PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 *stikke til en kamerat og spille risk* Risk er gøy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 /me fikk nøye seg med 700,- for alsted mors. Studentøkonomi var grunnen, så det får gå for denne gang Betalte duden både deg og omiro? Tviler på at han betalte omiro når han ikkje vil bruke sida hans Det kalles vel avtalebrudd? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Det kalles vel avtalebrudd? Om man ser det fra spesielle vinkler kan det vel gå under 'anbud'..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke pokker om jeg skal være borte fra denne tråden i 12 timer (jobb) flere ganger (bortsett fra hver onsdag ). Fatter ikke at du fikk lov av dama til å kjøpe den skjermen *printer ut pålekætten og lager alter* Synes ikke det er noe serlig med den nye LCDn din jeg når jeg tenker på at det blir testvinneren i LCD testens del2 på meg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Synes ikke det er noe serlig med den nye LCDn din jeg når jeg tenker på at det blir testvinneren i LCD testens del2 på meg Blablabla... *ergre seg over at jeg ikke har lov til å si noe mer atm* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 nå har jeg lurt på det lenge: hva betyr atm??? :blush: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) nå har jeg lurt på det lenge: hva betyr atm??? :blush: At the moment. Som i; Nuh, akkurat nå, for øyeblikket osvosv... Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 aha! *føle seg dum* Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke så lett med alle disse irc forkortelsene... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 nei, spes ikke når jeg ikke har vært på mirc på _lenge_... © @ PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 aldri vært på irc (uten M for pokker) jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 aldri vært på irc (uten M for pokker) jeg Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hm. Verken VGD eller Lagringsmedia-forumet her på hw.no har spesielt god support slik som vi har her på WDS.. Her svarer vi jo på minuttet, 24/7, mens nå har jeg venta i 1 time ellerno, ingen som svarer..:/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hva sier det om fritidsproblemene våre kontra de i andre fora? Har du spørsmål så er jeg selvutnevnt ekspert på det meste Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hm. Verken VGD eller Lagringsmedia-forumet her på hw.no har spesielt god support slik som vi har her på WDS.. Her svarer vi jo på minuttet, 24/7, mens nå har jeg venta i 1 time ellerno, ingen som svarer..:/ Link? EDIT: VGD? Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hm. Verken VGD eller Lagringsmedia-forumet her på hw.no har spesielt god support slik som vi har her på WDS.. Her svarer vi jo på minuttet, 24/7, mens nå har jeg venta i 1 time ellerno, ingen som svarer..:/ Ingen kan bumpe som web-designerne Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hm. Verken VGD eller Lagringsmedia-forumet her på hw.no har spesielt god support slik som vi har her på WDS.. Her svarer vi jo på minuttet, 24/7, mens nå har jeg venta i 1 time ellerno, ingen som svarer..:/ Link? EDIT: VGD? VGD = Forumet til VG. Ikke fullt så bra som dette, men duger til generelle dataspørsmål, en del flinke folk der.. I tillegg har de bilforum, et litt bedre enn det som er her.. LINK LINK til HDD-problemet mitt.. @enden: ^^. Forventer svar.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Btw, noen som bruker gamer.no skin'et i dette forumet, la merke til at den plutselig er blitt endret. Stilig ble det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Vi har et pågående prosjekt på skolen som har vært i 5 uker, og avsluttes neste uke. Det er ganske mange som lager websider og hele gjengen suger. Her har dere min med-students side: Link. Kan vel også nevne at hun ligger rundt 5.5 i snitt. Tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå