PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Snakker vi av erfaring her, mr. Smooth? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har , så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene Neh, det er så mange andre som gjør det her i Oslo sentrum, så jeg ser egentlig ikke vitsen... Endret 19. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Snakker vi av erfaring her, mr. Smooth? Haha, nei, takk og lov for det var bare en syk tanke som poppet opp i huet i tørke av kaffe mangel i tråden her Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Laga en logo for et flott politikk/religion/filosofi/etikk osv.-forum nå, modellmakt.org Det er en viss symbolikk med pilene på rundingen og snakkebobla, så det er sagt Hva synes folket? EDIT: http://modellmakt.org/phpBB2/index.php Endret 19. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har , så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene Jeg har nok å gjøre på, men det minte meg om en hendelse i på LANet jeg var på for noen dager siden..; Av en ellerannen grunn sprang to stk ute i bare boxer (veddemål ellerno, fikk aldri med med forløpet), så stakk noen av med klærne deres og hengte dem inne der vi andre normale folk satt. De to som var ute turte ikke komme inn å hente dem, og ingen gadd å komme ut med dem, så istedet tok de hver sin sykkel og sykla en 10mins tur inn til en av dem og tok på seg noen klær.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Marvil: haha, skikkelig evil HalTan: stilig logo, mangler kanskje bare å få forumet i samme stil? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Av en ellerannen grunn sprang to stk ute i bare boxer (veddemål ellerno, fikk aldri med med forløpet), så stakk noen av med klærne deres og hengte dem inne der vi andre normale folk satt. De to som var ute turte ikke komme inn å hente dem, og ingen gadd å komme ut med dem, så istedet tok de hver sin sykkel og sykla en 10mins tur inn til en av dem og tok på seg noen klær.. OMG!! det hørtes litt kjølig ut! sånn som en kamerat av meg (christoffer på www.vegiboys.com); han satt naken i en gang og spilte SoF!!! sa jeg da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 HalTan: stilig logo, mangler kanskje bare å få forumet i samme stil? Ja hvorfor ikke sette igang og lage forumtemplates, nå som jeg først har brukt hele 10 minutter på en logo? Det er jo absolutt ikke omfattende i det hele tatt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Marvil: haha, skikkelig evil HalTan: stilig logo, mangler kanskje bare å få forumet i samme stil? [Evil laugh] Mohahahaha [/Evil laugh] Var ikke jeg som stakk av med klærne though, men var ikke spes aktiv med å få dem ut heller.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Ja hvorfor ikke sette igang og lage forumtemplates, nå som jeg først har brukt hele 10 minutter på en logo? Det er jo absolutt ikke omfattende i det hele tatt! Neida, det er jo så enkelt som bare det Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Enten så er forumet utrolig raskt, eller så har ikke jeg brukt opp kvoten EDIT: Mulig det bare er meg, men det går faktisk raskere enn vanlig... Jeg har da vitterlig brukt opp kvoten! Ikke det at det er så farlig, men det er jo litt merkelig Endret 19. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 /me har kjøpt hus! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) /me har kjøpt hus! Gratulerer! LAN @ your place i høst? EDIT: Vi har passert 10000 visninger Endret 19. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 /me har kjøpt hus! Have fun grandpa', Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 /me har kjøpt hus! Digg..! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 /me har kjøpt hus! åssn hus? Det du viste tidligare i tråden? Har du tatt opp stort lån no PC? Det er jo absolutt ikke omfattende i det hele tatt! Neida, aldri.. http://forum.absentvoid.com <= så langt kom eg, da gav eg opp midlertidig.. Er gjort på den simplaste måten som går an though, forandring av farger i subsilver skinnet.. :\ Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) /me har kjøpt hus! Grattis ildern... Så, hvem av disse valgte du? Det nederste er i hvert fall supert, har det faktisk selv... Seriøst Endret 19. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Kjøpt hus????? w000t??? få sjå få sjå få sjå!!! Paaarteeey @ PoleCat's place.. bring the girls and I'll bring the beer!!! btw... vorspiel med ilder er det TUFFESTE vorspielet jeg har vært på noen gang.. Endret 19. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) /me har kjøpt hus! Først skjerm og så hus. Skal det ingen ende ta Edit: Rik dame? Endret 20. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) /me har kjøpt hus! Først skjerm og så hus. Skal det ingen ende ta Fete julegaver til utvalgte hw.no-medlemmer neste Endret 20. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå