potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Går det an å bruke AJ-Fork på start sitt webhotell? Ja. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hoho. /me er slem. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hoho. /me er slem. Ohnoes! Seriøst, hva hjelper det, når du ikke har den fjerneste ide om hvilken IP som tilhører hvem? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hoho. /me er slem. Ohnoes! Seriøst, hva hjelper det, når du ikke har den fjerneste ide om hvilken IP som tilhører hvem? *mekke spambot* Neida: La nettopp til logging av user agent, og da blir det straks mer interresant. Dessuten er det litt artig at det går an. Finner sikkert mye lurt å bruke det til. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Noen som vet hvorfor jeg får denne: Warning: chmod(): Operation not permitted in /home/ingardje/public_html/fork/inc/plugins.php on line 182 når jeg skal lese hele innlegget i aj-fork? Evt. hva var det man måtte bruke får at php ikke skal skrive ut feilmeldinger? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 error_reporting() er en fin båt. Men den feilen regner jeg med du får fordi du ikke har kjørt rette tilgangsregler når du satte opp aj-fork. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 error_reporting() er en fin båt. Men den feilen regner jeg med du får fordi du ikke har kjørt rette tilgangsregler når du satte opp aj-fork. Jau, forstår det. Men hva er det jeg ikke har chmoddet riktig. Gidder ikke gi alt 777 bare for å få denne vekk. Men bruker den funskjonen inntil videre. Takk! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 RTFM Ingardj Hvis jeg ikke husker feil, står det hvilke filer som skal chmoddes... Hvis jeg tar feil, så kan du jo bare ignorere dette Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Noen som vet hvorfor jeg får denne: Warning: chmod(): Operation not permitted in /home/ingardje/public_html/fork/inc/plugins.php on line 182 når jeg skal lese hele innlegget i aj-fork? Evt. hva var det man måtte bruke får at php ikke skal skrive ut feilmeldinger? Så vidt jeg husker er alt som skal til en ekstra @ i akkurat den linjen, i den filen. Fikk PT til å fikse det for meg en tid tilbake Edit: Det er sånn som dukker opp øverst i kontrollpanelet til aj, når du skal legge til nyheter, ikke sant? Endret 26. desember 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Noen som vet hvorfor jeg får denne: Warning: chmod(): Operation not permitted in /home/ingardje/public_html/fork/inc/plugins.php on line 182 når jeg skal lese hele innlegget i aj-fork? Evt. hva var det man måtte bruke får at php ikke skal skrive ut feilmeldinger? Så vidt jeg husker er alt som skal til en ekstra @ i akkurat den linjen, i den filen. Fikk PT til å fikse det for meg en tid tilbake Edit: Det er sånn som dukker opp øverst i kontrollpanelet til aj, når du skal legge til nyheter, ikke sant? Ja, det er det. Finn det ut for meg, er du snill. Fann det ut. (Eller, det ser i hvertfall ut som om det fungerer. SLipper feilmeldinga i hvertfall.) if (!@chmod($filename, 0666)) i stedet for if (!chmod($filename, 0666)) Endret 26. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja tror det var det. Kunne sikkert funnet det for deg men siden det virker nå så er det vel ikke nødvendig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, kjedet meg litt i kveld så jeg bare fiklet litt med PS, så ble dette brukbart, og evt. hva burde forbedres? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, kjedet meg litt i kveld så jeg bare fiklet litt med PS, så ble dette brukbart, og evt. hva burde forbedres? Synes avslutning ikke var noe fin. Burde få noe som avslutter siden litt bedre. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, kjedet meg litt i kveld så jeg bare fiklet litt med PS, så ble dette brukbart, og evt. hva burde forbedres? Synes avslutning ikke var noe fin. Burde få noe som avslutter siden litt bedre. synes den "avsluttningen" han hadde funket jeg da... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, kjedet meg litt i kveld så jeg bare fiklet litt med PS, så ble dette brukbart, og evt. hva burde forbedres? Synes avslutning ikke var noe fin. Burde få noe som avslutter siden litt bedre. synes den "avsluttningen" han hadde funket jeg da... Hehe, takk, men tar i mot tips med glede! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fann det ut. (Eller, det ser i hvertfall ut som om det fungerer. SLipper feilmeldinga i hvertfall.) if (!@chmod($filename, 0666)) i stedet for if (!chmod($filename, 0666)) Du er klar over at det er nesten nøyaktig det samme som å sette på error_reporting(0); i begynnelsen av scriptet? alfakrøller stopper funksjoner, variabler, objekter osv fra å sende ut feilmeldinger. Feilen er ikke vekke, du bare ser den ikke. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fann det ut. (Eller, det ser i hvertfall ut som om det fungerer. SLipper feilmeldinga i hvertfall.) if (!@chmod($filename, 0666)) i stedet for if (!chmod($filename, 0666)) Du er klar over at det er nesten nøyaktig det samme som å sette på error_reporting(0); i begynnelsen av scriptet? alfakrøller stopper funksjoner, variabler, objekter osv fra å sende ut feilmeldinger. Feilen er ikke vekke, du bare ser den ikke. Hehe, det visste jeg ikke. Jaja, alt funker som det skal. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg holder på å lage meg hjemmeside i html.(De forrige har vært home.no og freewebs.com sider) Og jeg må si dette er innviklet, jeg skjønner html ganske bra, men ikke css. Så css koden til siden er fra noe bruttern har laget til en annen hjemmeside. Den er ikke på nett ennå, bare "NYHETER" siden som er laget. Her er filen, åpnes i browseren din. Tilbakemelding? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Se! http://www.purloin.net/Temp/TMPm8yjt7rcoy.htm Hva jeg har lagd.. Endret 26. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Oh my god, jeg kjeder meg.. lagde denne "mesterverket" nettopp: dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå