Haraldson Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 http://home.chello.no/alexholm/hw.no/csstemp7/ Lenke til kommentar
joffar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ikke glemme utvidelsene Last Tab og FLST da! Plutselig greit med programvaresnakk her nå, da? Det ble stille nå.... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Takker Mr. Berg. Joffar.. Nice webblog da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Joffar.. Nice webblog da The joy's of XML Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Takker Mr. Berg. Joffar.. Nice webblog da Blant anna derfor bør du ha peiling på det du driver med før du bruker XHTML Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Blant anna derfor bør du ha peiling på det du driver med før du bruker XHTML misinterpreted.net kommer til å gå tilbake til HTML 4.01 Strict </stille> Endret 5. januar 2005 av SirIce Lenke til kommentar
joffar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Takker Mr. Berg. Joffar.. Nice webblog da Blant anna derfor bør du ha peiling på det du driver med før du bruker XHTML Noe jeg har gått glipp av her?? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det kom opp en side som ikke ligner din med mye error og sånt. Tror det var det det var. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 der fikk jeg det endelig til. det ble litt feil innenfor der øverst fordi jeg ikke fikk vekk outerglow. se her Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Stilig ! Det der ble tøft bortsett fra de kantene som var hakkete. Ellers var det der orginalt og fint. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 der fikk jeg det endelig til. det ble litt feil innenfor der øverst fordi jeg ikke fikk vekk outerglow. se her Skyene bruker definitivt for lang tid på å laste. Gjør dem mindre (i kb ). Og du kan jo forsåvidt gjøre dem mindre i pixler også, der er veldig liten plass igjen for brukere med 800.600 i oppløsning. Eller ganske smukt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Men i opera 7.23 flytter ikke skyene seg horisontalt sammen med det som ligger "bak", når jeg utvider/trekker sammen listeboksen til venstre. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) nei, det går nok ikke med noen horisontal scroll tror jeg. ingardj: hvis jeg gjør de mindre i kb blir det ikke dårligere kvalitet og da? det er den minste dpi i illustrator. blir litt synd å fjerne noen av de pixlene mine da. har kansje solgt den for 300,- forresten Endret 5. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan ikke noen hacke hw serveren og legge inn et lite bilde istedet for http://forum.hardware.no/img/transp.gif .. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan ikke noen hacke hw serveren og legge inn et lite bilde istedet for http://forum.hardware.no/img/transp.gif .. Jo, kom igjen så hacker vi med en gang! Nei. Dessuten funker ikke linken din. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Og hvorfor i all verden spør du om dette???? Er jo bare teit, skjønner ikke poenget. Jeg tenker du trenger en liten ferie for å antyde angrep på hw.no serveren, men om du får det er noe annet. Beklager OT her, men jeg måtte bare lufte min lille mening her. Utrolig meningsløst, skulle nesten tro du var høy på diverse ulovlige stoffer Lenke til kommentar
joffar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det kom opp en side som ikke ligner din med mye error og sånt.Tror det var det det var. Merkelig, virker helt fint her... ikke noe galt som jeg kan se... har du ett bildet av det? Er det fremdeles ødelagt? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 nei, det går nok ikke med noen horisontal scroll tror jeg. Det gikk i FF. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå funker den fint her Var en ganske så standard XML-errorscreen som kom opp i sted. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Stilig, N*! Men merk deg at det bør vere ei "leikeside", med tanke på at den er ikkje særlig vennlig for folk med IE eller lav oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå