g0mpen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvordan har det seg at alle filene mine "mangler" filnavn når de vises som "miniatyrbilder"? Har jeg trykket på noe jeg ikke burde trykke på nå eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sjekk Verktøy - Mappealternativer..? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Wohoo! Endelig fikk jeg løst PHP-problemene på sida mi. Det viste seg at serveren tolka filbanen helt feil av en eller annen grunn, så jeg måtte skrive hele filbanen der hvor filen skulle inkluderes. Uansett, nå er sida oppe og kjører! Nå kan dere gratulere meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er vel bare å slenge på en / først på filbanen, så går den automatisk til root..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bytta font og gjorde om litt i typografien på Palmekraften i natt. Noen som har noen meninger? Vet ikke om dere husker hvordan den var før, men duger den nå? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ser ikke forskjell jeg Men digger den "Ikke spis gul snø!" :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ...men duger den nå? Så absolutt. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har skiftet navigasjon på bloggen min LINK Synes dere jeg bør skifte på den? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Siden min bugger i FF(sikkert i Opera og, har ikke testet). Jeg vil at den skal være slik den er i IE. Noen som vet hva som er feil? siden css'ene finner dere i boksen"andre sider laget av meg".. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Doffar, prøv å legge dette til innholdsboxen min-height: din høyde; height: auto; Da tror jeg ihvertfall innholdsboxene har samme farge Endret 5. desember 2004 av Tready Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bytta font og gjorde om litt i typografien på Palmekraften i natt. Noen som har noen meninger? Vet ikke om dere husker hvordan den var før, men duger den nå? Personlig likte jeg den nok bedre før (nå ble den veldig standard), men den nye fungerer den også. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet ikke om jeg gjorde det riktig men jeg fikk det ihvertfall ikke til å bli noe bedre.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet ikke om jeg gjorde det riktig men jeg fikk det ihvertfall ikke til å bli noe bedre.. Legg footeren under #rightbox (med clear: both som jeg så du allerede hadde). Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Funker fortsatt ikke i FF. Bakgrunnen går ikke helt ned og bottom-borderne til menyen ligger over header til øverste meny... Endret 5. desember 2004 av Doffar Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Ikke spis gul snø!" en liten frank zappa fan her? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Funker fortsatt ikke i FF. Bakgrunnen går ikke helt ned og bottom-borderne til menyen ligger over header til øverste meny... Er det #wrap1 som skal vise bakgrunnen? I så fall er det ikke rart at den ikke gjør det lengre enn 100% av viewport, for du har satt høyden til 100%. Gjør som dette: #wrap1 { min-height: 100%; height: auto !important; height:100%; width:700px; background:url("gfx/background.gif"); } Forskjell? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Veit det ikke er lov å spamme her, men jeg tenkte jeg bare skulle hilse på gamle kjente: YO. Ohoy! Korfor har du forlatt oss? Vi er den samme gamle koselige gjengen! Mikka: Trur faktisk eg likte den gamle typografien litt bedre, men om du hadde redusert skriftstørrelsen et hakk på overskriftene på den. Tready: Har aldri sett bloggen din før, men om eg får kjappt seie mi meining om den, så var der veldig, VELDIG blasse, matte farger. Lite kontraster. Navigasjonen var jo ålreit den, men menyen (visuellt) var jo ikkje særlig pen. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Ikke spis gul snø!" en liten frank zappa fan her? *My guitar wants to kill your mama...!* Oje.. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Funker fortsatt ikke i FF. Bakgrunnen går ikke helt ned og bottom-borderne til menyen ligger over header til øverste meny... Er det #wrap1 som skal vise bakgrunnen? I så fall er det ikke rart at den ikke gjør det lengre enn 100% av viewport, for du har satt høyden til 100%. Forskjell? Nå funker bakgrunnen og det. Men jeg har problem med bottom-brdene i menyene.. De legger seg helt øvers i right-diven. Hvordan fikser jeg det? EDIT: Og den er ikke midtstilt i FF.... Endret 5. desember 2004 av Doffar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *snip* Grattis! Ingressbildene dine flyter litt rart iht teksten, ser litt merkelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå