Arve Systad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Herregud korfor er det et mål å ødelegge et enkelt lite script som ikkje er meint å vere idiotsikkert?! Kjedsomhet. Greit, godkjent Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjedsomhet. Skulle ikke du ha typografieksamen i dag? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjedsomhet. Skulle ikke du ha typografieksamen i dag? Tror det er i morgen.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror det er i morgen.. Bra du har oversikten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror det er i morgen.. Bra du har oversikten. Joda, hjelper på det.. Men føler meg rimelig sikker: (+Marvil) skal du lese devine ?(+Bananvogn) hahaha! (+devine) Marvil: ryktes.. nå har jeg giddet gå helt opp på skolen for å skrive ut notater (+Marvil) å (+devine) så da må jeg nesten se litt over dem og (+Marvil) feiging Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg bruker denne til å linke til css-filen min: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="\css/body.css" /> det funker fint i IE, men i FF så virker det ikke.. Noen som vet hvorfor?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) "\" er feil vei. EDIT: Tre ord og to skrivefeil er ganske godt gjort. Endret 9. desember 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men brukes ikke "\" hvis jeg vil gå lenger opp i mappe-hiarkiet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ../ <-- En mappe opp ../../ <-- To mapper opp / <-- Helt til bunn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hm, nei.. Jaok, litt blanding. Endret 9. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Nei, da brukes ../ <- bakover i mappesystemet Skal du til mappa der HTML-dokumentet er, er det bare / Endret 9. desember 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ja nå funket det. Takk takk. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg må bare spørre, harald_ har dere tenkt å selge noe eller skremme kundene til andre siden av kloden? http://plain-design.net/v1/?page=about hihi, er vi ikke søte? joffar (@ side 703): takk Blir det WDS-rekke?Det syns jeg vi burde få mekka. Er ikke helt sikker på om jeg drar på tg, men jeg bør vel finne ut den før kl 1900 på lørdag... Noen som veit hva di sier om at man har med seg flere PCer? (jeg vil ikke ha servern i serverparken...) gompen: ikke mobb mrberg: Husk bare at det er kjipt å stjele båndbredde da. Og jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være så lurt, er jo like greit å ha alt på én server...Man skal vel ha en _god_ del trafikk før det har noe å si? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er det ikke en PC per plass da..? De er vel ganske strikse på ting som tar strøm, f. eks kjøleskap.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Blir det WDS-rekke?Det syns jeg vi burde få mekka. Det er allerede en.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hadde da med meg 2 pc'er og en laptop i fjor jeg.. Men du får kun èn ip/nettverksport.. så.. Endret 9. desember 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er det ikke en PC per plass da..?De er vel ganske strikse på ting som tar strøm, f. eks kjøleskap.. Dette bør vel være svar nok: Q: 1 ampere? Isn't that next to nothing? A: Not really, if you bring your computer+monitor and a stereo, it is sufficient. With 5200 participants, The Gathering pulls more electricity in four days than Oslo Plaza Hotel uses in *one year*. There's something to think about Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Men du får kun èn ip/nettverksport.. så.. så man tar med seg en liten handy switch? Btw: 1 ampere er jo ca. 230W, right? Så med en CRT-skjerm som drar 150W + et tower som drar 150W til blir jeg sparket ut? Endret 9. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 så man tar med seg en liten handy switch? Exactly! men.. for min del så hadde jeg èn stor stasjonær som var synlig, 1 laptop som jo ikke blir det samme som en stooor pc til.. og en liten mini-itx som lekte lokal filserver under bordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå