Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@arve: IMO så tror jeg han som spurte skjønte hva det var. Og nei, jeg syns ikke det er mindre bra å linke til en helpeside for HTML enn å linke til en spesifikasjon.

 

@Ingar: Om du bruker justify, så bør du passe på ordmellomrommene dine. Aner ikke hva som kan defineres i CSS på dette området, men det er rimelig mange som bruker dette på nettet som aldri ville ha fått det godkjet hos et trykkeri, for å si det slik. :)

Lenke til kommentar
@Ingar: Om du bruker justify, så bør du passe på ordmellomrommene dine. Aner ikke hva som kan defineres i CSS på dette området, men det er rimelig mange som bruker dette på nettet som aldri ville ha fått det godkjet hos et trykkeri, for å si det slik. :)

Jeg heter Ingard! ;) (..hvorfor tror folk jeg er en dj)

 

Anyways, sånn jeg ser det nå brytes ingen av ordene, men det blir større mellomrom mellom noen ord i noen setninger, og mindre mellomrom i andre setninger. Slik passer de inn. Passer meg utmerket. :)

Lenke til kommentar

Ingar/Ingard, Potitoe/Potatoe

 

Selvsagt vil det bli ulikt ordmellomrom, poenget er å unngå unaturlig store mellomrom, elver, osv. Ord deles vel ikke automatisk der (litt usikker), så den roblematikken kan man vel se bort fra.

Greit nok det passer deg utmerket, hva med resten av brukerene..? Er det greit nok at det ser fint ut for deg..?

Lenke til kommentar
Ingar/Ingard, Potitoe/Potatoe

 

Selvsagt vil det bli ulikt ordmellomrom, poenget er å unngå unaturlig store mellomrom, elver, osv. Ord deles vel ikke automatisk der (litt usikker), så den roblematikken kan man vel se bort fra.

Greit nok det passer deg utmerket, hva med resten av brukerene..? Er det greit nok at det ser fint ut for deg..?

Det ser greit/pent ut, punktum. Men ser ikke problematikken i det hele tatt egentlig. Man forskyver jo bare linja slik at den danner en rett linje på begge sidene av teksten. Blir penere i mitt oppsett.

 

Jeg lager i tillegg en blogg, så, ja, det skal se bra ut for meg :D

Lenke til kommentar
Men ser ikke problematikken i det hele tatt egentlig. Man forskyver jo bare linja slik at den danner en rett linje på begge sidene av teksten.

Ta for deg en ombrekkingsjobb og se om du finner ut noe mer..

Det kan jo du gjøre for meg. Men sånn jeg har det nå, blir alt mer oversiktlig og pent.

 

Jeg fikk det jeg ville, hvorfor styre mer med et løst problem? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det kan jo du gjøre for meg.

Jeg har gjort det. Jeg vet hvordan det fungerer.

Jeg fikk det jeg ville, hvorfor styre mer med et løst problem?  :dontgetit:

Fordi jeg tenkte jeg skulle opplyse om det, da ikke spesielt mange er oppmerksomme på det. Men om det er negativt, så ja vel. Det var et generelt tips.

 

For å ta et eksempel (et tilfeldig valgt), sjekk første linja i kommentar nummer 3 hos Paradoxia.org, Det er ingen skam å snu.

Det er det jeg snakker om.

Lenke til kommentar
For å ta et eksempel (et tilfeldig valgt), sjekk første linja i kommentar nummer 3 hos Paradoxia.org, Det er ingen skam å snu.

Det er det jeg snakker om.

Can't see shit. Fortell hvilket "skin" du bruker?

 

 

Anyways, jeg vil tvinge folk på IE over til et simpelt layout. Hvordan, konkret, får jeg IE brukere tvunget over til et annet stilsett?

Hm, tingen jeg refererer til kommer vertfall i Stripped-versjonen (som seff er det beste).

 

 

Hvordan? PHP.

Konkret? Neh.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...