PoleCat Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Woho! Der var (endelig) domene og skikkelig webhotell i boks eple.org? loomy.net? epleweb.com? Grattis! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Var denne veldig lik denne? Nei, du godeste. Her har man virkelig forsynt seg. Det er jo tydelig at vedkommende har "latt seg inspirere" av både CSS og layout. Konseptet mitt med lenker øverst over bildet og selve teksten PÅ bilde i en gjennomsiktig tekstboks med "dashed"-ramme er jo egentlig knabbet. Ikke nok med det, han har lenker i fet med samme farge som jeg har. Han har egentlig bytta bilde, bakgrunnsfarge og plassering av tekstboksen. Fysjameg. Han har dog ikke kopiert mitt geniale bildesystem ( http://dan1el.net/photo_draft/view.php )... enda. Tja, hva skal man si? Endret 20. desember 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Woho! Der var (endelig) domene og skikkelig webhotell i boks eple.org? loomy.net? epleweb.com? Grattis! Sistnevnte Takker! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) CSS2-en er også kopiert: input[name=navn], textarea... Med hvilken hensikt har han kopiert input-delen når han ikke har et eneste input-skjema. Ikke har han forandret navn på det gjennomsiktige bildet engang (filstørrelsen er dog ulik) Man kunne vært LITT mindre frekk, da. Vedkommende går også under nicket "Complexion" på dette forumet. Fy fnasan. Endret 20. desember 2004 av dan1el Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Woho! Der var (endelig) domene og skikkelig webhotell i boks Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Grattis Loomy! Nytt design også i samme slengen? Endret 20. desember 2004 av huf Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg bruker asp til å inkludere filer og så skal jeg inkludere en xml-fil men den blir ikke omgjort av xsl-filen. Hvordan får jeg dette til? Har det noe med hvilken filendelse jeg bruker?? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Gjør Opera bedre Hvordan burde Opera presentere seg i forhold til nye brukere med tanke på utseende (verktøylinjer o.l)? Bli med på diskusjonen her: http://my.opera.com/forums/showthread.php?s=&threadid=76138 Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Doffar: Litt på gjyngende grunn her, men here goes: Når XML-filen er inkludert i et annet dokument vil vel relasjonen til XLS-dokumentet være feilplassert i dokumentet, og derfor være ugyldig. Driver du å inkludeer rene datastrukturer ubehandlet fra XML-dokumentet? Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 finnes det en lett måte å vise kode i en side? i stede for å bruke en milliard < og > osv tenker jeg på. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 <code>-tagen kan vel brukes til det, hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) <code>-tagen kan vel brukes til det, hvis jeg ikke husker feil? Du husker feil code-elementet brukes til å presentere "koder", men < og > må fortsatt skrives. Det er ikke bestemt at code bare skal brukes til å presentere HTML. Endret 20. desember 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ok. Da så... Aldri brukt den, men gikk ut fra at det var sånt den kunne brukes til. Edit: Okidoki Endret 20. desember 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er 4 tegn som ALLTID må skrives med entities i XML/HTML osv., og det er: & : & " : " (usikker på denne) < : < > : > Grunnene til dette er åpenbare. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er 4 tegn som ALLTID må skrives med entities i XML/HTML osv., og det er: & : & " : " (usikker på denne) < : < > : > Grunnene til dette er åpenbare. søern. dette blir en lang natt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mener jorgis har lagd et lite php-script som gjør om vanlig html-kode til kode med < og > der det trengs... skal se om jeg finner det, jeg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) <?php header('Content-Type: text/plain'); $tekst = "Massevis av <, >, " og &!"; echo(htmlentities($tekst)); ?> Edit: eller evt. http://www.lokaltog.net/various/translater.php Endret 20. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ekstremt forenklet versjon det der.. jorgis hadde med syntac highlighting og greier, men det gjør jo egentlig ikke noe at det ikke er med. Jeg husker jeg brukte det en gang, skulle vise kodeeksempler på en side, og orket ikke å sitte og style alle tagene manuelt, slapp som jeg er Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eventuelt SimpleCode. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Edit: eller evt. http://www.lokaltog.net/various/translater.php wow! der sparte dere meg for en hel haug med tid eneste den ikke har er <br /> etter hver linje. men det tar bare noen sekunder å legge til syntax highlight trenger jeg ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå