Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Blir det WDS-rekke? @hippo: Ja. Endret 8. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal der jeg, men føler det blir litt feil å skrive meg på WDS-listen. HW.no's rekke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Blir det WDS-rekke? Synest eg godt vi kan prøve å få til, men det kan vi ikkje arrangere enda uansett Skal der jeg, men føler det blir litt feil å skrive meg på WDS-listen. Mulig, mulig. Du var masse meir i WDS før Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal der jeg, men føler det blir litt feil å skrive meg på WDS-listen. Mulig, mulig. Du var masse meir i WDS før Sånn sett. Egentlig er det bare det at jeg er på et helt annet nivå enn dere. Foreløpig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror ikke det blir slik «sjekk denna uberheftige menyløsningen jeg laga nå, det greier fan ikke du»-ting der.. Er vel heller mer på det sosiale.. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hvordan lager jeg dette designet på lettest mulig måte? Det er gjort veldig tungvint nå. siden På forhånd takk. EDIT:Den vises riktig i IE.. EDIT:Gikk vekk i fra den ideen. Endret 8. desember 2004 av Doffar Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er med! Men jeg kommer nok til å sitte med VegiBoys og Gangstars, men det å få møtt WDS-folk der blir nok ikke noe problem uansett Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 a biger part of our dayli schedule. Lenke til kommentar
toss Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er negative verdier på margin og padding "lovlig"? liksom slik: margin: -10px; takk for svar Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, det funker ihvertfall. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva skal stå i protefølje? og Går det an å linke til css-filer på andre servere og nettsteder? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva skal stå i protefølje? Der skal det være en oversikt over dine arbeider opp gjennom tidene, samt en liten presentasjon av deg selv. Går det an å linke til css-filer på andre servere og nettsteder? Joda, skulle nok funke fint det. Hva skal det brukes til? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Joda, skulle nok funke fint det. Hva skal det brukes til? Bare lurte. Kanskje jeg får bruk for det en gang Endret 8. desember 2004 av Doffar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kanskje jeg får bruk for det en gang Husk bare at det er kjipt å stjele båndbredde da. Og jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være så lurt, er jo like greit å ha alt på én server... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kanskje jeg får bruk for det en gang Husk bare at det er kjipt å stjele båndbredde da. Og jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være så lurt, er jo like greit å ha alt på én server... Hadde vært morsomt med eget stilark på siden, kan jo bruke det til det f.eks Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva skal stå i protefølje? * portefølje. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kanskje jeg får bruk for det en gang Husk bare at det er kjipt å stjele båndbredde da. Og jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være så lurt, er jo like greit å ha alt på én server... Kan for eksempel brukast til slikt Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 går det an å bytte domenenavn hvis jeg har kjøpt domene fra et firma? hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 går det an å bytte domenenavn hvis jeg har kjøpt domene fra et firma? hvordan gjør jeg det? Du kan ikke bare bytte liksom, da må du kjøpe et nytt domene og la det gamle råtne i stillhet til det utløper. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Noen som har lyst til å legge meg til på MSN å fortelle meg_akkuratt_hvordan jeg får AJ-Fork til å funke på selve siden min? Har fått innstalert det, men det stopper liksom der :-\ Hadde vært veldig fint om noen ville hjelpe meg litt EDIT: leif var innom. Endret 8. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå