Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Han ville ha border på et bildet. Og mener du da at det er veldig funksjonelt å bruke prosent da?

Border er ikkje til kun for å lage border på bilder, og i visse tilfeller vil sikkert en relativ border være med på å lage en fin layout ;)

Åh, herregud! Vil du lage en unødvendig diskusjon?

 

Mannen vil jo ha border på et bilde!

 

Og det ser ikke ut som om du leser innleggene mine nå heller.

Forandrer ingenting. Diskusjonen gikk vel strengt tatt ut på å opplyse om alle gyldige måleenheter. Dessuten går det sikkert fint i visse tilfeller å angi border på et bilde i %.

 

Leste du mitt forrige..?

 

edit: Moralen er: Ikkje vær trangsynt! :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

arve87: Du er en kverrulant! :D

 

Vet du hva diskusjonen strengt tatt gikk ut på? Jo, det var at en ville fjerne border på et bilde. Han fikk da hjelp. Så sier jeg at han kan være oppmerksom på at det faktisk er noe som heter border: 1px og at 0px også kan skrives som 0, sånn at han faktisk vet hvorfor det ikke blir noen border med border: 0;

 

I tillegg poengterte Polecat at det faktisk finnes flere måter å gi et bilde border på, nemlig % osv. Jeg tenkte ikke så langt i øyeblikket. :p

Lenke til kommentar

ikon-idè:

en bretta sammen mappe, som i "fbi/cia-profiler", med et bilde (type polaroid-bilde) festa med binders foran.. eller en slik mappe som er åpna med bilde inni... if u know what I mean..

 

Ang. det med dagbladet/mcdonalds.. hmm..

Ser at man kanskje skal se ironien i det.. MEN tror ikke mcdonalds hadde sett ironien i om dagbladet brukte mconalds sin reklame-greie (billig for oss, billig for deg) i en dagbladet-reklame.. :ermm:

Lenke til kommentar
ikon-idè:

en bretta sammen mappe, som i "fbi/cia-profiler", med et bilde (type polaroid-bilde) festa med binders foran.. eller en slik mappe som er åpna med bilde inni... if u know what I mean..

 

Ang. det med dagbladet/mcdonalds.. hmm..

Ser at man kanskje skal se ironien i det.. MEN tror ikke mcdonalds hadde sett ironien i om dagbladet brukte mconalds sin reklame-greie (billig for oss, billig for deg) i en dagbladet-reklame.. :ermm:

Snakker du om ett slagord her? (billig for oss, billig for deg)

 

Det er litt enklere å se om ett slagord er kopiert enn en webside. :D

Lenke til kommentar

Hm, funnet ut at jeg må levere noe prosjektrapporter og slikt via en nettside til mandag, noe jeg igrunn ikke har tid til, så sitter og vurderer om jeg faktisk skal teste å levere en PhotoShop-generert nettside basert på slices og tabeller.. :p Tror det sparer meg for litt arbeid (nei, jeg kan ikke så mye om koding, nei), og lærern har definitivt ikke peiling om jeg sier siden er validert..

 

Menmen, får se an tiden, tror det er en dårlig idè..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Blir fargene på denne siden for kvalme? Eller funker de? Tar gjerne i mot forslag på bedre fargekombinasjoner.

 

Og går det an å bruke book antiqua? Trebuchet MS blir litt kjedelig der syns jeg. Det skal jo være litt "krast". :p Og ja, det blir mer padding på teksten.

Det funker så aboslutt. Problemet med fontvalget er at ikke alle brukere har disse innstallert. Men bra at du da viser til serfi også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...