N* Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg tenkte jeg skulle oversette siden min til norsk. men så kom jeg til ordet "service".... eamgrafix.com/service.php der står jeg fast. noen ideer til hvordan jeg kan oversette ordet "service"? Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tjenester? så enkelt, så genialt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 PROGRAMVARE er et fint forum... Nestemann som diskuterer forskjellen på ulike programvareløsninger (nettlesere f.eks.) uten at det er i klar programmeringssammenheng får en flott julegave av meg! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det vart stille på kafeen nu, ja... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Geocities meets CSS Zen Garden! Ellers er jeg i gang med å gjenskape Opel Mantaen min (ok mamma sin) i pixelart \o/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Geocities meets CSS Zen Garden! Ellers er jeg i gang med å gjenskape Opel Mantaen min (ok mamma sin) i pixelart \o/ :lol: Dødsstilig! Zengarden ja.. har jo begynt på (nok) et design til den.. To stykker faktisk.. Endret 23. desember 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Geocities meets CSS Zen Garden! :lol: Åh, GUD! Lenge siden jeg har ledd så godt! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe... ler litt med jeg :!: (Jeg føler meg egentlig ikke helt velkommen på kafeen... Jeg er jo ny her ^^) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Geocities meets CSS Zen Garden! :!: :!: :!: Haha! Noe av de teiteste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Klarte bare ikke le av den schtøgge sida jeg. Dasse: Alle er velkommen, og så vidt jeg vet har ikke du vært frekk eller noe slikt (slik andre tidvis var i sommer), så det er bare å prate i vei det, så sant det handler om webdesign, som enden er så streng på. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Klarte bare ikke le av den schtøgge sida jeg. Da vil eg berre få presisert at eg er litt usikker på om du forstod poenget med den Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ehh... Tror da det. Er ikke noe annet enn at det er en typisk «førstegangs-side» som utmerket godt ville passa inn på Geocities med CSSZengarden-tekst, layout osv..? Syns ikke det var noe gøy i alle fall. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mr.Berg: Ser du ikke ironien? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mr.Berg: Ser du ikke ironien? Er det "A demonstration of what can be accomplished visually through CSS-based design." ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 «Bæsj er godt» er også ironi, men er det morsomt? Nei. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Mr.Berg, du er litt av en kjedelig fyr assa. Det er jo kjempemorsomt å lage en 1996-side som validerer og bruker avansert CSS. Her er hva han skrev om det i bloggen sin Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Mr.Berg, du er litt av en kjedelig fyr assa. Ja - det er sikkert morsomt for han. God jul a folkens! Edit: Nei forresten, mye bedre å sitte her uten alt stress og fjas. Endret 24. desember 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Går det an å bruke AJ-Fork på start sitt webhotell? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ser ikke ut som AJ-fork trenger noen database. Brukes flatfiler..? I tilfelle burde det gå greit. Sjekk om start.no har PHP versjon 4.3 eller høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå