Marvil Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er vel ikke mulig..? Teknisk sett leier vel man det bare..? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jo, greit jeg har noen overflødige.Men hvorfor skal jeg skifte plass og bruke float:left; ? Det fungerer mye bedre enn å ha float: left; på det ene elementet, og float: right; på det andre. Ikke ha <div id="submeny"> innefor <div id="main"> og fjern margin-left på den førstnevnte, så er du i boks Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har jeg noen gang hatt #submeny innenfor #main? Trukkje det Hadde først float: left på ene og float: right på den andre, men han ba meg om å sette float: left på begge. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige Hmm... okey... Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har jeg noen gang hatt #submeny innenfor #main?Trukkje det Hadde først float: left på ene og float: right på den andre, men han ba meg om å sette float: left på begge. I følge http://design.maraak.com/ så Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige Hmm... okey... Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da? Man eier det ikke, nei. Man har det i ett år, men det er selvfølgelig null problem å fortsette ett år til. Bare man husker fristene er det liten sjangs for at noen nasker domenenavnet ditt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hmm, ok da har det vert en feil. Men slik jeg har det nå funker det jo fint. Jeg gjør jo ingen feil. Det eneste er at den ikke repeterer lengre enn en skjermhøyde. (Fjernet noen av de overflødige elementene) Endret 10. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor får man kjøpt et domene til odel og eie, altså ikke sånn som man kun har i 1 år eller no... Du kan nok ikke kjøpe et domene og stå som eier "for alltid". Du må rett og slett kjøpe et domene hos f.eks domeneshop.no og betale årsavgiften som oss vanlig dødelige Hmm... okey... Men ser at det er f.eks. auksjoner rundt om f.eks. på båt.no til 50000 kr. da eier man det vel da? Man eier det ikke, nei. Man har det i ett år, men det er selvfølgelig null problem å fortsette ett år til. Bare man husker fristene er det liten sjangs for at noen nasker domenenavnet ditt. Hehe Så hvis Microsoft glemmer fristen så skal jeg nappe domenet Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hehe, det håper jeg inderlig du ikke gjør. Da blir du nok saksøkt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Ha et element med clear: both; før div#wrap avsluttes. (Som jeg forøvrig foreslo for mange innlegg siden.) Endret 10. januar 2005 av satyrium Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 La det til nå. Skal det gå over alle elementene eller skal det bra være før. Hvis det bare skal være før så hjalp det lite. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hehe, det håper jeg inderlig du ikke gjør.Da blir du nok saksøkt Hm... microsoft.com - søket feilet... mens alle de andre stod på microsoft! Hint: PC sitt demoted-domene går ut i mai 2005 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 @datating: Ja, teknisk sett, men de vil nok kunne kreve det tilbake grunnet firmanavn og slikt. De glemte jo å oppdatere Hotmail.com for noen år siden, men tror ikke noen klarte å kjøpe det med onde hensikter.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Creation date: 28 Jan 2004 05:31:54 Expiration date: 28 Jan 2006 05:31:54 wut? Jeg har bare betalt for ett år? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du har jævelig lang frist.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jorgis: Creation date er da domenet ble opprettet, ikke da domenet sist ble oppdatert. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvordan kan jeg få disse boksene til å være ved siden av hverandre? Siden Css Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvordan kan jeg få disse boksene til å være ved siden av hverandre? Siden Css Bruk float. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå