Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

FuLu: Bruk Notepad, der kan du jo velge tegnkoding ved lagring :yes:

 

Mr.Berg: Trådløs router er bare hjernecelledreper uansett, du skulle ha kjøpt deg en lang TP-kabel og en vanlig router i stedet :)

Har router i kjelleren, og 2 datamaskiner, 1 i første etg. og en på loftet. Alle går i routeren med et par 15-meters kabler. Litt upraktisk om en vil flytte på pc'en, men det er ikke en problemstilling her i huset..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svamp: Det er ikke alle som gidder å bore hull til de 15 meters kablene gjenneom alle vegger og gulv heller da. Litt kjedelig med kabler rundt i hele huset. Og hvis du har en trådløs kan det jo være fint å lese nettavis på do også.

Nei. Men da kan de ha routeren på rommet sitt da. Jeg var så heldig at jeg kunne stikke kabelen ut gjennom en luftekanal, strekke den 4-5 m ned langs veggen på utsiden av huset, og deretter inn gjennom et hull ved bakkenivå som tidligere var for en antenneledning, deretter snurre rundt et vannrør i taket, 10 m rett inn til routeren :)

Men; OT, så hysssj, før enden kommer og tar oss :)

Lenke til kommentar

Vet folket her inne ikke liker flash noe særlig, men jeg synes likevel dere bør ta en titt på denne siden for et techno-party i NL 19.mars! Hadde det ikke vært for at det var i en helg, og ikke i en ferie hadde jeg nok dratt dit ;)

 

In Qontrol

 

Hvis man ikke liker techno, kan det være en god idé å skru av lyden på maskina si... Finnes ingen mulighet til å skru av lyden, ikke som jeg harfunnet i hvertfall.. MEn da hadde også siden mistet mye av sjarmen, synes jeg :)

 

Edit: hadde visst skrevet http:// før jeg pastet linken her ja :blush:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Ja, det er noe rart som skjer der. Bare å maksimere vinduet, så kommer den :)

Der ja. Var ikke noe overbevisende bra design, men digg musikk (ingen flaming takk!)

 

Lite brukervennlig "hovedsplash" (de fire skjermene), da de ikke forteller hva du går inn på.

 

EDIT: Hva er greia med «supression factor», egentlig?

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Selv liker jeg det at man ikke vet hva man kommer inn på før etter at man har trykket på den, øker spenningen litt ekstra ;) Digger line-up på «Infected»-delen! Men skal vel kanskje ikke gå nærmere inn på den nå, er jo tross alt websiden vi snakker om her, ikke partyet :p

 

Edit: Aner ikke hva greia er med «Suppression Factor» er, tbh. Synes delen med 25% sup.factor har bedre musikk en den med 100%, men men.. Er vel kanskje hvor stor hallen den delen er i er da, for det er nemlig fire enorme haller der det arrangeres, men det er jo ikke sikkert det har noe med det å gjøre i det hele tatt :hmm:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...