Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@LordZyfeX: Nei, du kunne kanskje brukt iframe men jeg er ikke så glad i frames ;-) Ellers kan du jo alltid brukt PHP e.l. serverside include.

 

En siste ting kunne jo være å bruke javascript. Da kunne du brukt XmlHttpRequest. Det er en måte i Opera/Firefox, men en annen i IE (ActiveX). Liten refereranse: http://developer.apple.com/internet/webcon...xmlhttpreq.html

 

Ellers kan du søke på google om temaer angående XmlHttpRequest.

 

Og istedet for å bruke target om det var javascript metode, kunne du f.eks hatt en span med onclick event som fyrer en funksjon som oppdaterer en div med innhold som blir returnert av XmlHttpRequest (som er så _in_ om dagen)

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Støtter Mr.Berg her. Korfor skal ikkje utviklarane av gratis programvare kunne ta seg til rette og la folk som benytter seg av denne donere et par kroner til dei?

 

Nei det skjønner ikke jeg heller. Det er jo ingen ting galt i det. Var bare et forbigående utbrudd over alle "småsider" som tror de blir utrolig profesjonelle av å ha bannerannonser. Jo enklere tilgangen til bannerannonser (f.eks. gjennom tradedoubler) og paypal-knapper er, jo flere sider uten markedsgrunnlag vil få slike har jeg følelsen av... Mulig problemstillingen bare finnes oppi hodet mitt, skal ikke bry dere for mye av det som skjer der i kveld :cool:

Lenke til kommentar
Holder på å lage en side for Oleeid her. Lurte på om noen har noe kritikk på fisken :) Har lenge vært litt usikker på den. Uansett, bildet her er med en hovereffekt i menyen.

Hva med litt flere farger. Nå føles det som hele siden er rød/rosa, noe som blir meget kjedelig etter ett par minutter. Jeg ville i det minste endret den vanlige skriften til en annen farge(#333 eller no).

Lenke til kommentar
Har noen her prøvd pLog? Virker veldig lovende...

 

http://www.plogworld.net/

Ser der som jeg ser mange steder - en donate-knapp fra paypal. Har det egentlig noe for seg? Jeg begynner å bli litt smålei små sider som både har paypal og reklame som de ikke tjener noen ting på om jeg tror rett... Jeg påstår ikke det er en små-side, men det trigget tanken om at det finnes unødvendig mye banner"annonser" på mange sider...

Jeg kommer sansynligvis til å slenge opp en paypal-knapp på min side når den blir ferdig. Dette er fordi jeg kommer til å spekke den med programvare jeg har brukt rimelig mange timer av min fritid på å utvikle. Da setter jeg pris på at folk donerer en dollar hvis de mener programvaren min er nyttig. Det gir også inspirasjon til å fortsette med det. Man blir ikke rik av det, men jeg kjenner folk som faktisk har fått inn en grei sum på denne måten - nå er de riktignok superduperprogrammerere, som lager rimelig avanserte applikasjoner de deler ut dah...

 

Men reklame fra f.eks. tradedoubler er jeg helt enig i at er en uting, med mindre siden faktisk har en god del besøkende.

Lenke til kommentar

10GB gratis lagring, men noen små bakdeler selvsagt.

 

Apple har sin .mac, tjeneste. Men her får du bare 125 MB lagringsplass for 849 kroner i året (alternativt 70 kroner måneden). Og dessuten er tilbudet mest relevant for Mac-brukere, mindre for PC-folk.

Bare dem som er dumme nok til å betale så mye for så lite.. :)

 

Btw, JÆVLI irriterende flashreklame med lyd hos ITavisen.

Lenke til kommentar
Kjære kunde,

 

FastName fyller 5 år!

 

Dette feirer vi med BUNNPRISER på registrering og flytting av domenenavn til kr. 5,- eks.mva. (gjelder no/com/net/org/info/biz/us).

 

Prisen på kr. 5,- eks.mva. dekker registrering/årsavgift og drift av domenenavnet samt 5 epostadresser i ett år. Fra og med år 2 faktureres ordinær årsavgift for domenenavnet (295,- eks.mva.).

 

Tilbudet gjelder frem til torsdag 20. januar kl. 23:59, så du bør være raskt ute!

 

OBS: Man kan bare bestille ETT domenenavn pr. person/kunde/firma/organisasjon i kampanjeperioden (gjelder no/com/net/org/info/biz/us).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...