Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen her prøvd pLog? Virker veldig lovende...

 

http://www.plogworld.net/

Ser der som jeg ser mange steder - en donate-knapp fra paypal. Har det egentlig noe for seg? Jeg begynner å bli litt smålei små sider som både har paypal og reklame som de ikke tjener noen ting på om jeg tror rett... Jeg påstår ikke det er en små-side, men det trigget tanken om at det finnes unødvendig mye banner"annonser" på mange sider...

Lenke til kommentar

Det er da ikke noe galt med slike PayPal-knapper, det er faktisk snakk om å donere et par kroner til utviklerne av gratis programvare, og det er faktisk helt valgfritt.

 

Ser ikke helt hvorfor det irriterer deg om det er innbringende eller ikke. Regner heller ikke med at utviklerne av gratis programvare lever av dette...

Lenke til kommentar
Har noen her prøvd pLog? Virker veldig lovende...

 

http://www.plogworld.net/

Ser der som jeg ser mange steder - en donate-knapp fra paypal. Har det egentlig noe for seg? Jeg begynner å bli litt smålei små sider som både har paypal og reklame som de ikke tjener noen ting på om jeg tror rett... Jeg påstår ikke det er en små-side, men det trigget tanken om at det finnes unødvendig mye banner"annonser" på mange sider...

Som arve og Mr.Berg sier så er det vel ikke noe gale med en "PayPal doneringsknapp" det er bare positivt synst jeg, at folk i det hele tatt gidder å bruke mye av sin egen tid på å lage programvare for så å gi det gratis til alle som ønsker det er jo kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Har noen her prøvd pLog? Virker veldig lovende...

 

http://www.plogworld.net/

Ser der som jeg ser mange steder - en donate-knapp fra paypal. Har det egentlig noe for seg? Jeg begynner å bli litt smålei små sider som både har paypal og reklame som de ikke tjener noen ting på om jeg tror rett... Jeg påstår ikke det er en små-side, men det trigget tanken om at det finnes unødvendig mye banner"annonser" på mange sider...

Som arve og Mr.Berg sier så er det vel ikke noe gale med en "PayPal doneringsknapp" det er bare positivt synst jeg, at folk i det hele tatt gidder å bruke mye av sin egen tid på å lage programvare for så å gi det gratis til alle som ønsker det er jo kjempebra! :)

Helt enig. Så hvis det klør litt i lommeboken er det bare å gå inn her og donere $250. ;)

Lenke til kommentar
(...)

 

Helt enig. Så hvis det klør litt i lommeboken er det bare å gå inn her og donere $250. ;)

Btw; er det noen fremgang i det prosjektet der?

Hehe. Akkurat nå driver jeg og prøver å finne en CVS-klient for linux som faktisk har et GUI, og som støtter å fetche filene via samba. Hvis du har en idé er det bare å rope ut.

 

Forresten kan du se på koden hvis du er intressert. Ligger i CVS-arkivene på sourceforge-siden. Klikk på "Browse CVS".

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Ser veldig fint ut det der.

Men "Navigasjon" synes jeg du burde ha litt mer mot høyre sånn at det kommer på linje med menyvalgene. Menyen og hoveren ser veldig stilig ut selv om det tok et par sekunder før jeg så bilen. Men det var ikke et minus.

 

Du trenger ikke å være usikker på den der. Den er viser det den skal på en fin og god måte. Du får den informasjonen du skal ha samtidig som siden er fin. :thumbup:

Lenke til kommentar
Holder på å lage en side for Oleeid her. Lurte på om noen har noe kritikk på fisken  Har lenge vært litt usikker på den. Uansett, bildet her er med en hovereffekt i menyen.

den var veldig rotete og ubehagelig å se på. tror jeg ville valgt en annen farge en rød. kansje også fler farger med mye mindre rød.

den er kansje ikke rotete, men det virker vertfall slik med rødfargen.

 

jeg ville også hatt en annen font i menyen. m'en som er der nå er ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...