Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm...

for å si det på en annen måte... er det noen som vet hvordan jeg kan slette alt som ligger på serveren (start.no) enklest mulig?

bruker WS_FTP LE

Mener å huske at jeg (ved en fatal feil) gikk inn på en eller annen endre kontaktinfo-side på medlemssidene på start.no, og trykket på en 'aktiver hjemmeside'-link eller noe i den dur. Vips, så var innholdet på servern borte vekk. Bare mappene og filene som var der som default ble værende.

 

<offtopic>

Uff, i går kjøpte jeg en halvkilos twist-pose, skulle liksom være "julesnopet", men nå spiste jeg siste biten :(

*ta bilde av overfylt bosskurv (aka. "søppelkurv")*

</offtopic>

Lenke til kommentar
hmm...

for å si det på en annen måte... er det noen som vet hvordan jeg kan slette alt som ligger på serveren (start.no) enklest mulig?

bruker WS_FTP LE

Mener å huske at jeg (ved en fatal feil) gikk inn på en eller annen endre kontaktinfo-side på medlemssidene på start.no, og trykket på en 'aktiver hjemmeside'-link eller noe i den dur. Vips, så var innholdet på servern borte vekk. Bare mappene og filene som var der som default ble værende.

hmm... link?

fant ingenting om det?

Lenke til kommentar

Heisann folkens!

Har vært opptatt med skole i det siste, masse å sette fingrene i :hrm:.

 

Men endelig kom dagen da ferien begynte, og jeg tenkte at jeg ville redesigne sida mi, med et lite juletema!

 

Så jeg satt meg ned i noen timer, og kom opp med denne.

 

Synspunkter? :cool:

 

Tenkte at alt utenom brødtekst/innhold skulle være fixed, slik at når du scroller ned, flytter bare innholdet på seg. Er ikke sikker ennå, though... :hmm:

 

EDIT: Glemte å si: Slengt på en slags portefølje/tjenester-del nå, i motsetning til den nåværende versjonen av sida.

Endret av prøvekanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...