Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker fortsatt ikke i FF. :(

Bakgrunnen går ikke helt ned og bottom-borderne til menyen ligger over header til øverste meny...

Er det #wrap1 som skal vise bakgrunnen? I så fall er det ikke rart at den ikke gjør det lengre enn 100% av viewport, for du har satt høyden til 100%.

 

Gjør som dette:

 

#wrap1 {
min-height: 100%;
height: auto !important;
height:100%;
width:700px;
background:url("gfx/background.gif");
}

 

Forskjell?

Lenke til kommentar
Veit det ikke er lov å spamme her, men jeg tenkte jeg bare skulle hilse på gamle kjente: YO.

Ohoy!

Korfor har du forlatt oss? Vi er den samme gamle koselige gjengen! :p

 

Mikka:

Trur faktisk eg likte den gamle typografien litt bedre, men om du hadde redusert skriftstørrelsen et hakk på overskriftene på den.

 

Tready:

Har aldri sett bloggen din før, men om eg får kjappt seie mi meining om den, så var der veldig, VELDIG blasse, matte farger. Lite kontraster. Navigasjonen var jo ålreit den, men menyen (visuellt) var jo ikkje særlig pen.

Lenke til kommentar
Funker fortsatt ikke i FF.  :(

Bakgrunnen går ikke helt ned og bottom-borderne til menyen ligger over header til øverste meny...

Er det #wrap1 som skal vise bakgrunnen? I så fall er det ikke rart at den ikke gjør det lengre enn 100% av viewport, for du har satt høyden til 100%.

 

Forskjell?

Nå funker bakgrunnen og det. Men jeg har problem med bottom-brdene i menyene.. De legger seg helt øvers i right-diven. Hvordan fikser jeg det?

 

EDIT: Og den er ikke midtstilt i FF....

Endret av Doffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...