Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har :D, så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene :laugh:

Neh, det er så mange andre som gjør det her i Oslo sentrum, så jeg ser egentlig ikke vitsen...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har :D, så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene :laugh:

Jeg har nok å gjøre på, men det minte meg om en hendelse i på LANet jeg var på for noen dager siden..;

 

Av en ellerannen grunn sprang to stk ute i bare boxer (veddemål ellerno, fikk aldri med med forløpet), så stakk noen av med klærne deres og hengte dem inne der vi andre normale folk satt. De to som var ute turte ikke komme inn å hente dem, og ingen gadd å komme ut med dem, så istedet tok de hver sin sykkel og sykla en 10mins tur inn til en av dem og tok på seg noen klær..:lol:

Lenke til kommentar
Av en ellerannen grunn sprang to stk ute i bare boxer (veddemål ellerno, fikk aldri med med forløpet), så stakk noen av med klærne deres og hengte dem inne der vi andre normale folk satt. De to som var ute turte ikke komme inn å hente dem, og ingen gadd å komme ut med dem, så istedet tok de hver sin sykkel og sykla en 10mins tur inn til en av dem og tok på seg noen klær..:lol:

OMG!! det hørtes litt kjølig ut! sånn som en kamerat av meg (christoffer på www.vegiboys.com); han satt naken i en gang og spilte SoF!!! :omg: sa jeg da :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...