B4stian Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hvor får man kjøpt .dk-domene uten å kjøpe webhotell? Edit: beklager den store skriften... Endret 19. januar 2005 av datating Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har laget nytt skin for siden min.... http://blumonkey.org/index.php?pageid=main&stil=7 ER fremdeles ikke sikker på menyen oppe til høyre, men er litt tom for ideer... Vil gjerne høre deres synspunkter på skinet.. Takk Vel... Den bugger ihvertfall voldsomt i firefox. Har du en skjerm dump og vise meg, for den vises fint i FF1 her hos meg. har ikke tested med tidligere versjoner. screen Kan forøvrig legge til at jeg ikke bruker vanlig Firefox 1.0, men Firefox 1.0+, som er altså nightly build fra et par dager tilbake. Mulig det er bare jeg som får det problemet, i så fall oppdaterer jeg videre til nattens siste build. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) screen Kan forøvrig legge til at jeg ikke bruker vanlig Firefox 1.0, men Firefox 1.0+, som er altså nightly build fra et par dager tilbake. Mulig det er bare jeg som får det problemet, i så fall oppdaterer jeg videre til nattens siste build. Det er iallefall ikke slik den skal se ut.. Virker som det kan ha noe med din versjon, har sjekket den med FF1, Opera 7.54 og Opera 8 og IE 6, og den ser med noen små forskjeller lik ut i disse... slik den skal se ut. Takk for hjelpen. Skal teste den litt mer når jeg kommer hjem. Endret 19. januar 2005 av joffar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hadde vært greit om noen andre kunne testet det, så jeg evt. kan oppgradere her. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Heisann hoppsann! Etter nå å ha lært meg hvordan jeg lager et bilde med mouseover i CSS, men jeg får ikke til å lage flere linker med flere forskjellige linker. Jeg bruker denne metoden. Ahrg, er rimelig irriternes.. Er det lov å skryte litt her også? Jeg har akkurat skrevet side som er valid xhtml 1.1 strict og CSS! EDIT: jeg vinner kampem mot trykkfeiler igjen! Endret 19. januar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jørgen: Null problemer her i en litt eldre nb. Sikkert din som gnøkker det til Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Jørgen: Null problemer her i en litt eldre nb. Sikkert din som gnøkker det til Jaja. Får laste ned en enda nyere versjon, da. EDIT: Nupe. Nightly build fra 18/1-05 viser nøyaktig samme. Endret 19. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Etter nå å ha lært meg hvordan jeg lager et bilde med mouseover i CSS, men jeg får ikke til å lage flere linker med flere forskjellige linker. Jeg bruker denne metoden. Jeg bruker denne metoden på siden min, og det funker helt superdupert! Den gjør også sånn at filstørrelsen reduseres fordi alle knappene ligger i en fil. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Klarte ikke finne filen /c:/Documents and settings/%D8yvind/Mine dokumenter/Webdesign/index.htm Hva er det som skjer? Får plutselig slike feilmeldinger på ALLE hjemmesidefilene mine, dersom jeg prøver å få preview av de i Firefox. Bruker Dreamweaver til kode fordi da kan jeg enkelt å greit trykke f12 får å se forhåndsvisning. Satt og jobbet med noe, åpnet preview en gang, fant noe som burde endres, og trykte f12 igjen. Da fikk jeg denne feilmeldingen. Dette skjer nå med alle hjemmeside filene jeg prøver på Hjelp Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hjelper det å ta bort slashen foran C: ? Evt snu alle slashene til backslash ? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvis du går ut av FF og dobbeltklikker så går det. Har det samme "problemet" selv. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg får ikke velge hvor den skal laste filen fra, dersom jeg lager en ny fil, lagrer den, og så trykker f12 får jeg fortsatt samme problemet... jeg har satt DW som default program for alle hjemmesidefiler, siden jeg sjelden åpner disse for å se på de lokalt, foruten mens jeg jobber med de. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Høyreklikk på filen, og så «Åpne i»..? Mulig du må holde nede Ctrl om du bruker Win98/XP. _____ Wehey, ser man det, Diavolo, jeg ER faktisk opptatt av postcount. Jeg har 5000 stykker av dem. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Wehey, ser man det, Diavolo, jeg ER faktisk opptatt av postcount. Jeg har 5000 stykker av dem. Velkommen etter Og det er fleire som har spurt - ja, avataren min er en slags start på et nytt tema på av5 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Haha, takk.. Avataren så stilig ut, satse på at siden bli likedan.. Endret 20. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan kan jeg style hr til feks være dotted #666 ? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor ble det av nye pixelstreet?? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan kan jeg style hr til feks være dotted #666 ? http://kalsey.com/2003/07/css_dotted_borders_in_ie/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor ble det av nye pixelstreet?? Har vi en egen tråd for PXStreet? Check. Går det an å spørre i denne tråden? Check. Står det en relativt ny statusrapport sist i denne tråden? Check. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Klarte ikke finne filen /c:/Documents and settings/%D8yvind/Mine dokumenter/Webdesign/index.htm Hva er det som skjer? Får plutselig slike feilmeldinger på ALLE hjemmesidefilene mine, dersom jeg prøver å få preview av de i Firefox. Bruker Dreamweaver til kode fordi da kan jeg enkelt å greit trykke f12 får å se forhåndsvisning. Satt og jobbet med noe, åpnet preview en gang, fant noe som burde endres, og trykte f12 igjen. Da fikk jeg denne feilmeldingen. Dette skjer nå med alle hjemmeside filene jeg prøver på Hjelp Jeg hadde nøyaktig samme problem, fordi jeg hadde "Jørgen" som brukernavn på maskinen, og FF liker ikke spesialtegn så altfor godt. Lagre tingene i en annen mappe, eller bruk et brukernavn uten æøå i seg når du koder. Evt. kan du gjøre som jeg, og migrere til linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå