Cucum(r) Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... I morra skal /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! Sto opp nå jeg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... I morra skal /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! Sto opp nå jeg Du fortjener deng Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... I morra skal /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! Sto opp nå jeg Du fortjener deng Nåh, er sintemannen sint? :lol: Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 PT har vært på ferde igjen ser jeg;http://home.c2i.net/marvil/hw/pt.gif Najs going PT Det der er da ingenting å mobbe for! De var meget proffe, så da var det ikke så rart at selv jeg ble lurt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Er /me vanligvis sint? Trur ikkje eg har vert sint på... vanvittig lenge Hmm, lurer på om den deilige idèen min blir et bra resultat av ... *arbeide* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Er /me vanligvis sint? Trur ikkje eg har vert sint på... vanvittig lenge HeHe, neida, du er aldri sint du... Ikke som jeg har opplevd ihvertfall.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jaujau, da sitter PåleKatten @ ny skjerm, og livet er bare vidunderlig. @ Arve: Du leecher button direkte fra siden min uten å spørre først!? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jaujau, da sitter PåleKatten @ ny skjerm, og livet er bare vidunderlig. @ Arve: Du leecher button direkte fra siden min uten å spørre først!? Skal eg legge den på egen server kanskje? Blei gjort i en fei, gadd ikkje kopiere knapper og greier Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Skal eg legge den på egen server kanskje? Blei gjort i en fei, gadd ikkje kopiere knapper og greier Just kiddin'! Ser du har fått med inspirasjonssiden min. EDIT: Ta det som et pluss at første siden jeg besøkte med min nye skjerm, var din. Endret 19. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Just kiddin'!Ser du har fått med inspirasjonssiden min. EDIT: Ta det som et pluss at første siden jeg besøkte med min nye skjerm, var din. Hihih, no har eg stjelt bøttånns fra deg og Dunieboy, så slipper eg å stjele båndbredde fra alle andre PixelImp: Din bøttånn var absent så eg fjerna den Seff besøkte du sida mi først med ny skjerm Åssn er skjermen forresten? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Åssn er skjermen forresten? Digg så langt! Har ikke kalibrert den enda, så da blir den vel enda bedre. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Skjerm har du fått deg pole? Du trenger ikke firma for å regge .se! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Skjerm har du fått deg pole? Denne (er vel fjerde gangen jeg sier det nå...) *vurdere demoted.se* Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hva med "ImSek.se" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Skjerm har du fått deg pole? Denne (er vel fjerde gangen jeg sier det nå...) *vurdere demoted.se* nei, nei! .se domene er ikkje SÅ kult.. "demoted.se" sounds like not-so-good-at-all Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) @ demoted.se Kan noen hacke sammen et script som returnerer gjennomsnittlig antall smileys pr post? Lurer på om det er mye over en i denne tråden edit; leifdideifdideifert Endret 19. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) @ demoted.se Kan noen hacke sammen et script som returnerer gjennomsnittlig antall smileys pr post? Lurer på om det er mye over en i denne tråden edit; leifdideifdideifert :lol: :D *kremt* sorry... Hmm, er dødssulten *gå å mekke seg herlig mat* Endret 19. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) @ Polert; Kanskje ikke noe poeng..? /me driver med recovery av disken som gikk til ###### i går.. Alt innholdet er pent tror jeg, men må ta revovery av alt på andre disker, så partisjonere hele greia på nytt.. Litt bal, og tidkrevende siden det er snakk om 160GB ellerno. Må bruke min 120GB (40 ledig kanskje), laptopen (30 ledig ca) og foreldra sin (ca 12 ledig).. Småkjedelig. Får høre med naboen om han har noen GB til låns. Edit; Hjelper det mot disckrasj å defragmentere disken..? Siden jeg nettopp har vært på LAN og kopiert en del, inn og ut.. Endret 19. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 ©Marvil @ Marvilie! Det er sinnsvakt kjedelig å flytte ørten gigabytes jah; det veit /me alt for godt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 ©Marvil @ Marvilie! Det er sinnsvakt kjedelig å flytte ørten gigabytes jah; det veit /me alt for godt. Tar laaang tid; 1. Ta recovery til min maskin 2. Gå opp på laptopen (siden switchen står oppe) 3. Kopiere fra min til laptopen (tar jo litt tid, selv med 100mbps) 4. Gå ned igjen og ta litt mer recovery (siden jeg ikke har plass til å ta alt i en sleng.. Hm. Kanskje koble til nettverksstasjon slik at jeg slår sammen 2, 3 og halve 4'ern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå