Haraldson Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bwahaha... Nå fikk jeg opp resten av sida, ja. I stad var det bare en iFrame, og det var det. Har aldri likt iPod noe særlig. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 joffar: paddingen funka dårlig her hos meg ivertfall Det funka med webdeveloperen til FF her hos meg... men ser ut som du har fikset det nå so... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvorfor bugger denne sida i Opera? Den er fin i IE! <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head> <title>Ghost Bear - The Counter Strike Clan!</title> <meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <link href="./style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> <body> <div class="container"> <div id="header"></div> <div id="meny"><center><p class="margin"><a href="index.html">Index</a> || <a href="medlemmer.html">Medlemmer</a> || <a href="new_mail.html">Nyhetsmail</a></p></center></div> <div id="main"><br><h3 class="margin">Dette er den midlertidige hp'en til Ghost Bear, nå ligger det kun noe info om medlemmene og det siste nyhetsbrevet her. Siden er under arbeid så mer vil komme snart!</h3></div> <div id="menu"><br><p class="margin">Ghost Bear Login</p> <table width="130" height="100" border="0"> <tr> <td><form name="form1" method="post" action="check.php"> <table width="160" border="0"> <tr> <td width="80"><input name="username" type="text" id="username"></td> </tr> <tr> <td><input name="password" type="text" id="password"></td> </tr> </table> <input type="submit" name="Submit" value="Login"> </form> </td> </tr> </table></div> </div> </body> </html> CSS /* ---------- MARGIN & PADDING PÅ SIDEN ---------- */ * { margin: 10; padding: 0; } /* ---------- DIVS ---------- */ div.container { width: 540px; margin: 0 auto; } div#header { width: 540px; height: 120px; background-image: url(header.jpg); } div#meny { width: 540px; height: 15px; background-image: url(meny.jpg); } div#main { width: 370px; height: 370px; padding-top: 0px; overflow: auto; background-image: url(main.jpg); float: left; } div#menu { width: 170px; height: 370px; overflow: auto; padding-top: 0px; background-image: url(menu.jpg); float: right; } Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Magnus' første postulat: Ikke bruk IE mens du koder nettsider, siden denne mangelfulle nettleseren feiltolker kode med glans. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Magnus' første postulat:Ikke bruk IE mens du koder nettsider, siden denne mangelfulle nettleseren feiltolker kode med glans. Lært et nytt ord..? Og evt nettopp funnet dette ut..? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Åhh.... fant det ut... margin 10px fucket det opp... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Forresten, datating - den avataren din er fæl. Fjern den, vær så snill Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Magnus' første postulat:Ikke bruk IE mens du koder nettsider, siden denne mangelfulle nettleseren feiltolker kode med glans. Lært et nytt ord..? Og evt nettopp funnet dette ut..? Jeg har en inspirerende fysikk-lærer Dette har jeg kommet frem til gjennom mange år med frustrasjon. I tillegg til "IE-faktoren", kan også en manglende doctype skape en del bugs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 @Arve87: Den iGarden kan bli dritt kul tror jeg Bra jobba! [offtopic] Sitter og har planer om og bestille meg et nytt domene.. noen forslag ? kommer f*** ikke på noe jeg [/offtopic] Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmm, jeg og har glemt doctype ganske mange ganger. Hmm, har et problem nå du kan se siden på www.maraak.com/somewhat . Hvordan skal jeg få fikset å fjerne den røde flekken? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Forresten, datating - den avataren din er fæl. Fjern den, vær så snill Hehe, paint er jo festelig da... kanskje jeg får lage en ny en da... EDIT: jaja, X er jo festlig også... Endret 13. januar 2005 av datating Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmm, har et problem nå du kan se siden på www.maraak.com/somewhat .Hvordan skal jeg få fikset å fjerne den røde flekken? Faux Columns er vel hva du ser etter. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Skomaker: Legg til background: #000; på div#wrap og clear: left; på div#bunn. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jo, men hvis jeg gjør det så ser du at jeg har avrundede hjørner der resten av bildet er transperant. Derfor blir det svart utenfor borderen hvis jeg tar #000 i #wrap Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 La det bildet starte ovenfor wrap i så fall. Det er ikke noe problem å sette inn et bilde som ikke er transparent heller, siden den transparente delen er ovenfor det samme området av bakgrunnsbildet uansett nettleser og oppløsning. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Starte ovenfor wrap? Då er jeg ikke helt med på dansen Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 lite rettskrivingsspørsmål bare...heter det medlemmsliste eller medlemsliste? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 lite rettskrivingsspørsmål bare...heter det medlemmsliste eller medlemsliste? medlemsliste Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Medlemsliste Medlem ikke Medlemm Et ord skal aldri slutte med to m'er. EDIT: Det der var samtidig. Endret 13. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 medlemsliste --------- Noen som har fått med seg at MCDonald's kopierte Dagbladet.no forresten. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå