Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At koden til en WYSIWYG-editor er en ting, men vil de noen gang klare å skrive perfekt, semantisk HTML?

At koden hvaforno....? :dontgetit:

Uansett:

Nei, koden blir ikke "perfekt". Men jeg tok da altså en kikk på koden som ble generert, og den så pen ut, må jeg si.

 

Uansett, er hverken for eller imot her, bare ute etter å høre synspunkter. Takk satyrium ;)

Lenke til kommentar

Hehehe, er jo enig med Waldmeister også. Likevel BRYR jeg meg ikke om 150 IE-brukere ikke får lest bloggen min. Jeg får veldig lite dårlig samvittighet eller liknende av å vite at IE-brukerne ikke får nyte bloggen på samme måte som Opera/FireFox-brukere.

 

Noen må også ta det første steget for at IE skal bli mindre utbredt. Kanskje mitt steg var litt lengre enn hva som er lurt, men likevel? Det er en blogg det er snakk om, og jeg har ikke påstått at dette er en løsning som bør kopieres av f.eks. en webshop. :)

Lenke til kommentar

Ett av de største argumentene til mange standard/semantikk-evangelistene er nettop at ALLE skal kunne se sia uansett verktøy/måte de surfer på nettet på...

Og da burde man ikke stenge ute NOEN browsere.. ;)

 

MEN det er nå Lokaltog's egen private blog vi snakker om her, og akkurat som om man kan ha private klubber hvor kun priviligerte eller medlemmer slipper inn, så har han fullt "lov" til å velge hvilke brukere han vil tillate å besøke sin side..

(men det hadde ikke vært et sjakktrekk om det hadde vært en "offisiell" side.. ;) )

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Jeg grubler over en idé....

Hva om "oss" strukturert html-kode digger og IE-hatere slo oss sammen til å skrive en blogg sammen. Ville vært fabelaktig.

Høres skoy ut selv om jeg ikke er helt sikker på om temaet holder i lengden. Begrenset hvor mye man kan skrive om IE-hat.

 

Må tenke litt og se om jeg finner på en bedre problemstilling ... Men det hadde vært morsomt å gjøre noe felles, liksom.

Lenke til kommentar

Alt gikk fint her nå, helt til dette kom:

<span class="specials"> [com-link]Comments ({comments-num})[/com-link] | [full-link]Read the rest[/full-link]</span>

 

 

Hvordan får jeg endra skrifta/flytta på "Read the rest" og "Comments"?

 

Har lagd en .specials, men det hjelper ikke :shrug:

Vet det sikkert er en enkel løsning, men er det noen som kan hjelpe? :)

 

Siden er her hvis det hjelper: http://home.no.net/kaiern04/index.php

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...