Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, greit jeg har noen overflødige.

Men hvorfor skal jeg skifte plass og bruke float:left; ?

Det fungerer mye bedre enn å ha float: left; på det ene elementet, og float: right; på det andre.

 

Ikke ha <div id="submeny"> innefor <div id="main"> og fjern margin-left på den førstnevnte, så er du i boks :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... ;)

Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige ;)

Hmm... okey... :(

 

Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da?

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... ;)

Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige ;)

Hmm... okey... :(

 

Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da?

Man eier det ikke, nei. Man har det i ett år, men det er selvfølgelig null problem å fortsette ett år til. Bare man husker fristene er det liten sjangs for at noen nasker domenenavnet ditt.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... ;)

Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige ;)

Hmm... okey... :(

 

Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da?

Man eier det ikke, nei. Man har det i ett år, men det er selvfølgelig null problem å fortsette ett år til. Bare man husker fristene er det liten sjangs for at noen nasker domenenavnet ditt.

Hehe :p Så hvis Microsoft glemmer fristen så skal jeg nappe domenet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...