Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Det finnes flere artikler om dette med søkemotoroptimalisering, som påstår at keywords bryr ingen søkemotorer seg om lenger, men description skal vistnok være viktig å ha.

 

Hvordan går det egentlig med vikongboard jorgis?

Var jo litt med i begynnelsen før jeg ble lessa på med arbeid fra firmaet jeg jobber i :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yvind kjaelig

Ikke klag til meg når du ikke finner noe etter å ha søkt på det! Ellers var jo de andre søkeordene helt tilfeldige ord tatt ut av setninger, ikke rart det ble 0 treff :nei:

 

4 pages were found not using CSS (Cascading Style Sheets). These pages are likely to be either very old or not well designed. CSS enables better, more consistant control over layout and design, and has been commonplace since 2000.

Hæ? Har jo alt inkludert i felles index med tilhørende css!

 

No forms were found in this website.

Har email form :ermm:

 

IKKE fornøyd med min vurdering :thumbdown:

Lenke til kommentar

LoS: Regg deg hos Sourceforge.net, så er du inne i varmen igjen umiddelbart. Det går faktisk noenlunde greit nå, selv om vi har slitt med domenestyr i noen måneder nå. Send meg en PM hvis du vil se et betaforum.

 

Btw: Jeg fikk 6.6 som totalsum hos silktide.com. Ikke værst, selv om den sier jeg bryter med britiske lover og ikke er å finne hos google. Må nok fikse litt på title-taggene mine...

Lenke til kommentar

Den var litt snål. Den seier eg(herlig.net) har lik tittel på mange sider, som ikkje er tilfelle i det heile tatt. Dessuten påstår den at der ikkje er forms. Der er forms på alle artikkelsidene jo! Fikk iallefall 10 på accesability da :w00t:

Og 6.6 som overall score.

 

 

Jaja, venter til sida mi har blitt litt eldre før eg tester den igjen :D

 

Forresten, åssn finner den ut kor fint design du har?!

 

edit:

Ser at når den kjører tester, så er den kun innom arkivsidene - og ser ikkje artiklane i det heile tatt. Litt dårlig å berre gå igjennom slike ting da.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Artig :)

Men tror jeg venter litt, pcen min har gått dukken og tør ikke drive på med noe seriøst med denne pcen jeg bruker nå, så jeg får vente til jeg får tilbake laptoppen fra acer. Minner meg på at jeg skulle sende den i dag.

 

edit, det over her er til jorgis.

 

Har lagd html/phpdrevet slideshow i dag, uten javascript :p

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Mange som har web10-webhotell her? Jeg har det, og er strålende fornøyd. Men når det kommer til registring av innbetalinger pr. kontooverføring, så suger de big time. Jeg førte over penger til de(betaling for http://www.hufnet.com) 3. desember. I dag er det 12.12, og de har enda ikke registrert den. Fristen går ut i dag.

Har sendt 2 spørsmål på supportdelen som jeg ikke har fått svar på enda. Sendte også en mail til 'regnskap' nå for en halvtime siden.

 

Ikke mer jeg kan gjøre i hvert fall...

Endret av huf
Lenke til kommentar

Hehe, den tutorial'en har jeg lest også! :p

Jeg begynte med tutorialen, men jeg likte ikke hvordan la til effekter slik at de skulle skinne osv, ville beholde den så enkel som mulig. Jeg lagde selve formen på bilen, resten fikset jeg selv siden jeg hadde lært meg å bruke verktøyene, hvis du ser nøye så er flere ting ganske forskjellige :)

 

Hvilket format bør den lages i though?

Lenke til kommentar

Altså... Hvis du lagde den der i PS er det ikke ordentlig vektor på en måte... PS vektor er ikke heelt det samme som vektor i f.eks. Adobe Illustrator, som jo er et program som brukes kun til vektor. Synes ikke mulighetene for vektor er så gode i PS, derfor bruker jeg alltid Illustrator når jeg lager vektor-bilder, også kan jeg heller importere paths o.l. til PS, evt. lagre som .psd i Illustrator.

 

Men filformat du bør lagre i er vel .eps (Encapsuled PostScript)... Men jeg vet ikke om Photoshop har mulighet til å lagre i det.. :hmm:

 

Så det beste/enkleste er nok å åpne .psd-filen din i Illustrator og lagre som .eps derfra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...