Haraldson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan for eksempel brukast til slikt Det blir jo mer andre veien, da. Også ble det jo ufattelig stygt. Blir jo nødt til å legge inn hele URIer i CSS-fila for å få med bilder og diverse... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Går det an å linke til css-filer på andre servere og nettsteder? Joda, skulle nok funke fint det. Hva skal det brukes til? Om man er på rippetur, så kan man jo like gjerne bare linke til vedkommenes stilark, isteden for å kopiere den og laste den opp selv Husk bare at det er kjipt å stjele båndbredde da. Nå kan man eie flere servere da, så det er ikke nødvendigvis linjestjeling Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nå kan man eie flere servere da, så det er ikke nødvendigvis linjestjeling Jeg tok høyde for det da jeg skrev. Jeg kan jo også si til deg, Marvil, at det er ulovlig å stjele, uten at du nødvendigvis stjeler/har stjelt noe. Savner du en ordentlig diskusjon/kverruleringsrunde? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg kan jo også si til deg, Marvil, at det er ulovlig å stjele, uten at du nødvendigvis stjeler/har stjelt noe. Savner du en ordentlig diskusjon/kverruleringsrunde? Hehe, har ikke vært spesielt aktiv på #WDS, så det har blitt en stund siden sist, så ja, abstinensene kommer av og til.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvordan får jeg diven til å strekke seg helt ned? Har satt height:100%, men er det noe som heter det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.paradoxia.org/2004/10/12/100-hoyde ? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er negative verdier på margin og padding "lovlig"?liksom slik: margin: -10px; takk for svar Det er mulig å ha en negativ margin, men ikke en negativ padding. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er negative verdier på margin og padding "lovlig"?liksom slik: margin: -10px; takk for svar Det er mulig å ha en negativ margin, men ikke en negativ padding. Det husker jeg at jeg svarte feil på i W3Schools quiz for lenge siden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er negative verdier på margin og padding "lovlig"?liksom slik: margin: -10px; takk for svar Det er mulig å ha en negativ margin, men ikke en negativ padding. Det husker jeg at jeg svarte feil på i W3Schools quiz for lenge siden. Hah, stilig. Når du nevnte dei no, så måtte eg teste meg sjøl: HTML test: 20/20 CSS test: 20/20 XHTML test: 20/20 XML test: 13/20 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) arve: Skjer med tompunkter i den WDS @ TG-lista..? Edit: Haha, jeg laga mange Endret 8. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Formvalidering er nok en grei ting å lære seg, arvis? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Edit: Haha, jeg laga mange Marvil er ond Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Edit: Haha, jeg laga mange Marvil er ond Wikkid! Jeg hæcker. Noen andre som har ting de vil ha «fikset», mens jeg allerede har programmene kjørende..? «Klientene» er hissige.. Arve «Herlig» Systad sier:haha, knøl Endret 8. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Formvalidering er nok en grei ting å lære seg, arvis? STFU Fiksa det no. Satte sammen den saken i stad på <2 min. Marvil: tulling Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Marvil: tulling Haha.. -------------------- Tips; Last ned denne sangen. Er også jævli bra på nachspiel om man er full og synger med.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Fiksa det no. Satte sammen den saken i stad på <2 min. Fremdeles null prob. å dytte inn tull. XML Parsing Error: not well-formed Location: http://www.absentvoid.com/hwno/tgliste/ Line Number 26, Column 315: Den reagerte nok litt når jeg prøvde å dytte inn litt Javscript Endret 9. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Argh!! /me er lei av å være webmaster for Nordstrandrevyen! Har lesedag til mattetentamen i morgen, men den får jeg ikke brukt særlig effektivt fordi jeg må legge inn navn på alle som er med i gruppene i år.. Og PR gruppa er ikke akkurat liten i år; akkurat 100 elever med i den. Så er det de andre gruppene, med ~20 i alle unntatt rekvisita. Så det jeg egentlig lurte på er om man kan legge inn et Excel-dokument på serveren, for så å bruke PHP til å hente det ut fra dokumentet? Hadde vært så utrlolig deilig å sluppet å legge inn alle navnene manuelt, da det kommer til å ta flere timer, noe jeg ikke har. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen som har lyst til å legge meg til på MSN å fortelle meg_akkuratt_hvordan jeg får AJ-Fork til å funke på selve siden min? Har fått innstalert det, men det stopper liksom der :-\ Hadde vært veldig fint om noen ville hjelpe meg litt EDIT: leif var innom. Har du lest readme fila som fulgte med? Når du logger inn på aj-fork har de også et hjelp-system som veileder deg litt i prosessen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Herregud korfor er det et mål å ødelegge et enkelt lite script som ikkje er meint å vere idiotsikkert?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Herregud korfor er det et mål å ødelegge et enkelt lite script som ikkje er meint å vere idiotsikkert?! Kjedsomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå