Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Likte ikke menyknappene, de var ikke særlig pene og lite leselige. Ellers var det rent og pent.

Rent og pent, det er en ting. Men man legger ikke tekst som bilder og man bruker ikke 7 uker på et slikt design.

Lenke til kommentar
Rent og pent, det er en ting. Men man legger ikke tekst som bilder og man bruker ikke 7 uker på et slikt design.

Tekst som bilder gjør meg ingenting på en så "liten" side.

7 uker var waaay i overkant ja. :wow:

 

EDIT: Trodde dette var et enkelt skoleprosjekt. Til det var det ok. Men ser at den har eget .no domene, og da er det vel mer enn det. Da var det IKKE holdbart. :no:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
EDIT: Trodde dette var et enkelt skoleprosjekt. Til det var det ok. Men ser at den har eget .no domene, og da er det vel mer enn det. Da var det IKKE holdbart. :no:

Det er et massivt prosjekt hvor karakteren vi får står på vitnemålet. Jeg lager film, webside og plakat og til og med plakaten min er mer kompleks enn den siden. Følg forresten med på Amandus, den tror jeg noen kamerater av meg vinner. Jeg holder meg unna den festivalen og går for noen andre heller. Hvis dere er virkelig sugne på filmklipp (noe som dere sikkert ikke er, siden dette er feil del av forumet), er det bare å rope ut. :w00t:

Lenke til kommentar

Logoen var jo faktisk ikke dårlig da ;) Men ja, fysjavmeg, menyknappene var dårlig. Ikke hover effekt engang ;) Ikke noe galt med pdf, men datagrafikk-siden kunne flott blitt presentert på en html side. (Gadd ikke åpne opp i acrobat reader)

 

Siden er derimot ryddig og clean. Er vel ikke så mye tekst å snakke om, så gjør vel egentlig ikke noe om det er i bildeformat, men da burde vel resten av siden kanskje vært det og. Og ikke glem å ha sånn imagereplacement kode, man kan ikke søke etter tekst som er i bilder :p (<div id="bilde1"><span class="hide">tekst som er i bildet</span></div>)

 

Men å bruke 7 uker på det over er kanskje litt hmm lite produktivt. Men hvis personen aldri har laget webside før, så tar det jo sin tid å lære programmene og språket. Men igjen, denne siden har kanskje ikke noe med prosjektet på skolen å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men hvis personen aldri har laget webside før, så tar det jo sin tid å lære programmene og språket. Men igjen, denne siden har kanskje ikke noe med prosjektet på skolen å gjøre?

Vi har lært html og css, men de fleste var for dumme til å huske det. Denne siden har personen brukt til nå 6 uker på.

Lenke til kommentar
Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... :p

 

I morra skal  /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! :w00t:

Risk på pc :)

Da kan man lagre når man blir lei :thumbup:

dessuten kan man spille det over nettet mener jeg..... i hvertfall Risk2 ( eller husker jeg feil og det bare er LAN.... selv om jeg mener det ikke skulle være noe forskjell)

 

Kan være sosial uten å gå fra elskerinna (pc'n) si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...