haugsand Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) At koden til en WYSIWYG-editor validerer er en ting, men vil de noen gang klare å skrive perfekt, semantisk HTML? Edit: Jeg glemte å putte inn "validerer". Endret 10. desember 2004 av satyrium Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Når det gjelder dette med IE... Jeg synes den beste måten å gjøre det på, er å gjøre sitt beste for å optimalisere sida for alle browsere, og heller fortelle om alternativer på sida. Slik kan brukerne velge om de vil ha en bedre nettopplevelse eller ei. Å velge er det det handler om! Mine 5 kroner... (rik idag) Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 At koden til en WYSIWYG-editor er en ting, men vil de noen gang klare å skrive perfekt, semantisk HTML? At koden hvaforno....? Uansett: Nei, koden blir ikke "perfekt". Men jeg tok da altså en kikk på koden som ble generert, og den så pen ut, må jeg si. Uansett, er hverken for eller imot her, bare ute etter å høre synspunkter. Takk satyrium Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hehehe, er jo enig med Waldmeister også. Likevel BRYR jeg meg ikke om 150 IE-brukere ikke får lest bloggen min. Jeg får veldig lite dårlig samvittighet eller liknende av å vite at IE-brukerne ikke får nyte bloggen på samme måte som Opera/FireFox-brukere. Noen må også ta det første steget for at IE skal bli mindre utbredt. Kanskje mitt steg var litt lengre enn hva som er lurt, men likevel? Det er en blogg det er snakk om, og jeg har ikke påstått at dette er en løsning som bør kopieres av f.eks. en webshop. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nei, koden blir ikke "perfekt". Men jeg tok da altså en kikk på koden som ble generert, og den så pen ut, må jeg si. Hva mener du med «så pen ut« det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Wææ! Det var jo ... en russeside. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har fått med seg at Jon Hicks har redesigna igjen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har fått med seg at Jon Hicks har redesigna igjen? Bare jeg som savner litt "struktur" på den siden? Er liksom ingen borders eller noe lignende som skiller f.eks kolonnene fra hverandre. Nei.. den forrige var bedre. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nei, koden blir ikke "perfekt". Men jeg tok da altså en kikk på koden som ble generert, og den så pen ut, må jeg si. Hva mener du med «så pen ut« det? med pen mener jeg at koden så godt strukturert ut Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Ett av de største argumentene til mange standard/semantikk-evangelistene er nettop at ALLE skal kunne se sia uansett verktøy/måte de surfer på nettet på... Og da burde man ikke stenge ute NOEN browsere.. MEN det er nå Lokaltog's egen private blog vi snakker om her, og akkurat som om man kan ha private klubber hvor kun priviligerte eller medlemmer slipper inn, så har han fullt "lov" til å velge hvilke brukere han vil tillate å besøke sin side.. (men det hadde ikke vært et sjakktrekk om det hadde vært en "offisiell" side.. ) Endret 10. desember 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan ikke si jeg likte menyen vs. resten av header @ hicksdesign. Så skikkelig uproffesjonelt ut. Mouseover i menyen syns jeg var grell. Ellers var vel siden helt ok. Er kanskje litt streng nå, men den falt rett og slett ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Wææ! Det var jo ... en russeside. DEN VAR FÆL! Noen som har fått med seg at Jon Hicks har redesigna igjen? Den forige var finare. Endret 10. desember 2004 av arve87 Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 @ hicksdesign.. den "biten" til venstre for logoen passer ikke inn... Og siden hadde blitt MYE bedre om menyen faktisk var andre veien, og at enten :hover-fargene kom igjen på undersia, eller att :hoover rett og slett hadde den biten av bildet på sia den er link til... Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvor kan jeg lære vektor grafikk? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvor kan jeg lære vektor grafikk? http://www.good-tutorials.com/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 ..eller HalTan's Vektorgrafikk FAQ. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg grubler over en idé.... Hva om "oss" strukturert html-kode digger og IE-hatere slo oss sammen til å skrive en blogg sammen. Ville vært fabelaktig. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg grubler over en idé....Hva om "oss" strukturert html-kode digger og IE-hatere slo oss sammen til å skrive en blogg sammen. Ville vært fabelaktig. Høres skoy ut selv om jeg ikke er helt sikker på om temaet holder i lengden. Begrenset hvor mye man kan skrive om IE-hat. Må tenke litt og se om jeg finner på en bedre problemstilling ... Men det hadde vært morsomt å gjøre noe felles, liksom. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Alt gikk fint her nå, helt til dette kom: <span class="specials"> [com-link]Comments ({comments-num})[/com-link] | [full-link]Read the rest[/full-link]</span> Hvordan får jeg endra skrifta/flytta på "Read the rest" og "Comments"? Har lagd en .specials, men det hjelper ikke Vet det sikkert er en enkel løsning, men er det noen som kan hjelpe? Siden er her hvis det hjelper: http://home.no.net/kaiern04/index.php Endret 10. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du har skrevet margin to ganger, en er nok. margin: margin: 0 210px 10px 55px; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå