PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Likte ikke menyknappene, de var ikke særlig pene og lite leselige. Ellers var det rent og pent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Likte ikke menyknappene, de var ikke særlig pene og lite leselige. Ellers var det rent og pent. Rent og pent, det er en ting. Men man legger ikke tekst som bilder og man bruker ikke 7 uker på et slikt design. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 /me not like... knappene var uleselige, og stripene var egentlig bare irriterende Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Rent og pent, det er en ting. Men man legger ikke tekst som bilder og man bruker ikke 7 uker på et slikt design. Tekst som bilder gjør meg ingenting på en så "liten" side. 7 uker var waaay i overkant ja. EDIT: Trodde dette var et enkelt skoleprosjekt. Til det var det ok. Men ser at den har eget .no domene, og da er det vel mer enn det. Da var det IKKE holdbart. Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) webdesign forumet er det som blir svart fortest på garantert.. de andre er sinnsykt treige edit: trodde forrige side var den siste fortsatte visst diskusjonen derfra Endret 18. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 EDIT: Trodde dette var et enkelt skoleprosjekt. Til det var det ok. Men ser at den har eget .no domene, og da er det vel mer enn det. Da var det IKKE holdbart. Det er et massivt prosjekt hvor karakteren vi får står på vitnemålet. Jeg lager film, webside og plakat og til og med plakaten min er mer kompleks enn den siden. Følg forresten med på Amandus, den tror jeg noen kamerater av meg vinner. Jeg holder meg unna den festivalen og går for noen andre heller. Hvis dere er virkelig sugne på filmklipp (noe som dere sikkert ikke er, siden dette er feil del av forumet), er det bare å rope ut. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Logoen var jo faktisk ikke dårlig da Men ja, fysjavmeg, menyknappene var dårlig. Ikke hover effekt engang Ikke noe galt med pdf, men datagrafikk-siden kunne flott blitt presentert på en html side. (Gadd ikke åpne opp i acrobat reader) Siden er derimot ryddig og clean. Er vel ikke så mye tekst å snakke om, så gjør vel egentlig ikke noe om det er i bildeformat, men da burde vel resten av siden kanskje vært det og. Og ikke glem å ha sånn imagereplacement kode, man kan ikke søke etter tekst som er i bilder (<div id="bilde1"><span class="hide">tekst som er i bildet</span></div>) Men å bruke 7 uker på det over er kanskje litt hmm lite produktivt. Men hvis personen aldri har laget webside før, så tar det jo sin tid å lære programmene og språket. Men igjen, denne siden har kanskje ikke noe med prosjektet på skolen å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Men hvis personen aldri har laget webside før, så tar det jo sin tid å lære programmene og språket. Men igjen, denne siden har kanskje ikke noe med prosjektet på skolen å gjøre? Vi har lært html og css, men de fleste var for dumme til å huske det. Denne siden har personen brukt til nå 6 uker på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Logoen var jo faktisk ikke dårlig da 2-delt pille... *originalt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvor ble l33t h4x topicen av? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... I morra skal /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) urk.. ingen som er oppe og jobber om natta lenger? så kjett.. mista inspirasjone hele gjengen ve.. ok da.. kanskje ikke alle som har sine mest produktive/idèrike timer mellom 24:00 og 06:00 heller da.. menmen.. Endret 19. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) urk.. ingen som er oppe og jobber om natta lenger? Seff! Men jeg får ikke tid til å sjekke forumet før i 7-8 tiden. Det er så stress med oppstarten om morgenen. EDIT: mm Endret 19. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... I morra skal /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! Risk på pc Da kan man lagre når man blir lei Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hemmfss.. Vi blei aldri ferdig med Risk, alle berre blei trøtte og leie... I morra skal /me på jobb, og må stå opp tiiiiidliiig! ÆÆH! Risk på pc Da kan man lagre når man blir lei dessuten kan man spille det over nettet mener jeg..... i hvertfall Risk2 ( eller husker jeg feil og det bare er LAN.... selv om jeg mener det ikke skulle være noe forskjell) Kan være sosial uten å gå fra elskerinna (pc'n) si Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 joda, over nett hvis det er tre eller fler i Risk2 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Et spill som ligner på Risk er Rise of Nations, men dette er en blanding av Age of Empires og Empire Earth. Det er et strategispill, men man velger hvem man vil angripe som i Risk! det heler er ganske genialt! og man skal jo selvfølgelig ta over hele verden © @ PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Risk på pc ..er ikke det samme. Greit å være litt sosial _av og til_. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 liker ikke å sitte og fikle med brikkene, men det er sant som pc sier at det er sjarm med venner rundt et bord i full konsentrasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå