potetskrell Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vises i FF her da men, uansett så kan du jo sette det som en venstrejustert+vertikalt midstilit ikke-repeterende bakgrunn på selve lenken, og legge til venstrepadding på den. Vises forøvrig ikke i min IE. Skal se på det. Hehe, sorry.. Jeg ordla meg veldig feil. Såklart var det Mozilla jeg brukte. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kunne jeg fått litt kritikk på et utkast til Lilltech som skal være ferdig til i morgen? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kunne jeg fått litt kritikk på et utkast til Lilltech som skal være ferdig til i morgen? Menyboksen var noe dominerende. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ER det mulig. Fikk til menyen, men nå har Ie bestemt se for å dytte alt innholdet helt ned under menyen. http://www.purloin.net/engelsk/index.php?side=3 Noen giddet å se litt over. Ganske lite kode egentlig, og jeg er vel kanskje litt ordblind når jeg ser på mine egne verk . Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) ER det mulig. Fikk til menyen, men nå har Ie bestemt se for å dytte alt innholdet helt ned under menyen. http://www.purloin.net/engelsk/index.php?side=3 Noen giddet å se litt over. Ganske lite kode egentlig, og jeg er vel kanskje litt ordblind når jeg ser på mine egne verk . Det er nok pga. at den ikke får plass til alt i den oppgitte bredden. Se screenshot med outline av de forskjellige elementene: Endret 26. januar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kunne jeg fått litt kritikk på et utkast til Lilltech som skal være ferdig til i morgen? Den likte jeg! Fine farger, ikke for dominerende hovedmeny, og venstremenyen kan nesten ikke være noe særlig mindre, uten at det går utover lesbarheten, fordi du da sikkert på endre skriftstørrelsen til noe minde. Et fint stykke arbeid, vil jeg hevde Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (..) Du er en knupp! Btw, jeg må vite hvor du fikk slike ruter. Er det med mozilla eller er det et tillegg ? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Synes den var kjempestilig, og orginal. Du trenger ikke fikse noe på den, IMO Bare en ting, fikk en bøgg i venstre hjørne: Bruk: ?q=filnavn Edit: leif Endret 26. januar 2005 av g0mpen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (..) Du er en knupp! Btw, jeg må vite hvor du fikk slike ruter. Er det med mozilla eller er det et tillegg ? Web Developer extension til Firefox Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kanskje det bare er meg, men; "Layout by Ingard, content written by Ingard and Jørgen. Valid xhtml 1.1!" Er ikke helt fan av de "made by" helt nederst, men det er ok. Men validate-greiene, skulle vært skjult for min del (det er vel egentlig ett must at sider er validert nå for tiden). Det er kanskje litt drastisk å fjerne de, men fjern utropstegnet iallefall Bare litt kritikk ifra min side. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Åssen får man en DIV til å ligge helt i bunnen på en side, uavhengig av hvor mye innhold det er (dvs, ikke slik som div#bunnbakgrunn gjør på absentvoid.com » Portefølje)..? EDIT: Hm, det er ikke fixed jeg mente, jeg uttrykte meg litt uklart der. satyrium hjalp meg med å få det til med fixed, ble igrunn pent det, men lurer fremdeles på om det er mulig å få en DIV til å ligge nederst på selve siden, ikke i nettleseren (vanskelig å forklare). EDIT2: Evt, om noen har noen fixed-hacker for IE, så hadde man satt pris på det. (nai, jeg gidder ikke google.) Endret 27. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 finnes en fixed hack, men den er ikke mye pen, mener nå jeg. men skal den ligge nederst hele tiden, eller bare nederst til inholdet strekker seg lenger? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kanskje det bare er meg, men;"Layout by Ingard, content written by Ingard and Jørgen. Valid xhtml 1.1!" Er ikke helt fan av de "made by" helt nederst, men det er ok. Men validate-greiene, skulle vært skjult for min del (det er vel egentlig ett must at sider er validert nå for tiden). Det er kanskje litt drastisk å fjerne de, men fjern utropstegnet iallefall Bare litt kritikk ifra min side. Hvorfor ikke made by? Det er jo faktisk jeg som har laget sida, noe som må presisseres siden dette er et prosjekt. Og hvis det var at det er skrevet på engelsk er det fordi resten av sida er skrevet engelsk. Litt teit å skrive laget av når alt annet står på engelsk. Og fordi læreren i engelsk ikke skriver validerbare sider, så vil jeg pressisere dette Men takk for kritikk i hvertfall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 finnes en fixed hack, men den er ikke mye pen, mener nå jeg.men skal den ligge nederst hele tiden, eller bare nederst til inholdet strekker seg lenger? Hm, ja tror det er det jeg mener. Vanskelig å forklare.. Footeren skal ligge helt nede på selve siden. Om man ser på den siden jeg linket til på absentvoid, så ser man at footer ligger midt på siden på Portefølje, fordi innholdet ikke går langt nok nedover. Det er ikke det jeg skal ha, den skal ligge nederst, selv om det ikke er nok innhold til det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Marvil: Slik det også er på min side (det med av.com)? I tilfelle kan du jo ta i bruk IE7. Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 IE7 scripten funka superb.. anbefales! takker mr.berg for anbefalingen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Marvil: Slik det også er på min side (det med av.com)? Ja, du har samma som av.com, ergo ikke det jeg tenker på.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Marvil: Ja, jeg måtte bare bli sikker på at jeg skjønte hva du mente. Muligens et dårlig formulert spørsmål. Det er vel imidlertid bedre å ta i bruk en eventuell hack for å få plassert ting fixed, men ellers er IE7 din venn, som sagt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 finnes en fixed hack, men den er ikke mye pen, mener nå jeg.men skal den ligge nederst hele tiden, eller bare nederst til inholdet strekker seg lenger? Hm, ja tror det er det jeg mener. Vanskelig å forklare.. Footeren skal ligge helt nede på selve siden. Om man ser på den siden jeg linket til på absentvoid, så ser man at footer ligger midt på siden på Portefølje, fordi innholdet ikke går langt nok nedover. Det er ikke det jeg skal ha, den skal ligge nederst, selv om det ikke er nok innhold til det. Tipper det er det samme problemet som jeg har slitt med i alle år Hvis du ser på siden min nå i høy oppløsning eller med veldig liten tekst vil ikke footeren ligge helt nede. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Og du gikk på hvilken skole..? Hehe Kanskje best å ta dette på PM isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå