PixelImp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) jeg la akkurat inn aj-fork 169 på siden min, men skulle ikke det bli sånn ryddig url når jeg bruker det ? som på paradoxia.org ? EDIT: etter å lest litt mer har jeg 167 og polecat har 168 ... så der er sikkert feilen Endret 21. desember 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg la akkurat inn aj-fork 169 på siden min, men skulle ikke det bli sånn ryddig url når jeg bruker det ? som på paradoxia.org ? EDIT: etter å lest litt mer har jeg 167 og polecat har 168 ... så der er sikkert feilen Uansett så kommer det ikke "helt av seg selv", det er en plugin man må aktivere. Men denne har du altså ikke tilgang til enda. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hmm.. det gikk fortsatt ikke noen andre måter? Mappene er tomme når du prøver å slette dem..? Dem må vertfall det hos meg for at jeg skal kunne fjerne dem fra servern. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) kanskje det ligger en .htaccess fil i dem ? EDIT: det har dere vist snakket om ja .. men når jeg skal få slettet sånne filer som må jeg gå inn via kontrollpanelet på hosten min ... cpanel X Endret 21. desember 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hmm... for å si det på en annen måte... er det noen som vet hvordan jeg kan slette alt som ligger på serveren (start.no) enklest mulig? bruker WS_FTP LE Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hmm...for å si det på en annen måte... er det noen som vet hvordan jeg kan slette alt som ligger på serveren (start.no) enklest mulig? bruker WS_FTP LE Mener å huske at jeg (ved en fatal feil) gikk inn på en eller annen endre kontaktinfo-side på medlemssidene på start.no, og trykket på en 'aktiver hjemmeside'-link eller noe i den dur. Vips, så var innholdet på servern borte vekk. Bare mappene og filene som var der som default ble værende. <offtopic> Uff, i går kjøpte jeg en halvkilos twist-pose, skulle liksom være "julesnopet", men nå spiste jeg siste biten *ta bilde av overfylt bosskurv (aka. "søppelkurv")* </offtopic> Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hmm...for å si det på en annen måte... er det noen som vet hvordan jeg kan slette alt som ligger på serveren (start.no) enklest mulig? bruker WS_FTP LE Mener å huske at jeg (ved en fatal feil) gikk inn på en eller annen endre kontaktinfo-side på medlemssidene på start.no, og trykket på en 'aktiver hjemmeside'-link eller noe i den dur. Vips, så var innholdet på servern borte vekk. Bare mappene og filene som var der som default ble værende. hmm... link? fant ingenting om det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sjekket nå, ser ut til at de har fjernet det :\ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som har noen tips til noe grafikk som hadde passet bra med designet i bloggen min? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Heisann folkens! Har vært opptatt med skole i det siste, masse å sette fingrene i . Men endelig kom dagen da ferien begynte, og jeg tenkte at jeg ville redesigne sida mi, med et lite juletema! Så jeg satt meg ned i noen timer, og kom opp med denne. Synspunkter? Tenkte at alt utenom brødtekst/innhold skulle være fixed, slik at når du scroller ned, flytter bare innholdet på seg. Er ikke sikker ennå, though... EDIT: Glemte å si: Slengt på en slags portefølje/tjenester-del nå, i motsetning til den nåværende versjonen av sida. Endret 21. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Synest den var veldig pen.. Snacksen om så var Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tusen takk! Skal få slica og sånn i morra eller no', etter noen evt. forbedringer. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hva med å få bøyen på nisseluen andre veien ? såg litt teit ut nå ... men ellers var siden veldig snasen Lenke til kommentar
absent Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) feilpost Endret 21. desember 2004 av absent Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hmm... . her en ny en, med nisselua snudd. Måtte gjøre den litt mindre her, ellers datt den uttafor bildet tongue.gif. Men kan endres i HTML-versjonen. Bedre? EDIT: skriveleif kom på besøk. Endret 21. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvor kan en sjekke hvilke sider som linker til sida di? Og finne en direkte link til de? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hvor kan en sjekke hvilke sider som linker til sida di? Og finne en direkte link til de? Besøk Google, og skriv link: http://example.org/ Du kan ikke regne med at denne finner alle sider som linker til deg, men noe finner du jo Endret 22. desember 2004 av SirIce Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så enkelt altså? Ok, takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvor kan en sjekke hvilke sider som linker til sida di? Og finne en direkte link til de? Besøk Google, og skriv link: http://example.org/ Du kan ikke regne med at denne finner alle sider som linker til deg, men noe finner du jo Hm, jeg fant ikke mangen.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hmm... . her en ny en, med nisselua snudd. Måtte gjøre den litt mindre her, ellers datt den uttafor bildet tongue.gif. Men kan endres i HTML-versjonen. Bedre? EDIT: skriveleif kom på besøk. Nei, ha den sånn du først hadde det. Ble veldig pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå