PoleCat Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Select > Reselect? Ellers kan du CTRL+klikke layeret i layers-paletten for å markere/selecte hele layeret. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ok, takker Nice avatar foresten ! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *vurdere å sette en biiiteliiiten julenisselue på larven min* Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *vurdere å sette en biiiteliiiten julenisselue på larven min* Det er et MUST! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm.. noen idé til hva jeg kan gjøre med min avatar eller? Den kan være litt vanskelig å gjøre om til «jule-avatar», men jeg skal vel alltids klare å gjøre noe med den Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hehe, da får man nok en juleferie fra forumet Marvil. Men holder på med en side til clanen min (i Counter Strike), hvordan farger forbinder man med sånne clansider? Vil helst ikke ha sånn som alle har; altså mørke og dystre.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bare en måte å finne ut på det.. CS er vel ofte litt mørkt osv.. Gjør seg ikke helt med en oransje og rosa CS-side.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bare en måte å finne ut på det.. CS er vel ofte litt mørkt osv.. Gjør seg ikke helt med en oransje og rosa CS-side.. Aldri si aldri! Hmm, kanskje litt beige ? Beige/brun.. ? Bare et forslag Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Søk på "herlig" på google - finner man noke morsomt på første sida? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Søk på "herlig" på google - finner man noke morsomt på første sida? Egentlig ikke EDIT:Øverst på side to derimot, er det noe kjent Endret 3. desember 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Søk på "herlig" på google - finner man noke morsomt på første sida? Forsåvidt: ***fjernet, var litt over streken det*** ----------------- Skomaker (Andersen?): Mørk og dystert, der er CS det. Endret 3. desember 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Søk på "herlig" på google - finner man noke morsomt på første sida? Forsåvidt: ***fjernet, var litt over streken det*** ----------------- Skomaker (Andersen?): Mørk og dystert, der er CS det. Jo det er jo det Skomaker Andersen var faktisk mitt gamle nick.. Heh.. Men etterhvert fant jeg ut at han(barne-tv) var nesten pedofil med ho derre Stine ? Så jeg bytta.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har hatt hovedprosjekt i Informasjons- og Publiseringsteknologi på skolen, laget nettside for et fake webutviklingsfirma; drømmeland Fikk B på prosjektet, noe jeg er fornøyd med, siden vi «bare» har en nettside (dvs ikke så mye fokus på innholdet), mens mange andre har nettside med faglig innhold (dvs CSS-tutorials, PHP-innføringer, viktige momenter osv). Jeg er glad og fornøyd. (sikkert OT, men jeg følte for det) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Gratulrerer! Fin kode må jeg si. Strukturerrt og semantisk. Endret 3. desember 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Wey! pent utseende, fin kode. Gratulerer! Men stussa på en ting: veldig svak farge på teksten i menyen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Angående det med farger så er det brukt en del tid, men fant ut at det ble seendes forskjellig ut på alle mulige skjermer, så vi fokuserte på at den så pen ut på prosjektoren der vi fremførte.. Så ja, den kan være litt lys eller mørk på noen skjermer.. Takk, forresten Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ah, sånn det har seg. Vel, det ble fint uansett . Forresten, noen som bruker Shyper her inne? Har problemer med stabiliteten der nå, timeout. Noen som opplever det samme? EDIT: Roa seg nå. EDIT2: Er det noen som vet hvordan jeg kan få til den gråe kantlinja rundt headeren på sida mi? Får den ikke til uten at den blir hakkete. Bruker transparent GIF. EDIT3: Fant det ut, tror jeg... EDIT4(!!): Jepp, fant det ut! Endret 3. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Noen som kan gi meg en fornuftig forklaring på hvorfor f-b.no alltid klikker i Opera 7.54, men ikke i FF og IE? Hva all verden er det som gjør at Opera låser seg hver eneste gang jeg tar turen innom? Har du føkka opp koden fullstendig? ... som et lite ledd i mitt opprør mot alle "juledekorasjonene" velger jeg å kjøre med ny og stygg anit-jul-avatar Endret 3. desember 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det faktum at forsiden ikke inneholder mindre enn 1555 valideringsfeil, kanskje..? http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...bcs.dll/forside Det forklarer vel ikke hvorfor bare Opera klikker, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå