Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer litt an på kor stor sida er osv, men sjøl tar eg ikkje mindre enn 2000 ;)

Griske faen! :D

 

(Neida)

 

--------------

 

Varierer veldig fra prosjekt til prosjekt i grunn, å lage et design med noen undersider er jo gjort i løpet av en liten kveld, mens større/lengre prosjekter (med f.eks masse bilder som skal legges ut o.l. :sleep:, eller diverse andre ting) tar lengre tid og koster dermed mer. Har fått flere tusen for et par timers arbeid, har dårlig samvittighet enda. :blush:

 

Har funnet ut at det er mer penger i reklame/profilering/trykk enn websider :D , men faen for så kjedelig det er å arbeide med!

Lenke til kommentar
www.haaland.no <- kostet 25 000,-

Latterlig. :thumbdown:

 

EDIT: Jeg har en vak følelse av det meste av gode firmasider på nett er laget av hobbydesignere som oss, mens all dritten (som den over) kommer fra såkalte "designfirma".

 

Det som kanskje er enda morsommere, er at noen er villig til å betale 25k for et slikt produkt.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Har funnet ut at det er mer penger i reklame/profilering/trykk enn websider :D , men faen for så kjedelig det er å arbeide med!

Nja, vil vel ikke si det er så kjedelig egentlig... Bortsett fra når man må lage programblad på 48 sider.. Da kan det fort bli litt ensformig og kjedelig. Kan kanskje være litt mer jobb hvis man skal sende ting til trykkeri, men det er ganske morsomt å sitte og fikle med småting, synes jeg :)

 

Web kommer nok alltid til å være det som interesserer meg mest, men må si jeg begynner å bli mer og mer interessert i andre «grener» innen grafisk design ;) Fant ut at jeg skulle skrive særemne i engelsk om grafisk design.. Det bare poppet inn i hodet mitt, aner egentlig ikke hvorfor :hmm: Kan kanskje bli litt vanskelig, men har da 3 uker på meg til å finne stoff, så skal man skrive i 2 timer på skolen.. Så noe ordentlig særemne er det vel heller ikke, kan vel kanskje kalle det en fordypningsoppgave ;)

Lenke til kommentar

det som er enda morsommere er vel at den øvre menyen ikke har noen funksjon.. ihvertfall ikke i opera.. *wee* lalalaa.... oO

 

edit> på den 25k-sia ihvertfall..

 

Forresten, så virker det som om de fleste som i dag bestiller nettsider (og som får slike som ser ut som det der) bestiller fra firmaer som enten har det som en bi-del av firmaet, og som kanskje driver med reklame ellers... eller godt voksne folk med lite peiling, men som heller får jobben enn "små jyplinger som så vidt har runda 20..".. Eller så klart "nevøen til sjefen som fikk ny pc til jul med frontpage på... oO

 

Til felles for alle er at de er kjappe med å levere sida.. Mange som bestiller sider stiller lite krav til kvalitet så lenge de kan få det NÅ og MED EN GANG..

Og når da de som leverer det slik aldri har tatt seg tid til å sette seg inn i de mange aspekter og case-studies ved webdesign.. ja.. så blir det.. ja.. raskt gjort da ihvertfall.. fort og gærli.. :/

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...