Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeje, da har jeg registrert på mordi i hvertfall!

 

:grin: ©

 

Edit: og da var også webhotellet registrert! :grin: men hva gjør jeg da? kontakter servetheworld elns? :blush: føle seg N00bish

de sender deg en mail med en link hvor du skal fylle ut litt info... kommer løpet av dagen eller i morra tenker jeg....

 

er i grunn ryddig opplegg

Lenke til kommentar

Er det ikkje en sånn checkbox med "Kryss av her om du er under 18, men har samtykke av foreldre/foresette blablabla" ?

Eg kunne iallefall regge meg uten problem...

Hmm... kanskje jeg overså boksen da... men jeg vet ikke... samma det nå.. har i hvertfall registrert på min kjære mor, så det er ikke noe problem lenger

 

de sender deg en mail med en link hvor du skal fylle ut litt info... kommer løpet av dagen eller i morra tenker jeg....

 

ok, da er jo den saken grei! :w00t:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Tam tam... Da var jeg oppe igjen. Satt inn den gamle harddisken i den nye. Hadde ikke noe skinner til den, så jeg bare la den inni der, men det var kanskje ikke så lurt. Får det er enten den som summer, eller så har jeg fått ei illsint humle inni kabinettet. :roll:

 

Men så noen spørsmål, som jeg tenkte jeg skulle prøve å se om dere kunne svare meg på...

 

Nummer 1

I den gamle så har jeg 128 MB RAM, er det bare å sette den gamle brikken i den nye? Uansett merke?

 

Nummer 2

Den gamle harddisken har jeg XP Pro på som jeg skal bruke, men harddisken er delt opp i flere partisjoner (eller var det volumer det het i NTFS, lenge siden jeg lærte det :yes: ) Er det mulig å slette de partisjonene jeg ikke trenger og utvide den partisjonen jeg har XP på? Tenkte at jeg kun skal ha XP installert på den gamle harddisken på 30 GB, og at jeg heller deler opp den på 120 GB.

 

Noen som skjønte hva jeg mente, eventuelt om hvordan jeg gjør det? Eller om det er andre steder jeg kan spørre...

Lenke til kommentar
Nummer 1

I den gamle så har jeg 128 MB RAM, er det bare å sette den gamle brikken i den nye? Uansett merke?

 

Nummer 2

Den gamle harddisken har jeg XP Pro på som jeg skal bruke, men harddisken er delt opp i flere partisjoner (eller var det volumer det het i NTFS, lenge siden jeg lærte det  :yes: ) Er det mulig å slette de partisjonene jeg ikke trenger og utvide den partisjonen jeg har XP på? Tenkte at jeg kun skal ha XP installert på den gamle harddisken på 30 GB, og at jeg heller deler opp den på 120 GB.

 

Noen som skjønte hva jeg mente, eventuelt om hvordan jeg gjør det? Eller om det er andre steder jeg kan spørre...

Nummer 1: Det spørs hva slags ram-_type_ du har kjøpt deg kontra det du hadde før. Hadde du f.eks SDRAM før og har kjøpt DDR-ram nå og et HK som støtter DDR-ram, funker det nok ikke.

 

Nummer 2: Partition Magic er et genialt program! :thumbup:

 

EDIT: Det finnes andre plasser du kan spørre, men kafèen duger fint! :yes:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nummer 1

I den gamle så har jeg 128 MB RAM, er det bare å sette den gamle brikken i den nye? Uansett merke?

 

Nummer 2

Den gamle harddisken har jeg XP Pro på som jeg skal bruke, men harddisken er delt opp i flere partisjoner (eller var det volumer det het i NTFS, lenge siden jeg lærte det  :yes: ) Er det mulig å slette de partisjonene jeg ikke trenger og utvide den partisjonen jeg har XP på? Tenkte at jeg kun skal ha XP installert på den gamle harddisken på 30 GB, og at jeg heller deler opp den på 120 GB.

 

Noen som skjønte hva jeg mente, eventuelt om hvordan jeg gjør det? Eller om det er andre steder jeg kan spørre...

Nummer 1: Det spørs hva slags ram-_type_ du har kjøpt deg kontra det du hadde før. Hadde du f.eks SDRAM før og har kjøpt DDR-ram nå og et HK som støtter DDR-ram, funker det nok ikke.

Det finnes hovedkort som støtter begge typer.

Lenke til kommentar

Takker og bukker nordpolkatten. 22,6 MB ja... Det kan jo ta sin tid med ISDN, men men, det tåler jeg vel. Lurer på når bredbånd kommer seg til helt til Hvaler :roll:

 

Ai ai ai, det var SDRAM, nå vel, trenger jeg mer RAM koster det ikke all verden...

 

EDIT...

 

Går det an å bare sette det inn og sjekke uten at jeg ødelegger hele maskinen? :dontgetit:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...