mikk- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mikka:Trur faktisk eg likte den gamle typografien litt bedre, men om du hadde redusert skriftstørrelsen et hakk på overskriftene på den. Personlig likte jeg den nok bedre før Aiaiai. Vi får se hva jeg finner på. Mulig jeg går tilbake til den gamle hvis det er det dere vil *Sovne på tastaturet* Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sjekk Verktøy - Mappealternativer..? Jo, men hvor? Har allerede sett der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sjekk Verktøy - Mappealternativer..? Jo, men hvor? Har allerede sett der Si det du.. Aner ikke igrunn.. Åssen OS..? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *snip* Grattis! Ingressbildene dine flyter litt rart iht teksten, ser litt merkelig ut. Kan du forklare litt nærmere? merkelig sier meg ikke så veldig mye Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå koker det oppe i toppen.. Bruker faux colums.. Men bakgrunnen repeterst nedover 100% av skjermen. Men når jeg har kommet "nedenfor" skjermen slutter det å repeterest. Hadde et lignende problem for litt siden. Siden ligger på www.maraak.com/russ/gjestebok.php Her er foresten CSS: div#wrap { margin-top: 0; width: 800px; float: left; height: 100%; } div#head { height:113px; width: 800px; background: url(images/header.jpg) repeat; position: absolute; border-right: 4px solid #FFF; } div#container { margin-left: 0px; min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; background: url(images/tekst2.jpg) repeat-y 50% 0; border-right: 4px solid #FFF; } div#main { top: 113px; left: 320px; display:inline; width: 500px; position: absolute; overflow: auto; } #meny { top: 113px; left: 0px; width: 320px; text-align: left; position: absolute; } Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 div#wrap { margin-top: 0; width: 800px; float: left; min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; } Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hmm, bytta litt om på koden min. Og det fungerer ikke Nå ser den slik ut. Er det den faux colums som ødelegger ? div#wrap { margin-top: 0; width: 800px; float: left; min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; background: url(images/tekst2.jpg) repeat-y 50% 0; border-right: 4px solid #FFF; } div#head { height:113px; width: 800px; background: url(images/header.jpg) repeat; position: absolute; border-right: 4px solid #FFF; } div#main { top: 113px; left: 321px; display:inline; width: 500px; position: absolute; overflow: auto; } #meny { top: 113px; left: 0px; width: 321px; text-align: left; position: absolute; } Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som veit om det går det ann å lage IE5 spesifikk CSS kode rett i stilarket? Har forøvrig IE5 på denne maskinen, litt morsomt å se på sidene til noen av dere med den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvordan lager jeg runde kanter på et bilde i PS uten glow? Jadda, feilpostet... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 wh1te: Ville tro du visste hva Google var..? Ikke det nei. Her er én. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Om du ikke kan engelsk kan du ta en titt på www.krem.tk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 wh1te: Ville tro du visste hva Google var..? Ikke det nei. Her er én. Hva i alle dager skulle jeg google etter? "Round edges in Photoshop"? Ok, det hadde kanskje funket. Takk uansett Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har forøvrig IE5 på denne maskinen, litt morsomt å se på sidene til noen av dere med den Hehe, kan tenke meg det ja. Selv er jeg "over" IE5 stadiet, og tar egentlig ikke så veldig hensyn til den lengre. Så lenge innholdet er lesbart i IE5, får det være ok. Om såpass engang. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva i alle dager skulle jeg google etter? "Round edges in Photoshop"? Søkte på «round edges photoshop», jeg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 HVa slags "streng" var det man brukte for å finne ip'en til en besøkende.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har forøvrig IE5 på denne maskinen, litt morsomt å se på sidene til noen av dere med den Hihihi, bruker noen fortsatt IE5? I awstats for både lokaltog.net og unrealized.org utgjør IE5 og 5.5 sjelden mer enn 0-0.05% av det totale antallet besøkende. Flere måneder er det aldri noen med IE5 eller lavere på websidene mine i det hele tatt! I'm lovin' it! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 HVa slags "streng" var det man brukte for å finne ip'en til en besøkende.. Tenker du på PHP? I så fall er det $_SERVER['REMOTE_ADDR'] som henter ut IP'en til den besøkende. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 HVa slags "streng" var det man brukte for å finne ip'en til en besøkende.. Tenker du på PHP? I så fall er det $_SERVER['REMOTE_ADDR'] som henter ut IP'en til den besøkende. Thank you, sweettart.. Var php ja.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har forøvrig IE5 på denne maskinen, litt morsomt å se på sidene til noen av dere med den Hihihi, bruker noen fortsatt IE5? I awstats for både lokaltog.net og unrealized.org utgjør IE5 og 5.5 sjelden mer enn 0-0.05% av det totale antallet besøkende. Flere måneder er det aldri noen med IE5 eller lavere på websidene mine i det hele tatt! I'm lovin' it! Da har du fått en ny IE5 gjest på UR.org, som forøvrig virket nesten helt fint i IE5. Bortsett fra litt uklare input-bokser, og merkelig hover på submitknappen Forøvrig så tør jeg ikke oppgradere noe som helst på den maskin her da den er helt høl i hue fra før, og jeg har ikke cd-rom til å reinnstalere med hvis noe skulle gå galt Så jeg prøver ut en webside jeg lager med IE5, og må da lage IE5 spesifikk css for å få den til å virke riktig i IE6. word-spacing er ikke støttet i IE5 så siden vil se totalt vraka ut i IE6 nå. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *snip* Grattis! Ingressbildene dine flyter litt rart iht teksten, ser litt merkelig ut. Kan du forklare litt nærmere? merkelig sier meg ikke så veldig mye Mulig du driver å jobber litt med den, men nå flttes alt av innholdet blir flytte ned under alt du har av tekst i venstre kolonne... menyene osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå