Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whoo! /me har akkurat brukt opp kvoten på online ADSL, men det er håp! Får nemlig oppgradert til 10gb pr mnd innen få dager :w00t:

(kanskje bedre å bytte leverandør, men siden vi flytter om kort tid så vil vi ikke sitte med bredbånd som vi ikke bruker i flere mnd...)

 

EDIT: Det som er skremmende er at det ikke går noe saktere enn vanlig :ermm:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har :D, så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene :laugh:

Funker nok ikke særlig bra. For det første blir 23" min (:green:) noen tommmer mindre i det kalde været, for det andre finnes det dårlig med newsreportere på jakt etter undertøyskledde ildere der jeg bor.

Lenke til kommentar

Ehh, jeg gidder ikke å dra ned til oslo og løpe i trusa! tviler på at det hadde kommet på nyhetene uansett... er jo ikke så spesielt :grin:

 

men se hva jonas22282460 sa da jeg skrev at jeg hadde slettet times:

Du har sletta fonten? Herregud da er du er teit.. Hvis alle i det såkalte 'UFC' er sånn.. ja da vet ikke helt hva jeg skal si.. :ermm:

 

Jeg må si jeg ble lettere sjokkert!!!

Lenke til kommentar

Det å bare løpe i trusa i "byen" er jo sikkert ikke noe spesielt i seg selv. Men det er hva du gjør mens du er ute å løper :D Stå å holde en tale om verdens undergang på en rundkjøring i ytre enebakk hvor trafikken sikkert er minimal nå, blir kanskje nå litt hmm teit :laugh: ender vel opp med en opplevelse du helst holder for deg selv :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...