g0mpen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor kan jeg finne den "patchen" til AJ-Fork, for brukervennlige URLer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Står det ikke i Polerts blogg hva man skal gjøre..? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikke umulig, jeg vet jeg hadde den et sted men finner den ikke! Skal lete der nå. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Står det ikke i Polerts blogg hva man skal gjøre..? Nja, var ikke helt fullstendig den der fant jeg ut. Mitt tips: Vent på v168 (som kommer om ikke alt for lenge). Da får en adresser ala www.domene.com/2004/11/26/dette-er-overskriften. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor lenge er det snakk om? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor lenge er det snakk om? Det vet jeg ikke, men du kan sikkert sende en mail å spørre. Er vel ute for bugtesting nå, har ikke funnet noen feil enda selv. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Huff, jeg opplever store problemer når jeg nå skal flytte siden min over til det nye webhotellet mitt hos web10.nu. Nå har jeg da fått lagt alle filene der de skal være og alt skal i teorien virke. men hvis du går inn på cblanche.net, så kommer det en masse PHP-feil. Ettersom jeg ikke er så veldig dreven i PHP; har noen her en anelse om hva som er problemet? Endret 4. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 *snip* Har du chmoddet alle filene riktig? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har nok det. 777 på Index.php og 777 på /data folder, og alle filene under der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva sier linje 707? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bestilte du Unix eller Windows server ? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hehe.. Bestilte først windows server ved et uhell, men fikk endret til Unix. @Polert: sjekker nå. EDIT: Linje 707: include("xfields.mdu"); Endret 4. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 prøvekanin: ganske rart, siden fila jo ligger der... Kan det ha noe med å gjøre at serveren ikke takler, er satt opp til å parse filer som ender på annet enn .php eller inc? leste noe om det for veeeldig lenge siden.. døpe om til xfields.inc (eller php) og husk å endre linje 707 i samme slengen.. og forresten, ørten andre filer også, med det samme du er i gang eller så er det ting som ikke stemmer i config.php, mtp "$config_http_script_dir" eller noe (har bare dissekert cutenews og ikke aj-fork så her fisker jeg fært, godt mulig d heter noe annet der..) Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) hmm, mulig mulig... Skal i første omgang døpe om filene. Takk for tipset. gir tilbakemelding om det funker. EDIT: Funket ikke . Endret 4. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 EDIT: Funket ikke .bøgger...Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/wno45519:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/wno45519/aj-fork/inc/shows.inc.php on line 707Ser det ikke ut som om at serveren leter etter fila i: "home/web/wno45519:/var/tmp:/usr/local/lib/php/", mens fila såvisst befinner seg i: "/usr/home/web/wno45519/aj-fork/inc/", kan det være en feil på server kansje? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hmm.. du sier noe. Skal ta kontakt med support, tenker jeg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 I kveld skal jeg starte på min første side med et css-basert layout.. yey.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Veit det ikke er lov å spamme her, men jeg tenkte jeg bare skulle hilse på gamle kjente: YO. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Veit det ikke er lov å spamme her, men jeg tenkte jeg bare skulle hilse på gamle kjente: YO. enden er drita (og sikker på sin sesualitet), så frykt intet. Hei, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå