Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg _hvorfor_ web10.nu er så billig. Det STINKER!

 

For det første får man ikke opprette så mange MySql databser som man vil.

 

Safe_mode er skrudd på!

 

Et latterlig høy tillegg for usle 8mb på memory_limit, og det koster like mye som webhotellet gjør!

 

Elendig support.

 

ImageMagick er skrudd av!

 

Nei, jeg sier bare elendig. Det er greit det er billig, men det skal da ikke gå ut over kvaliteten. Jeg har mitt hoveddomene på Norgesveven, og har aldri i mitt liv opplevd bedre support. Er det noe du vil så får du hjelp innen timen, uansett tid. I tillegg ordner de webhotellet ditt slik du vil ha det.

 

Jeg hater web10.nu!

Lenke til kommentar
Nå vet jeg _hvorfor_ web10.nu er så billig. Det STINKER!

 

For det første får man ikke opprette så mange MySql databser som man vil.

 

Safe_mode er skrudd på!

 

Et latterlig høy tillegg for usle 8mb på memory_limit, og det koster like mye som webhotellet gjør!

 

Elendig support.

 

ImageMagick er skrudd av!

 

Nei, jeg sier bare elendig. Det er greit det er billig, men det skal da ikke gå ut over kvaliteten. Jeg har mitt hoveddomene på Norgesveven, og har aldri i mitt liv opplevd bedre support. Er det noe du vil så får du hjelp innen timen, uansett tid. I tillegg ordner de webhotellet ditt slik du vil ha det.

 

Jeg hater web10.nu!

:no::no:

Ikke det at jeg hadde tenkt å bestille domene derfra men den var på lista over aktuelle shoper :hm:

*stryke web10.nu fra liste*

Lenke til kommentar
Det er greit det er billig, men det skal da ikke gå ut over kvaliteten.

Eh, selfølgelig skal billig pris resultere i lavare kvalitet - det er jo 100% logisk ;)

Eh nei..?

 

Så når jeg kjøper det samma headsetet på Elkjøp 200 spenn billigere enn hos Spaceworld, så er det av dårligere kvalitet..? 100% logisk..? Ifølge deg så skal da alle like produkter ha lik pris..?

 

Btw, en pris kan være høy eller lav. Ikke billig.

Lenke til kommentar

Marvil: en generell regel å gå etter er at høg pris = høg kvalitet, lav pris = lav kvalitet. Ja, der finst selfølgelig unntak.

 

edit: og Spesielt på slike litt "ukonkrete" ting som webhotell trur eg dette gjelder, fordi du veit ofte lite om stabilitet, support osv. før du faktisk har kjøpt og prøvd det.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Ja, der finst selfølgelig unntak.

Da må du ikke si 100%, din sopp.. :)

 

Edit: arve ble eid på MSN, så han begynte med personangrep i innlegget nedenfor. :!:

 

Edit2: Tull og vissvass?

Arve «Herlig» Systad sier:

hm, ja, jo.. sant det

Arve «Herlig» Systad sier:

men greit, skal edite 100%en

Arve «Herlig» Systad sier:

Altså - når eg taper en diskusjon, så ...

:wee:

 

Edit3: Haha, patetisk..? Kan alltids fikse printscreen, men..

 

Edit4: Kan ta video med fotoapparatet ellerno da.. Evt ta inngangspenger på sightseentour her.. Hvem betaler vel ikke et par høvdinger for å se arve tape en diskusjon..?

 

Edit5: Vedde..? Man kan ta toget til Gjøvik, tar bare litt under to timer fra Oslo S ellerno.. Gidde gjør jeg alltids, har ikke annet å bedrive tiden med.. :roll:

 

Edit6: Greit, du vedder en 50-lapp på at jeg ikke gidder å arrangere sightseentour.

Åpent hus, søndag 9. januar, Merkantilveien 35C, 2819 Gjøvik. Inngang: Et par høvdinger.

Ta med slekt og venner.

(arve, ta med 50-lappen du herved skylder meg).

 

Edit7: Det er faen meg greit. Bilder skal bli. Du sa ingenting om at noen måtte møte opp..

 

Edit8: Du sa ingenting om at det måtte være svære greiene. Du vedda på at jeg ikke gadd å lage åpent hus med sightseen. Det skal jeg.

 

Edit9: For de som ikke skjønte noe, her er arve sine editer før han feiga ut og la seg.

 

Ja, jeg kjeder meg. Slikt som skjer når man er syk og plutselig sover 12 timer midt på dagen..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...