jorgis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) http://magasinet.startsiden.no/magasinet/c...026a5115b6916c5 :!: Nais, du ranket to trinn under Kristiane Eller gamle nok..? Morra til jøgga2 blir sikkert blid om han i en alder av 13 begynner i fast stilling i firma.. rolleyes.gif Ooops. Endret 3. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Gratulerer PoleCat!! De kunne ikke valgt bedre førsteblogg vil nå jeg si.. @stillingsannonse.. *kremt* Coldfusion ja.. hehehe.. *skrive søknad* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hoho, neat PoleCat - men 3 som totalkarakter? Ny skjerm på meg i dag. Dødsdeilig. Endret 3. januar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hoho, neat PoleCat - men 3 som totalkarakter? Fikk 6'er på design i det minste. Skriverier er (tydeligvis) ikke min greie. :!: Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) De dømte nesten kun på blogginga ganske logisk da, men det blir litt rar dømming, ivhertfall når hun "Kristiane" (en annen de har anmeldt) får terningkast 5 Endret 3. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Haha, anmeldelse av blog og greier, ikke værst! Webben har på ingen måte hatt vondt av Geir Klingsheims bidrag. Snarere tvert imot. Godt sagt Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ny skjerm på meg i dag. Dødsdeilig. Ingrn takk eller dedisering til meg? Polert: De har jo et poeng når de trekker ned for innhold. Du provoserer ikke nok til å trekke lesere utenom den vanlige kretsen. Innholdet på webdesign er jo bra, men du lærer liksom ikke bort den geniale kreativiteten din Men gratulerer anyho - lovordene du fikk er velfortjente alle sammen! Enzo: kommet deg til Oslo da? Kjip pendletur fra Hamar liksom.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Polert: De har jo et poeng når de trekker ned for innhold. Du provoserer ikke nok til å trekke lesere utenom den vanlige kretsen. Det har aldri vært noe mål for meg heller, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ny skjerm på meg i dag. Dødsdeilig. Ingrn takk eller dedisering til meg? Skal du refreshe og lese nederste linja en gang til? I kveld vil eg starte på absentvoid v5. Har et par små idèer, det blir neat. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som kan si meg hvorfor jeg ikke får sett det tredje menyelementet på http://business.maraak.com i Internet Explorer ? I tilegg så blinker det, noe som er slitsomt å se på og jeg bruker jo den ikkeblinkende metoden Funker fett i Opera og FF Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 I tilegg så blinker det, noe som er slitsomt å se på og jeg bruker jo den ikkeblinkende metoden trenger du noe :hover der i det hele tatt da? jeg ser ikke noen forskjell jeg. det er bare to der i opera og forresten. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan det ha noe med at du bruker "ø" i både filnavnet til bildet og i klassen? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Skal sjekke på det PC.. EDIT: Der funket det, men det blinket i IE. Kan man gjøre noe med det ? Endret 3. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 EDIT: Der funket det, men det blinket i IE.Kan man gjøre noe med det ? sett :hover bildene som bakgrunn i toppen der kan funke. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Sikker på at du har tatt i bruk .htaccess-hacken mot IE-flickering? Edit: ExpiresActive on ExpiresDefault "access plus 1 day" Header set Cache-Control "max-age=86400, must-revalidate" Endret 3. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Nei, jeg har ikke det. Skal fikse det hvis du forklarer meg helt hvordan jeg skal gjøre det. N* @ Hæ ? Åja, ja, men det blir sånn tåpelig hack jeg ikke vil bruke. Endret 3. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det er ingen «tåpelig hack». Du legger koden inn i en .htaccess-fil, og legger den i mappa der bildene til menyen ligger. Edit: Nå er det krøll i forumet ja. På framsida står det at Skomaker har den siste posten i kafeen (når denne var sist). Endret 3. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Mente ikke det du sa var en tåpelig hack Ok, skal prøve det nå.. ! EDIT: Ble ikke bedre.. Endret 3. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ser ikke hva problemet er, her er det ingen blinking eller noe. (IESP1) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hmm, samme her.. EDIT: Men blinkingen er her for det.. Noen andre som ser blinkingen ? Endret 3. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå