Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det å bytte OS er heilt usaklig, windows er et ypperlig operativsystem med hundre ganger funksjonaliteten til stort sett alle linux-versjoner.

Er det noe som er usaklig her, er det din kommentar der. Hundre ganger funksjonaliteten er å ta litt VELDIG hardt i, men jeg kan være enig at noen ting er best på windows. Når det gjelder ytelse og stabilitet eier linux windows på mer eller mindre alle kanter. Du har vel lagt merke til at STW kjører freeBSD (*nix) på samtlige servere?

Tull.

Windows - konfigurert riktig osv. gir meg en 100% stabil PC. Dette er første gang eg har trøbbel med denna windows installasjonen, og den er over et år gammal no. Funker fett. Hatt litt virus og sånt, men det forsvinner jo fort.

Og windows er fremdeles linux _svært_ overlegen ang. kompatibilitet for programvare

Dessuten så er ikkje eg en server.

edit: greit, slutt med off topic no. FY oss.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Nå lærer han jo ingenting.  :(

Well.. siden jeg ikke ser det som min oppgave å tvinge folk til å tenke selv, og Skomakern her spurte bare om hvordan det skulle gjøres, og ikke ba spesifikt om at noen gadd lære han date-funksjonens små underfunderligheter så svarte jeg bare på det han spurte om...

Lenke til kommentar
hvordan gjør jeg dette:

Use your FTP client to CHMOD:

* 777 (755 might work): all files and folders in the data/ folder

* 644 (or just 777): index.php

kanskje litt OT men det var her jeg fikk vite om fork.

Hva slags program bruker du? Finn deg frem til filezilla, høyreklikk på fila og velg filatributter og derretter 777.

Edit: Ingen som vet om det går an å legge til 200px på høyda til en div? Sånn at innhold slutter før 200px nede på siden.

Auto + 200px altså.. :)

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...