Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
/me fikk nøye seg med 700,- for alsted mors. Studentøkonomi var grunnen, så det får gå for denne gang :)

Betalte duden både deg og omiro?

Tviler på at han betalte omiro når han ikkje vil bruke sida hans ;)

Det kalles vel avtalebrudd?

Lenke til kommentar

Ikke pokker om jeg skal være borte fra denne tråden i 12 timer (jobb) flere ganger (bortsett fra hver onsdag :cry: ).

Fatter ikke at du fikk lov av dama til å kjøpe den skjermen *printer ut pålekætten og lager alter*

Synes ikke det er noe serlig med den nye LCDn din jeg når jeg tenker på at det blir testvinneren i LCD testens del2 på meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hm. Verken VGD eller Lagringsmedia-forumet her på hw.no har spesielt god support slik som vi har her på WDS.. Her svarer vi jo på minuttet, 24/7, mens nå har jeg venta i 1 time ellerno, ingen som svarer..:/ :angry:

Ingen kan bumpe som web-designerne :p

Lenke til kommentar
Hm. Verken VGD eller Lagringsmedia-forumet her på hw.no har spesielt god support slik som vi har her på WDS.. Her svarer vi jo på minuttet, 24/7, mens nå har jeg venta i 1 time ellerno, ingen som svarer..:/  :angry:

Link?

 

EDIT: VGD? :dontgetit:

VGD = Forumet til VG. Ikke fullt så bra som dette, men duger til generelle dataspørsmål, en del flinke folk der.. I tillegg har de bilforum, et litt bedre enn det som er her.. LINK

 

LINK til HDD-problemet mitt..

 

@enden: ^^. Forventer svar..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi har et pågående prosjekt på skolen som har vært i 5 uker, og avsluttes neste uke. Det er ganske mange som lager websider og hele gjengen suger. Her har dere min med-students side: Link. Kan vel også nevne at hun ligger rundt 5.5 i snitt. Tilbakemeldinger? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...