Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hovedkort: MSI KT6V-LSR Hovedkort Socket A KT600, SATA, ATA133, ATX, LAN, LYD, Raid (27) Rett meg om jeg tar feil her wh1t3inc., men SDRAM og DDR-brikker er ikke like, så den vil vel ikke passe i slotten uansett. Brikkene er ikke like nei, men det finnes hovedkort med slotter for begge typer brikker. Du kan fint kjøre med begge typer på likt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Skjermen ankommet Stavanger. Får den i morgen! @ wh1t3inc.; Jeg har en ting til å spørre om, men nå får det være nok off-on-off-topic. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hva for snacksy skjerm er du venter på PoleCat? LCD av noe slag? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hva for snacksy skjerm er du venter på PoleCat? LCD av noe slag? Djea! Testvinner @ LCD-testen, the one and only Samsung Syncmaster 173T. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Djea! Testvinner @ LCD-testen, the one and only Samsung Syncmaster 173T. Så diggorino ut det der http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...2&view=detailed Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Skjermen ankommet Stavanger. Får den i morgen! 1. Hadde du bodd mer sentralt hadde du fått den idag.. 2. Hvorfor ikke reise til Stavanger å hente den..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Testen av skjermen kan leses her. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 1. Hadde du bodd mer sentralt hadde du fått den idag.. 2. Hvorfor ikke reise til Stavanger å hente den..? 1. Vet 2. Fordi posten sier jeg ikke får lov uten hentelappen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 2. Fordi posten sier jeg ikke får lov uten hentelappen. Nei, nei, nei! Det er fordi posten er stygg! Jeg bor ikke langt fra hovedpostterminalen i Bergen (gangavstand), men jeg fikk ikke hente pc-delene mine der i høst Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 2. Fordi posten sier jeg ikke får lov uten hentelappen. Oppspinn. Når jeg bestiller ting så kommer de til Sogndal, der de ligger til dagen etter før de blir sendt til Leikanger som er 20mins unna.. Jeg går på skole i Sogndal så jeg pleier å svippe innom Posten og si at det ligger en pakke her til meg så har jeg med det nummeret som står på nettet når man sporer en pakke.. Så finner de pakken til meg så kjører jeg hjem uten måtte vente til dagen etter. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 1. Hadde du bodd mer sentralt hadde du fått den idag.. 2. Hvorfor ikke reise til Stavanger å hente den..? 1. Vet 2. Fordi posten sier jeg ikke får lov uten hentelappen. /me jobber i posten og jeg sier BS.... har du sendings nr så holder det lenge... men det som kan være et problem er at den ikke er sortert på den terminalen. Ligger bare i en container sammen med en 15-20 andre pakker.... @PoleCat: hvorfor ikke DENNE som jeg sitter på Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 @PoleCat: hvorfor ikke DENNE som jeg sitter på Sikkert fordi den koster 2k mer Men ang. posten; de har altså lurt meg kraftig? Jeg ringte ned og de sa at jeg pent måtte vente til pakken kom til postkontoret Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Skal funke uten hentelapp... har gjort det noen ganger... kommet hjem fra skolen, sjekket at den er kommet frem på posten, og sjekker om det er hentelapp i posten, hvis det ikke er det, printer jeg ut sendingsnummer og stikker på posten! nada problem! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Men ang. posten; de har altså lurt meg kraftig? Jeg ringte ned og de sa at jeg pent måtte vente til pakken kom til postkontoret Tror det har mer med at de ikke gidder.. Blir mer arbeid lissom.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hva synes dere egentlig om denne siden? det er firmaet til pappa sin side, men jeg vet ikke om det er denne eller den gamle han vil at jeg skal bytte ut... tviler på at det er denne, for denne synes jeg egentlig var ganske bra! er en bekjent av oss som har lagd siden også, som jobber som webdesigner... kanskje pappa endelig har fått ut fingeren og spurt han om han kunne fikse siden! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) har du sendings nr så holder det lenge... men det som kan være et problem er at den ikke er sortert på den terminalen. Ligger bare i en container sammen med en 15-20 andre pakker.... @PoleCat: hvorfor ikke DENNE som jeg sitter på Da har dama i sentralen løyet for meg tre ganger! (ja jeg maser) 19" blir for stort for meg. Har en 43" plasma i stua om det var størrelsen det kom an på (skjermen altså ) Utrolig digg å spille på den! Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 19" blir for stort for meg. Har en 43" plasma i stua om det var størrelsen det kom an på (skjermen altså ) Utrolig digg å spille på den! Hørte jeg rik nerd med luksusproblem? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Webdesign er lønnsomme greier Men seriøst, mye penger i smørlaging? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Handler litt om prioriteringer også kanskje? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Handler litt om prioriteringer også kanskje? Word © Går sjelden ut i helgene og bruker mesteparten av pengene på hw. Får inn en del ekstra vha ps og fp og ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå