N* Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Noen som vet om et program som lager thumbnails for meg (på pc'en)? har hørt det går an å lage noe sånt i php. kansje det er noe her men hvis du skal få det til å fungere på pc'en må du vel gjøre om pc'en til en slags server Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Skjer med å laste ned ekstraprogrammer..? Actions gjør jo dette for deg (sett at du da har Photoshop, eller andre programmer med tilsvanrende funksjonalitet). Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Skjer med å laste ned ekstraprogrammer..? Actions gjør jo dette for deg (sett at du da har Photoshop, eller andre programmer med tilsvanrende funksjonalitet). kan det gjøre det med en gruppe bilder? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja.. Man lager en action og ber den om å ta en mappe, via File - Automate - Batch (ellerno).. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Satt for en time side og lagde thumbs via "save for web" til 30 bilder. Og plutselig slo det meg, oj dette må da kunne gjøres enklere. Men er godt fornøyd med ADCSee. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmm, jeg har det sånn at alle bildene blir lagd som thumbnails i PHP. Automatisk, da trenger jeg ikke et program eller god tid for å gjøre det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmm, jeg har det sånn at alle bildene blir lagd som thumbnails i PHP.Automatisk, da trenger jeg ikke et program eller god tid for å gjøre det. Men så var det sånn at dette ville jeg gjre på pc'en Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Åja Ok, men da funker det fint med et program. Det finnest sikkert noen gratis, søk på downloads.com du Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 skrev inn downloads.com (med s), trodde jeg skulle få 404, men jammen gikk det Skomaker: Visste du at du ikke har doctype på maraak.com? Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Skomaker: Visste du at du ikke har doctype på maraak.com? ha ha ha.. pek og leeee :!: Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hehe, ja. Det visste jeg, men har ikke brydd meg til å fikse det. Noe jeg burde, men det får bli en annen gang Lenke til kommentar
joffar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Satt for en time side og lagde thumbs via "save for web" til 30 bilder. Og plutselig slo det meg, oj dette må da kunne gjøres enklere. Men er godt fornøyd med ADCSee. http://www.neowise.com/etc/ Thumbnail express gjør vel også noe lignende er en stund siden jeg har brukt det da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Satt for en time side og lagde thumbs via "save for web" til 30 bilder. Og plutselig slo det meg, oj dette må da kunne gjøres enklere. Hmm, det har jeg gjort på samtlige bilder i mine og Dag sine LCD-tester Mavva, hvorfor har du ikke sagt noe om at PS kan dette før din rass Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Satt for en time side og lagde thumbs via "save for web" til 30 bilder. Og plutselig slo det meg, oj dette må da kunne gjøres enklere. Hmm, det har jeg gjort på samtlige bilder i mine og Dag sine LCD-tester Mavva, hvorfor har du ikke sagt noe om at PS kan dette før din rass Allmenn kunnskap heter det.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg skal ha meg selv oppe i hjørnet på bloggen min, men så når "jeg" (bildet) kommer under selve sida som er midstillt blir jeg delt av kanten på sida (med gradient). Tenkte jeg skulle bruke png, men det støtter jo ikke IE. Så hvordan setter jeg border som ikke er png bare for Ie, og for resten nettleserne png? Gidder ikke tenke selv, har hatt en tung dag.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vet ikke om jeg skjønte deg helt, men: 2 forskjellige bilder og bruk av !important ? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Vet ikke om jeg skjønte deg helt, men: 2 forskjellige bilder og bruk av !important ? Jau.. Hvis det går. På hvilken skal Important brukes? Btw, hvordan gjør jeg et ikke transparent bilde transparent? SÅnn at gradienten går over til å bli helt gjennomsiktig uten å ødelegge resten av bildet.? Nå går gradienten over til hvitt. Endret 19. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jau.. Hvis det går. På hvilken skal Important brukes? Prioriterte verdier. !important innenfor samme stilregel støttes ikke av IE, derfor: background: url("bilde.png") !important; background: url("bilde.gif"); /* Denne henter IE */ Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hm... fulu, virker dette kjent eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Var denne veldig lik denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå