Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor jeg får denne:

Warning: chmod(): Operation not permitted in /home/ingardje/public_html/fork/inc/plugins.php on line 182

når jeg skal lese hele innlegget i aj-fork?

 

Evt. hva var det man måtte bruke får at php ikke skal skrive ut feilmeldinger?

Så vidt jeg husker er alt som skal til en ekstra @ i akkurat den linjen, i den filen. Fikk PT til å fikse det for meg en tid tilbake :)

 

Edit: Det er sånn som dukker opp øverst i kontrollpanelet til aj, når du skal legge til nyheter, ikke sant?

Endret av g0mpen
Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor jeg får denne:

Warning: chmod(): Operation not permitted in /home/ingardje/public_html/fork/inc/plugins.php on line 182

når jeg skal lese hele innlegget i aj-fork?

 

Evt. hva var det man måtte bruke får at php ikke skal skrive ut feilmeldinger?

Så vidt jeg husker er alt som skal til en ekstra @ i akkurat den linjen, i den filen. Fikk PT til å fikse det for meg en tid tilbake :)

 

Edit: Det er sånn som dukker opp øverst i kontrollpanelet til aj, når du skal legge til nyheter, ikke sant?

Ja, det er det. Finn det ut for meg, er du snill. :)

 

Fann det ut. (Eller, det ser i hvertfall ut som om det fungerer. SLipper feilmeldinga i hvertfall.)

 

if (!@chmod($filename, 0666))

 

i stedet for

 

if (!chmod($filename, 0666))

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Fann det ut. (Eller, det ser i hvertfall ut som om det fungerer. SLipper feilmeldinga i hvertfall.)

 

if (!@chmod($filename, 0666))

 

i stedet for

 

if (!chmod($filename, 0666))

Du er klar over at det er nesten nøyaktig det samme som å sette på error_reporting(0); i begynnelsen av scriptet? alfakrøller stopper funksjoner, variabler, objekter osv fra å sende ut feilmeldinger. Feilen er ikke vekke, du bare ser den ikke. ;)

Lenke til kommentar
Fann det ut. (Eller, det ser i hvertfall ut som om det fungerer. SLipper feilmeldinga i hvertfall.)

 

if (!@chmod($filename, 0666))

 

i stedet for

 

if (!chmod($filename, 0666))

Du er klar over at det er nesten nøyaktig det samme som å sette på error_reporting(0); i begynnelsen av scriptet? alfakrøller stopper funksjoner, variabler, objekter osv fra å sende ut feilmeldinger. Feilen er ikke vekke, du bare ser den ikke. ;)

Hehe, det visste jeg ikke. Jaja, alt funker som det skal. :D

Lenke til kommentar

Jeg holder på å lage meg hjemmeside i html.(De forrige har vært home.no og freewebs.com sider)

 

Og jeg må si dette er innviklet, jeg skjønner html ganske bra, men ikke css. Så css koden til siden er fra noe bruttern har laget til en annen hjemmeside.

Den er ikke på nett ennå, bare "NYHETER" siden som er laget.

 

Her er filen, åpnes i browseren din.

 

Tilbakemelding?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...