Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enden er ikke alltid like god med enden. Synes han er litt for streng til å være moderator her. Kunne ikke vi ha en av de faste stor brukerne som moderator her da? Mr. Berg, skomaker eller lokaltog for eksempel.

Vel, om enden er for streng eller ikke burde ikke slenges ut i en sånn post, og jeg syns at enden gjør en god jobb og det er tross alt han som startet denne kafeen :thumbup: Om noen av de "gjengangerne" skal bli moderatorer er vel opp til admin'sa :)

Lenke til kommentar
Kunne ikke vi ha en av de faste stor brukerne som moderator her da? Mr. Berg, skomaker eller lokaltog for eksempel.

Nå er det jo sagt at PoleCat er moderator, men jeg tror ikke jeg hadde gjort meg så veldig godt som moderator heller. Er for drittlei av alle fjortisene som omgår treordsregelen. :p

 

PiRANhA: Det er da nok av sider du kan legge til i stickyen?

Lenke til kommentar

@enden: Hehe, nei, har nok ikke lest læreboken din, det var noe jeg fant ut når jeg enklest mulig skulle forklare noen i klassen hva forskjellen var (enzo husker sikkert historien ;) )..

 

Litt OT, men siden folk diskuterer det:

Syns vi klarer oss helt fint med de moderatorene som finnes. Nå er i tillegg PoleCat lagt til, noe jeg regner med vil bli optimalt etter hvilken nødvendighet det finnes for moderatorer her.

 

Absolutt ikke noe negativt ment mot Skomaker, han hadde sikkert blitt en fiffig moderator, men om man skal ha storbrukere, så finnes det andre brukere som har brukt forumet aktivt lenger..

 

Men som sagt, slik jeg ser det så er det ikke nødvendig med flere brukermoderatorer.

 

@Piranha: Igrunn enig at en fellesplass med linker hadde gjort seg, man kan jo gjerne lage det eksternt da. At en bruker lager et registreringsskjema der man legger inn link og noen stikkord om hva det er. Så samles alt i en database der man skiller mellom kategorier ellerno. Burde vel være fort gjort for de som vet åssen det skal gjøres.

 

:)

Lenke til kommentar
Merk! Jeg kritiserer ikke enden og ei heller har jeg fått sparken :p

 

Det *eneste* jeg ønsker er bokmerker til den nye laptopen min (artikler SÅ VEL som inspirasjon), dette ønsker jeg helst uten at noen ivrige moderatorer behøver å stenge forespørselen min :)

Tror vel det viktigste er at de moderatorene vi har er rettferdige og følger samme retningslinjer uansett hvem det gjelder.

 

Det er ikke helt bra dersom de skulle slenge ut advarsler eller stenge tråder for en bruker, men tillate samme oppførsel fra en annen bruker bare fordi at de er venner..

 

Når det er sagt, er ikke dette en påstand at det er noen moderatorer har vært upartiske, snareren en kommentar til hva andre har sagt her.

Lenke til kommentar
Det er ikke helt bra dersom de skulle slenge ut advarsler eller stenge tråder for en bruker, men tillate samme oppførsel fra en annen bruker bare fordi at de er venner..

Ikke..? Har funka fett hittil.. :mrgreen:

 

Neida. Kanskje slutte med MOD-diskusjonen, det finnes en egen kategori for sådan..

Lenke til kommentar
Margin og padding er jo to helt forskjellige ting, margin legges ikke til på elementets bredde, men bestemmer avstanden fra andre elementer.

Når man rekner ut total størrelse på et element så skal man jo ha med margin også, da - så reint teknisk sett er margin en del av elementet.

Dette er egentlig et definisjonsspørsmål. Jeg vil ikke si at margin er en del av selve elementet, men det er mellomrommet mellom elementene. En grunn til at margin ikke kan regnes som en del av elementene, er fenomenet "collapsing margins".

Endret av satyrium
Lenke til kommentar
Margin og padding er jo to helt forskjellige ting, margin legges ikke til på elementets bredde, men bestemmer avstanden fra andre elementer.

Når man rekner ut total størrelse på et element så skal man jo ha med margin også, da - så reint teknisk sett er margin en del av elementet.

Du kan umulig ha lest spørsmålet. Margin er ikke en del av elementets bredde. Dermed basta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...