PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 @ Polert; Kanskje ikke noe poeng..? demoted.se as in second edition. Eller nei... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hvordan var den forige siden din PoleCat? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Whoo! /me har akkurat brukt opp kvoten på online ADSL, men det er håp! Får nemlig oppgradert til 10gb pr mnd innen få dager (kanskje bedre å bytte leverandør, men siden vi flytter om kort tid så vil vi ikke sitte med bredbånd som vi ikke bruker i flere mnd...) EDIT: Det som er skremmende er at det ikke går noe saktere enn vanlig Endret 19. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Oje! Fikk endelig en viss maskin hos en dude til å funke, kom nettopp hjem, er sliten, er litt sulten, mor er i danmark og jeg skal jobbe/nerde til LANGT på natt, selv om det er skole i morra Gratts @ PoleCat med skjerm og Sparks.se og Arve som endelig har kommet ut av skapet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 /me skal ogs henge til langt på natt. Blir forhåpentligvis ferdig med recoverytingen i kveld. Har fri i morgen though, men har en del skolearbeid som må fikses..:/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 OH YEAH!!!! Er i ekstase! http://www.vegiboys.com er endelig oppe! ser en liten feil though, som skal fikses på nå! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 OH YEAH!!!! Er i ekstase! http://www.vegiboys.com er endelig oppe! ser en liten feil though, som skal fikses på nå! align="center" på hele dritten Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Er egentlig det... men det er noe galt som skjer når man trykker på linkene... blame it on PT, som kodet alt sammen... © @ PT Edit: Den er midtstilt på alt i opera, men ikke i IE! nok et bevis på at IE SuX bigtime! Endret 19. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Skjerm har du fått deg pole? Denne (er vel fjerde gangen jeg sier det nå...) *vurdere demoted.se* .se er billig.. men passer ikke til alle domenenavn.. Skal kjøpe meg samme skjerm om 1 uke pc gleder meg som en gud.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Skal kjøpe meg samme skjerm om 1 uke pc gleder meg som en gud.. Jeg laget et liten review @ "LCD-test del 1"-tråden, om du er interessert. Du har MYE å glede deg til! EDIT: Du hadde allerede svart i tråden. Endret 19. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hvordan var den forige siden din PoleCat? eehuh? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) HVA?? ingen nye innlegg mens jeg vasket opp? Har alle tatt vinterferien på fjellet eller? HALLOOOO..? /Me kjeder seg. Snakk med meg! Endret 19. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Skal kjøpe meg samme skjerm om 1 uke pc gleder meg som en gud.. Jeg laget et liten review @ "LCD-test del 1"-tråden, om du er interessert. Du har MYE å glede deg til! EDIT: Du hadde allerede svart i tråden. Stemmer Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 HALLOOOO..? /Me kjeder seg. Snakk med meg! Gidder ikke så lenge du mobber meg! nei, jeg synes seriøst at det var litt lite liv her nå ja... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har , så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hvis dere har så lite å gjøre, noe jeg egentlig selv har , så kan dere løpe ut i trusa midt i "byen" dere bor i. Så løper dere hjem igjen og venter på når det skal komme på nyhetene Funker nok ikke særlig bra. For det første blir 23" min () noen tommmer mindre i det kalde været, for det andre finnes det dårlig med newsreportere på jakt etter undertøyskledde ildere der jeg bor. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Ehh, jeg gidder ikke å dra ned til oslo og løpe i trusa! tviler på at det hadde kommet på nyhetene uansett... er jo ikke så spesielt men se hva jonas22282460 sa da jeg skrev at jeg hadde slettet times: Du har sletta fonten? Herregud da er du er teit.. Hvis alle i det såkalte 'UFC' er sånn.. ja da vet ikke helt hva jeg skal si.. Jeg må si jeg ble lettere sjokkert!!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Fy @ jonas3724massetall. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) mhm! er jo ikke noe stress å få tak i han heller da... han er jo dum nok til å ha tlf. nummeret sitt i nicket sitt! *vurdere å ringe og skjenne han ut!* © PT Edit: viste seg at nummeret ikke eksisterte... Endret 19. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Det å bare løpe i trusa i "byen" er jo sikkert ikke noe spesielt i seg selv. Men det er hva du gjør mens du er ute å løper Stå å holde en tale om verdens undergang på en rundkjøring i ytre enebakk hvor trafikken sikkert er minimal nå, blir kanskje nå litt hmm teit ender vel opp med en opplevelse du helst holder for deg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå