Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg opplever store problemer når jeg nå skal flytte siden min over til det nye webhotellet mitt hos web10.nu.

Nå har jeg da fått lagt alle filene der de skal være og alt skal i teorien virke. men hvis du går inn på cblanche.net, så kommer det en masse PHP-feil. Ettersom jeg ikke er så veldig dreven i PHP; har noen her en anelse om hva som er problemet?

Endret av prøvekanin
Lenke til kommentar

prøvekanin: ganske rart, siden fila jo ligger der...

 

Kan det ha noe med å gjøre at serveren ikke takler, er satt opp til å parse filer som ender på annet enn .php eller inc? leste noe om det for veeeldig lenge siden..

 

døpe om til xfields.inc (eller php) og husk å endre linje 707 i samme slengen..

og forresten, ørten andre filer også, med det samme du er i gang :(

 

eller så er det ting som ikke stemmer i config.php, mtp "$config_http_script_dir" eller noe (har bare dissekert cutenews og ikke aj-fork så her fisker jeg fært, godt mulig d heter noe annet der..)

Lenke til kommentar
EDIT: Funket ikke :cry:.
bøgger...
Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/wno45519:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/wno45519/aj-fork/inc/shows.inc.php on line 707
Ser det ikke ut som om at serveren leter etter fila i: "home/web/wno45519:/var/tmp:/usr/local/lib/php/", mens fila såvisst befinner seg i: "/usr/home/web/wno45519/aj-fork/inc/", kan det være en feil på server kansje?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...