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...