Svendsen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Risk på pc ..er ikke det samme. Greit å være litt sosial _av og til_. Dette hadde jeg ikke trodd om deg hehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 urk.. ingen som er oppe og jobber om natta lenger?så kjett.. mista inspirasjone hele gjengen ve.. ok da.. kanskje ikke alle som har sine mest produktive/idèrike timer mellom 24:00 og 06:00 heller da.. menmen.. Vel, jeg har sittet her nattestid siden fredag, men det er jo ingen andre her så jeg gav opp..:/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Greit å være litt sosial _av og til_. Insinuerer du at WDS-forumet er usosialt..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Greit å være litt sosial _av og til_. Insinuerer du at WDS-forumet er usosialt..? Jeg snakker selvsagt om å imøtekomme livet utenfor kafèen en gang i blandt. Kafèen rocks! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Men pell deg til sivilisasjonen da lille puzzy, så skal jeg anskaffe risk i analogt format Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Haha jeg ser på Holmgang, der Skogsholm er på besøk. Hun må være den mest evneveike og morsomste dama som noen gang har sluppet inn på Stortinget.. Makan, hun eier jo ikke logikk eller noe annet.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vel, stortinget er og blir ett eneste stort sirkus i mine øyne.. Har engelsk jeg nå, men det blir lite gjort her.. skal over sette noe.. men sitter istedet og leker meg med ett phpbb forum jeg satt opp i går.. første gang jeg har gjort det.. var ett fett det da. Kjempe lett og sette opp jo! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 er på jobb nuh, det er døll. Ferdig om 2,75 time though. Fikk nettopp en prima idè til ei side, trur eg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Fikk nettopp en prima idè til ei side, trur eg Grattis! Mitt hue står helt stille når det gjelder idèer for tiden. However, jeg begynte på noe i går kveld! Muligens dere får se! Dere poster altfor fort! Jeg klarer ikke følge med! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 I proudly present to you: http://www.sparks.se designet er ikke designet enda Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 @ .tk! Grattis, sparks! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 sparks.se var det eneste jeg hadde mulighet for å regge Dessuten fikk jeg det billig og Betaler 499 i året for domene, 100mb, alot of stuff Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hehe stilig med domene. .se, krever det at du har firma registrert i et register osv, slik som det kreves for .no ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 PT har vært på ferde igjen ser jeg; Najs going PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) ©M EDIT: Gjett hvem som nettopp har vært på posten! Endret 19. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ©M EDIT: Gjett hvem som nettopp har vært på posten! o_O Grattis.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ©M EDIT: Gjett hvem som nettopp har vært på posten! Gjett kem som nettopp kom heim, og nettopp fyrte opp photoshop? @ .se domene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå