Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Nå har jeg pirka litt til...

 

Tok vekk datoen. Gjorde om overskriften til store bokstaver. Økte body-margin-top. La til "About"-side, som ikke er ferdig. Ny og mer nøytral farge når man holder musen over et bilde. Datoen ser man nå ved å holde musa over bildet.

 

Jeg skal ha det perfekt... er det noe som ikke "passer inn" ?

 

Oui: http://dan1el.net/photoblog/

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Dan1el

Dette er meget pent det ... har du prøvd med alle lenkene rett over raden med thumbs? Synes egentlig at det ville vært ett mer naturlig valg da jeg iallefall foretrekker å klikke på thumbsene for å navigere, og da blir det mer naturlig at iallefall comments linken er like i nærheten..

 

Stavefeil i kommentaren din der du har tatt bilde av katten din... oversatt blir det : My cat. The lightning is just fantastic. Min katt. Lynet er bare fantastisk.

 

Bedre: The light is simply fantastic on this picture.

 

imo...

Lenke til kommentar
Bare jeg som syns at denne IE-boikottinga begynner å bli helt sinnsykt latterlig?

Vet ikke, men jeg må iallefall si meg uenig med deg på dette punktet.

 

Jeg kommer til å boikotte IE i de neste (private) designene mine, og dette kommer av flere årsaker. Blant annet har IE en så begrenset CSS-støtte i forhold til andre nettlesere at det er svært fortvilende å tenke på hva en går glipp av ved å designe slik at IE kan vise websiden også. I tillegg har ikke IE skikkelig støtte for egenskrevne doctyper og heller ikke riktige Content-Type-headere. IE har ikke støtte for 32-bits PNG-bilder, og IE tolker veldig mange ting VIDT forskjellig fra andre nettlesere.

 

Jeg kommer nok til å ha en link til et spesielt stilark for IE på websidene mine, slik at jeg ikke utelukker den brukergruppen helt. Men siden IE kun utgjør ~20% av treffene på domenene mine så vet jeg ikke om jeg gidder engang.

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så inni helvete vannskelig for microsoft og kode en brukbar browser! det ville tatt dem 0 tid og 0 resurser, men nei da. De velger å gå sin vei, i stedenfor å gjøre folk verden over fornøyde igjen.. Merkelig strategi i grunn.. :roll:

Lenke til kommentar
Bare jeg som syns at denne IE-boikottinga begynner å bli helt sinnsykt latterlig?

Aner du hvor lang tid det tar meg å gjøre det slik at siden min fungerer i IE? Det tar evigheter, siden jeg må redigere php-koder og legge til egne klasser. Det gidder jeg ikke.

 

Isteden smekker jeg bare opp en beskjed om at siden ikke ser fin ut i IE, så de ikke tror "jævla stygg side".

Lenke til kommentar

Så du er da nødt til å gi brukeren en såpass fin opplevelse at du lar det komme opp en stor stygg hvit boks, som også er på norsk, i forhold til photobloggen, er på engelsk. Samtidig som jeg ikke vil tro at det tar så lang tid å få siden til å være midtstilt i IE. Og det er den eneste forskjellen jeg egentlig kan se fra FF og IE.

 

Blinde, svaksynte, mobiltelefoner, og pdaer skal få lov til å se siden, men ikke folk med IE?

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bare jeg som syns at denne IE-boikottinga begynner å bli helt sinnsykt latterlig?

For min del kan ikke det bli nok skittkasting mot IE.

 

@dan1el: Likte den gamle fotobloggen din en del bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...